2023-01-26, 22:14
Medlem
Amors avatar
Andreas, typiskt passivt aggresiv stockholmare. Den typen av människor är väldigt enerverande att ha omkring sig, även om de ytligt sett framstår som trevliga.

På ett sätt gillar man de kaosiga dumbommarna mer.
2023-01-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Det typ 99 % av alla andra kör. ublock origin. Vafan kör du för skit??

Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Det är precis den jag kör, i Chrome på Windows 10.
Så det är ju märkligt det funkar för dig men inte för andra.
Måste även berömma ditt vårdade spräk.....

Måste ju tacka, jag tog bort det och lade till det på nytt, o se på tusan, nu slipper jag reklamen
2023-01-26, 23:14
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Märkligt jag hittar inte det?
2023-01-26, 23:17
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse

Varmt tack 🙏
2023-01-26, 23:25
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Nu blir det åka av på Torpet minsann. När JC gått och lagt sig på kvällen så kommer Rasta-Sandra och Knull-Viktor att börja smyga kring varandra som katter kring het gröt och sedan ett, tu, tre så går de en redig holmgång med varandra. Knull-Viktor får definitivt ligga underst till att börja med men sedan byts det ställningar i ett rasande tempo. Vackert, brutalt och ångande sensuellt, allt på en gång. Tyvärr lär produktionen inte visa så mycket men ni kan ju alltid fråga mig...

Jasså, tror du? Gått två avsnitt nu och har inte vart en enda liten fling mellan de. Jag tror att Sandra är alldeles för klok för att gå på hans knep. Viktor är nog också medveten själv om att Sandra blir svår att manipulera på samma sätt som han gjorde med Julia. Men men vem vet, inget är omöjligt..
2023-01-26, 23:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Andreas, typiskt passivt aggresiv stockholmare. Den typen av människor är väldigt enerverande att ha omkring sig, även om de ytligt sett framstår som trevliga.

Typisk självgod dryg skådespelare. Undrar vad det är för utslag han har på speciellt armarna? Kan det var insektsbett han klöser sönder? Hans trälåderök funkade inge vidare
2023-01-26, 23:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvenzzonz
Jasså, tror du? Gått två avsnitt nu och har inte vart en enda liten fling mellan de. Jag tror att Sandra är alldeles för klok för att gå på hans knep. Viktor är nog också medveten själv om att Sandra blir svår att manipulera på samma sätt som han gjorde med Julia. Men men vem vet, inget är omöjligt..
Shit jag blev osäker nu om alla avsnitt av torpet är sända på TVn - så därför spoilern
Senast redigerad av kubun 2023-01-26 kl. 23:53.
2023-01-26, 23:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Det typ 99 % av alla andra kör. ublock origin. Vafan kör du för skit??

Jag kör Ublock Origin och den funkar ICKE på Tv4Play.. var tvungen att disablea den
2023-01-26, 23:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag kör Ublock Origin och den funkar ICKE på Tv4Play.. var tvungen att disablea den
Någon skrev att man skall avinstallera den och lägga in den på nytt så ska den funka. Jag gjorde det men fick tji ändå i Chrome men i Edge funkade det
2023-01-26, 23:56
Medlem
Ridnes avatar
I en artikel i Hänt så berättar de andra deltagarna om Viktor och hur han framstått. Som jag trodde så har han hetsats av produktionen att spä på och spela rollen som casanova. Kan vi sluta hata på snubben nu? Jag tycker faktiskt att han är underhållande med sina plumpa kommentarer

"Viktor Bergströms uttalanden i Farmen 2023 kritiseras starkt av tittarna.
Nu delar de andra deltagarna med sig om deras syn på vad som hände under inspelningarna i somras.
– Det var inslagsproducenterna som föreslog att han skulle säga det, så han har mer eller mindre blivit hetsad till vissa av de här grejerna vilket jag tycker är lite oschysst, säger Andreas Gauffin till Hänt. "

https://www.hant.se/noje/farmen-deltagarna-om-viktors-uttalande-i-tv-hetsades/9041006
2023-01-26, 23:57
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Att de har brandvarnare på Farmen kan jag köpa men att det sitter infravärme i taket i sovrummen känns knappast tidsenligt....

Infravärme ? Låter absurt
2023-01-26, 23:57
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Typisk självgod dryg skådespelare. Undrar vad det är för utslag han har på speciellt armarna? Kan det var insektsbett han klöser sönder? Hans trälåderök funkade inge vidare
Jag tycker att han känns mer som en riktig byggmupp från landet med psykos som drömmer om att vara en känd skådespelare.
Att han har skådespelare som beskrivning på hans yrke är ett skämt, tror han har det som en hobby/dröm och går och skriver upp sig för statistroller.
Kolla hans imdb: "Mannen vid kiosken", "Gäst i kebabkiosk", "Mannen på bussen" osv... Alla är statistroller.. Tror inte han har tjänat många kronor på det i sitt liv. Han har snarare förlorat pengar när han har tagit ledigt från sin riktiga jobb (som rörmokare eller vad det nu var) för att kunna göra dem här "rollerna".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in