2023-01-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vilket nr var det som tog livet av sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Skulle jag också vilja veta.

Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
kommer inte ihåg, och orkar inte heller scrolla i hall of shame, men han satt på kofångaren med öppen baklucka tillsammans med sin hund när Sara och Patrik konfronterade honom iallafall.
1:44:44
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/
Citera
2023-01-26, 22:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det har slagit mig mer än en gång, att "de uthängda" borde erhålla minst hälften av swisharna, då det är de som verkar bidra med sysselsättning och livsmening – hur torftiga de än må synas – åt Dumplingarne, i form av rebuskonstruktioner och -lösande av sådana samt diskussioner om "gäddornas" utseende och klädval. Lite trakasserier av de uthängdas familjer verkar ju också ingå, enligt nutida vittnesbörd.
De skulle kunna varumärkesskydda de namn de får och ta royalty när de används. Namnen avslöjar Dumpens lyteskomik, det är det det hela går ut på, Ha haha ha.
Citera
2023-01-26, 22:20
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
1:44:44
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/

Tack för länken. Vilken inställsam jävel.
Citera
2023-01-26, 22:22
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Är det bara jag, eller är det fler som tycker att Patrik Sjöberg är lite känslomässigt efterbliven? Ta polisgäddan till exempel - Patrik trodde inte att han brydde sig eftersom han va så pass chill. Han verkar inge förstå att folk processar sådana händelser helt annorlunda. Alla som ens nosat i en psykologikurs borde känna till olika former av försvarsmekanismer. Men om inte folk visar väldigt tydliga tecken av ångest så verkar inte Sjöberg förstå.
Citera
2023-01-26, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThePuppetMaster
Är det bara jag, eller är det fler som tycker att Patrik Sjöberg är lite känslomässigt efterbliven? Ta polisgäddan till exempel - Patrik trodde inte att han brydde sig eftersom han va så pass chill. Han verkar inge förstå att folk processar sådana händelser helt annorlunda. Alla som ens nosat i en psykologikurs borde känna till olika former av försvarsmekanismer. Men om inte folk visar väldigt tydliga tecken av ångest så verkar inte Sjöberg förstå.

Håller verkligen med. Verkar som att Sjöberg tror att han och alla andra de fångar ska gråta och skrika av ångest och ånger. Det är ju inte så människan fungerar. I ett sånt läge så är det ju självklart att tusen tankar far i huvudet och man börjar tänka igenom hela sitt liv kan jag tänka mig.
Citera
2023-01-26, 22:41
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grytvanten
Det är han.
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Den senaste gäddan, bor han på en gata som beskriver den person som var dräng till en riddare?
Eller anknytning till en planet?
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Riddarens dräng är det.

Vad sägs om en rebus?
Citera
2023-01-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det har slagit mig mer än en gång, att "de uthängda" borde erhålla minst hälften av swisharna, då det är de som verkar bidra med sysselsättning och livsmening – hur torftiga de än må synas – åt Dumplingarne, i form av rebuskonstruktioner och -lösande av sådana samt diskussioner om "gäddornas" utseende och klädval. Lite trakasserier av de uthängdas familjer verkar ju också ingå, enligt nutida vittnesbörd.
Du diskuterar brottslingar m.fl. på andra delar av FB exakt likadant. Varför är att dryfta gäddorna så känsligt för er gäddlingar månne?
Citera
2023-01-26, 22:42
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Vad sägs om en rebus?

Det jag skrev var väl en rebus?
Citera
2023-01-26, 22:45
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Det jag skrev var väl en rebus?
Stämmer namnet han uppgett i chattloggarna?
Citera
2023-01-26, 22:51
Avslutad
Citat:

Vid trauma kan mentaliseringsförmågan sättas ur spel och det är vad jag tror fattas Patrik.
Det bevisar ju också att den blir skadad som blir utsatt för sexuella övergrepp.
Vilket i sin tur visar att P och S är rätt ute, även om just jag inte tycker att metoden är rätt.
Men det är inte deras fel utan våra politikers fel.
Vill man ha friska vuxna måste man börja medan de är små.
FAKTA MENTALISERING
Citera
2023-01-26, 23:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Håller med din analys där. Jag tycker att det faktiskt syntes att polisgäddan var tydligt berörd men det uppfattade inte Sjöberg. Han är väl inte någon psykolog precis, Sjöberg alltså.
Citera
2023-01-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med din analys där. Jag tycker att det faktiskt syntes att polisgäddan var tydligt berörd men det uppfattade inte Sjöberg. Han är väl inte någon psykolog precis, Sjöberg alltså.
Har heller aldrig på något sätt visat att han anser sig vara, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in