Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
"Normala" 9-åringar....min sons kompis var 9 år och 165 cm lång och kraftig......större än mig som var i 40-årsåldern.
Nej, men kanske övar trampolin och akrobatik och tycker att bebis kan leka med dom, kasta upp i luften, slå volt och fånga bebis igen.
9-åringar har inte mycket till säkerhet-konsekvens ska du veta. Men du verkar ju veta ALLT om hur småstadiebarn fungerar

.
Han är ingen jätte och nej dom kastar inte runt på varandra på cirkusskolan.
Det börjar nå rent löjliga nivåer för att kunna skylla på barnen nu.
Ni kanske ska fundera på att Lukas er hjälte sagt att barnen aldrig är ensamma med J utan hon är alltid med honom.
För utom att det fysiologiskt inte är möjligt för en nioåring att orsaka dom skador hon har.
Ja en nioåring kan skada ett barn med det har inget att göra med det här fallet.
Så har pojkarna inte heller haft en praktiskt möjlighet.
Dags att lägga ner det imbecilla skitspåret nu.
Bella kan inte ha gjort det hon var inte där pojkarna kan inte gjort det dom hade inte möjlighet och inte fysik för att åstadkomma just dom skadorna hunden var det inte heller.
En hund kan skaka ett barn men inte utan att det lämnar märken.
Kvar är hönsen.
Vad tror du om det?
En gäng elaka höns som i ett obevakat ögonblick samlats runt barnet och flaxat så hårt att hon lyfter som tagen av tornado och svingas runt tills hon slår i backen.
Det saknas i och för sig skador från nedslaget då.
Dom kanske flaxade i en takt så att efter hjärnan var sönderskakad så svävande hon sakta ner igen.
Allt är ju möjligt tänker jag.