2023-01-26, 15:29
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Känner igen den senaste gäddan som fan. Han har jag sett i något annat sammanhang. TV-produktion möjligen.
Direkt när ägghuvet kom på tal dök den här gubben upp i skallen på mig.
Ingen storstjärna direkt men syns lite här och där på YT.
Jag menar inte att han är gäddan, men du kanske också råkat se denna man på YT och det är honom du tänker på!

https://duckduckgo.com/?q=mikael+oddane&atb=v316-1&iax=images&ia=images
Citera
2023-01-26, 16:07
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Känner igen den senaste gäddan som fan. Han har jag sett i något annat sammanhang. TV-produktion möjligen.
Han påminner om Henrik Hjelt
Citera
2023-01-26, 16:58
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananpuff
Osannolikt då han åker kommunalt

Väldigt många välbeställda i Stockholm åker kollektivt till och från jobbet.
Citera
2023-01-26, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Vad fan snackar du om? Hur svårt kan det vara att skriva en rebus man fattar? Idiot.
Jag antar att det är rätt svårt att skriva en rebus som du fattar om du inte fattar den enkla.

Det är ok att vara lite mindre smart, men skyll inte på andra att du inte fattar saker.
Citera
2023-01-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippo76
Lidingöbo verkar stämma. En av bilderna i chatten är till synes tagen vid Breviks tågstation.

Det finns en man i Brevik på södra Lidingö som är väldigt lik denna gädda. Om det verkligen är han törs jag inte säga.
Citera
2023-01-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2023/01/26/far-jag-suga-pa-din-tunga-napp-187-stockholm/?fbclid=IwAR3QWA1jt9sK7yXx67Ts7LdJgME9u1O1keW26SzK ANUc42nDzxm-7nrPqxs

Får jag suga på din tunga? (Napp #187) Stockholm

Har en känsla utav att den här gäddan har ett ganska bra jobb.

Han jobbar för Stockholms stad. Förvaltar lokaler.
Citera
2023-01-26, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.

”Trollar” pedofiler.

De konfronterar män som inte kan stå emot frestelsen att träffa ett barn att förgripa sig på.

Jag förstår att det är jobbigt för er gäddor här inne men håll fingrarna borta från kakburken så kanske ni slipper åka dit.
Citera
2023-01-26, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.
Sko sig? Tror knappast Sara och Patrik tjänar miljoner på Dumpen direkt. Rätt stor kostnad att åka bil fram och tillbaks som dom gör.

Det handlar väl snarare om att starta en politiskt diskussion, vilket dom också har lyckats med. Kolla in här.
Citera
2023-01-26, 18:17
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Sko sig? Tror knappast Sara och Patrik tjänar miljoner på Dumpen direkt. Rätt stor kostnad att åka bil fram och tillbaks som dom gör.

Det handlar väl snarare om att starta en politiskt diskussion, vilket dom också har lyckats med. Kolla in här.
Sen när blev "sko sig på" synonymt med att tjäna som top percentilen?
Citera
2023-01-26, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Sen när blev "sko sig på" synonymt med att tjäna som top percentilen?
Det är väl lite subjektivt vart man lägger begreppet. "Miljoner" behöver inte vara så speciellt mycket för organisationer/företagare.
Oavsett vad, hade det varit intressant att kolla på deras intäkter och utgifter. Att driva dumpen är nog ingen vinstdrivande maskin, som tidigare skrivare verkar få det att tro.
Citera
2023-01-26, 18:38
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananpuff
Osannolikt då han åker kommunalt
Kommunalt kan man väl åka oavsett?
Citera
2023-01-26, 19:01
Medlem
Verkligen🤮🤮Bara kolla på användarnamnet och dessutom som antifeminist…Gräv ner dig ditt äckel!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in