2023-01-26, 20:08
Medlem
Att de har brandvarnare på Farmen kan jag köpa men att det sitter infravärme i taket i sovrummen känns knappast tidsenligt....
Senast redigerad av AntiFlag 2023-01-26 kl. 20:45.
2023-01-26, 20:12
Medlem
Kristoffer alltså... pubertal var verkligen ordet.
Han hade gått mig på nerverna också. Nedvärderande och självosäker till den grad att han måste hävda sig heeeela tiden.
2023-01-26, 20:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Kristoffer alltså... pubertal var verkligen ordet.
Han hade gått mig på nerverna också. Nedvärderande och självosäker till den grad att han måste hävda sig heeeela tiden.
Undra om han kommer våga stöta på Sandrorna på Törpet, eller anar man att han har en störd fetisch för vissa typer av tjejer

Sandra Ö tycker att han är en kanonkille!

Hennes tatueringar är förvånansvärt snygga, små med banala motiv som en ananas
Faktiskt snygg bullfitta påklädd i kombination med och stora starka ben, bullfitta på spädgristjejer
ser förjävligt ut

Sandra ser ut som den misslyckade Sarah Kerrigan i Starcraft 2

JC ska få ett äpple som plåster!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-26 kl. 20:44.
2023-01-26, 20:39
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför visas inte alla Torpet avsnitt från webbtv på TV-versionen av Torpet

Kristoffer ser ut som en jävla Mårten gås i profil

Nebil pratar bäbisspråket utöver östgötska
Märkte de jag med då jag tittade på slutet av Farmen igen på linjära tvn. Var bara en snabb sammanfattning och sen började programmet med att Sandra och Sandra kom dit. Det mest troliga är att TV4 inte ville det skulle vara för långt efter webbtv.
Amatörmässigt gjort. Detta var lika dåligt gjort som när i ett program där avslöjades vem som kom tillbaka till Farmen från Torpkampen före tävlingen, då Karin gjorde läggmatch.
2023-01-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Dagens avsnitt.
Jag vet vem som blir andrekämpe och vem som vinner i tinget. Kanske för tidigt att spoila de innan dagens avsnitt sänds på den linjära tvn.

Åh jag vill gärna veta! Du får spoila, så länge du lägger en spoilertag runt det.
2023-01-26, 21:24
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Åh jag vill gärna veta! Du får spoila, så länge du lägger en spoilertag runt det.
Det är ju redan spoilat några inlägg bakåt.
2023-01-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse

Tack snälla, nu har jag hittat det
2023-01-26, 21:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Märkte de jag med då jag tittade på slutet av Farmen igen på linjära tvn. Var bara en snabb sammanfattning och sen började programmet med att Sandra och Sandra kom dit. Det mest troliga är att TV4 inte ville det skulle vara för långt efter webbtv.
Amatörmässigt gjort. Detta var lika dåligt gjort som när i ett program där avslöjades vem som kom tillbaka till Farmen från Torpkampen före tävlingen, då Karin gjorde läggmatch.
Kan du hitta kvällens TV-sammandragsversion av Torpet på TV4 play som jag är i behov av att återse https://www.tv4play.se/program/farmen/torpet-del-8-säsong-16/13806266
Allt som finns verkar vara snuttifierade helversioner eller hur?
2023-01-26, 22:01
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Och vem skulle hon vara då, menar du?
Det utser storbonden.
2023-01-26, 22:02
Medlem
Fan tyckte Viktor såg svullen ut runt ena ögat i kvällens Torpet avsnitt. Eller synvilla!?
2023-01-26, 22:10
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Märkligt jag hittar inte det?
2023-01-26, 22:11
Medlem
Nu blir det åka av på Torpet minsann. När JC gått och lagt sig på kvällen så kommer Rasta-Sandra och Knull-Viktor att börja smyga kring varandra som katter kring het gröt och sedan ett, tu, tre så går de en redig holmgång med varandra. Knull-Viktor får definitivt ligga underst till att börja med men sedan byts det ställningar i ett rasande tempo. Vackert, brutalt och ångande sensuellt, allt på en gång. Tyvärr lär produktionen inte visa så mycket men ni kan ju alltid fråga mig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in