Både du och jag vet att 71 åriga Putin är ett självspelande piano som aldrig kommer ge upp.
Ser inga lösningar. Ev. När DeSantis/Trump kommer till makten -24.
Kanske det då kan evolva till en frusen konflikt.
Det behövs nog bara tillräckligt många döda ryssar för att det ska bli major problem i ryssland. Underskatta inte mammor och hustrur. Lägg dessutom till hur man ljuger för befolkningen om hur bra det går.
Det behövs nog bara tillräckligt många döda ryssar för att det ska bli major problem i ryssland. Underskatta inte mammor och hustrur. Lägg dessutom till hur man ljuger för befolkningen om hur bra det går.
Feministisk krutdurk, ironiskt nog.
Kanske. Dock lider ni vänsterliberaler av tidsbrist.
Är snart bara ett år innan det finns en ny icke Woke Sheriff på plats i DC.
Kanske. Dock lider ni vänsterliberaler av tidsbrist.
Är snart bara ett år innan det finns en ny icke Woke Sheriff på plats i DC.
Oavsett DeSantis eller big Don.
Jag är rätt säker att hatet efter ryssens agerande kommer bestå tillräckligt för att fortsätta mot ryssland, så oroar mig inte. Ryssen kommer brinna, så är det. Dessutom handlar det även om överlevnadinstinkt för många länder närmare ryssland.
Jag är rätt säker att hatet efter ryssens agerande kommer bestå tillräckligt för att fortsätta mot ryssland, så oroar mig inte. Ryssen kommer brinna, så är det. Dessutom handlar det även om överlevnadinstinkt för många länder närmare ryssland.
Har flera programmerare på mitt arbete med 100 procent ryskt origin.
Finns ingen som avskyr dom. Du lever i en tunna av hat. Det slukar dig.
Sa din mamma? Och vi ser resultatet nu när du rysskuksugare slänger upp "fakta" som inte innehåller skit för att stödja vad ni säger. Jävla loser!
Vad jag än kommer med för fakta. Så kommer du vägra inse att det är just det; fakta. Och du kommer fortsätta vidhålla din efterblivna verklighetsfrånvända världsbild och rapa upp proamerikanska motargument, tillhandahållen av den krigshetsande Obama- och Bidenadministrationen. Så vi kan ju fortsätta såhär i all evighet, men det tänker jag i alla fall inte göra.
Så jag låter idioten få sista ordet
Och nej, jag har inte skrivit att amerikansk militär har varit närvarande i Ukraina. Det jag menar med att "USA gått in i Ukraina" är ju givetvis hur väst (USA) pumpar Ukraina med västerländskt artelleri, stridsfordon och vapen. Så nu när du fick sista ordet och även ljugit om vad jag har sagt, så har du bevisat att du är en enda stor jävla jubelidiot. Hur känns det?
Sen heter det understödde och inte understödje. Men det förstår ju inte personer med 80 i IQ.
Senast redigerad av PeterJihadi 2023-01-26 kl. 23:17.