2023-01-26, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De skulle kunna varumärkesskydda de namn de får och ta royalty när de används. Namnen avslöjar Dumpens lyteskomik, det är det det hela går ut på, Ha haha ha.

Såvitt jag vet, är ingen av de uthängda dömd i domstol, så de skall enligt svensk lag betraktas som oskyldiga till det de har anklagats för. De borde därför ha ett starkt "case" i de fall de vill driva ett målsägardrivet förtalsmål. Det är dock långt från riskfritt, då domstolar i sådana fall tenderar att likna hästar på V-75 – man vet aldrig om de "travar snällt" eller "hoppar"... I värsta fall kan det bli mycket dyrt för de målsägande. Tyvärr är väl dagens advokater föga benägna att driva sådana fall för en grupp av målsägande pro bono, då de har mer lättfångade och garanterade inkomster som försvarsadvokater åt gängkriminella.
Citera
2023-01-26, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vilket nr var det som tog livet av sig?
Tråden har sökfunktion.
Citera
2023-01-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Såvitt jag vet, är ingen av de uthängda dömd i domstol, så de skall enligt svensk lag betraktas som oskyldiga till det de har anklagats för. De borde därför ha ett starkt "case" i de fall de vill driva ett målsägardrivet förtalsmål. Det är dock långt från riskfritt, då domstolar i sådana fall tenderar att likna hästar på V-75 – man vet aldrig om de "travar snällt" eller "hoppar"... I värsta fall kan det bli mycket dyrt för de målsägande. Tyvärr är väl dagens advokater föga benägna att driva sådana fall för en grupp av målsägande pro bono, då de har mer lättfångade och garanterade inkomster som försvarsadvokater åt gängkriminella.
Tror Dumpen välkomnar att en gädda anmäler, precis den uppmärksamhet som behövs.
Citera
2023-01-26, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du diskuterar brottslingar m.fl. på andra delar av FB exakt likadant. Varför är att dryfta gäddorna så känsligt för er gäddlingar månne?

Nej, det gör jag inte. Nyktra till! (Om du förmår)...
Citera
2023-01-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Riddarens dräng är det.
Men är vi inte på fel ö i spekulationerna då?
Citera
2023-01-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Nej, det gör jag inte. Nyktra till! (Om du förmår)...
Alltid nykter, vilket du säkert har svårt att tro är sant. Och jag ska inte avslöja dig, du skriver BARA i den här tråden.
Citera
2023-01-26, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Alltid nykter, vilket du säkert har svårt att tro är sant. Och jag ska inte avslöja dig, du skriver BARA i den här tråden.

Det har jag svårt att tro, ja. Lägg ifrån dig haschpipan för en stund och skåda verkligheten, är min rekommendation.
Citera
2023-01-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
1:44:44
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/

Har dom tagit bort honom från sajten pga självmordet?

Vem av dom är det? Du har ju bara skickat en länk till en compilation.
Senast redigerad av Breakaway1 2023-01-26 kl. 23:50.
Citera
2023-01-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Han jobbar för Stockholms stad. Förvaltar lokaler.

Tycks bo på Lidingö enligt egen utsago. Ser ut som att själva nappet ägde rum i Fältöversten - för jäkla synd att man inte var i krokarna. Hade varit rätt kul att promenera rakt in i en pågående gäddfångst.
Citera
2023-01-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Har dom tagit bort honom från sajten pga självmordet?

Vem av dom är det? Du har ju bara skickat en länk till en compilation.
Hva tror du 1:44:44 betyr?
Citera
2023-01-26, 23:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Tycks bo på Lidingö enligt egen utsago. Ser ut som att själva nappet ägde rum i Fältöversten - för jäkla synd att man inte var i krokarna. Hade varit rätt kul att promenera rakt in i en pågående gäddfångst.

Han är antagligen en rikeman på spel, för han har nog bra med pengar men ser ut som en dickhead. Frågan är bara vad snubben arbetar med. Fastighetsskötare?
Citera
2023-01-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hva tror du 1:44:44 betyr?

Sorry...börjar bli trött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto