2023-01-25, 22:12
Avslutad
Så Olofs morsa är iranier, men pappan är helsvensk eller? Har för mig att han beskrev honom som en "cp-sosse" i SVT-dokumentären. Det känns svennigt. Han verkar mer ha tagit efter sin morsa tror jag, iranier är ju kända för att vara extremt pengakåta och materialistiska. Precis som Olof.
Citera
2023-01-26, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så Olofs morsa är iranier, men pappan är helsvensk eller? Har för mig att han beskrev honom som en "cp-sosse" i SVT-dokumentären. Det känns svennigt. Han verkar mer ha tagit efter sin morsa tror jag, iranier är ju kända för att vara extremt pengakåta och materialistiska. Precis som Olof.
Tror hon är slaver , karelin, kolla intervjun med Victor från dialogiskt , alltså första, inte Q&A
Citera
2023-01-26, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Olof K är zigenare, hela hans familj. Romer från Rumänien tror jag det var. Finns trevliga zigenare men just Olof verkar ju vara gravt autistisk.
”Grav autism” de klarar ej av att prata eller ens hålla en sansad diskussion vet du vad grav autism är?
Citera
2023-01-26, 07:08
Medlem
TeEsErs avatar
Det är lite sött av el lobotomi att påstå att vi bara är avundsjuka på hur han lever.

Jag har nog missat något men vem skulle vara avundsjuk på någon som precis har avslutat en runda med fotboja, har uppenbara problem med droger, förekommer på ett stort antal punkter i belastningsregistret och dessutom har betett sig så jävla illa att man inte får träffa sitt barn?

Hade han bara jobbat som en vanlig person, inte knarkat och snattat så hade han varit pappa och levt ett riktigt liv nu nu. Det måste brinna i hans inre när han tänker på det.
Citera
2023-01-26, 09:08
Medlem
JuniorDahlens avatar
Ser jag fel eller går Fridell runt och emellanåt drar halsbloss på de där cigarrerna?
Citera
2023-01-26, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Ser jag fel eller går Fridell runt och emellanåt drar halsbloss på de där cigarrerna?
Haha. Jag har oxå tänkt på det. Tydligen en riktigt van ciggarrökare den där Fridell
Och det är fan de torraste cigarrerna jag någonsin sätt.

https://anonfiles.com/06lbbcU8y6/Fakecigarr_12_mp4

Lurar tjejer att köpa Ipads som inte finns mm. Han är sån pajas.
Senast redigerad av Person1988 2023-01-26 kl. 09:59.
Citera
2023-01-26, 11:47
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Haha. Jag har oxå tänkt på det. Tydligen en riktigt van ciggarrökare den där Fridell

Men satan. De är ju som fnöske.
Citera
2023-01-26, 12:19
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Och falska så det skriker om det….
Citera
2023-01-26, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Tror hon är slaver , karelin, kolla intervjun med Victor från dialogiskt , alltså första, inte Q&A

Nä, hon verkar vara iranier. Varför skulle Olof annars heta Kyros, som är ett persiskt namn?

Såg för övrigt intervjun med Nyheter24 han gjorde. Vilket svammel om Pablo Escobar, världens mest kända smugglare av TV-apparater enligt Olof. Sen att han inte vet hur mycket pengar han har låter ju som ett svar någon som ljuger ger. Tidigare har han visat upp bitcoins värda 60 miljoner euro, vad hände med dem? Olof K må ha en del cash, men knappast så mycket som han vill ge sken av. Typisk mytoman.
Citera
2023-01-26, 13:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nä, hon verkar vara iranier. Varför skulle Olof annars heta Kyros, som är ett persiskt namn?

Såg för övrigt intervjun med Nyheter24 han gjorde. Vilket svammel om Pablo Escobar, världens mest kända smugglare av TV-apparater enligt Olof. Sen att han inte vet hur mycket pengar han har låter ju som ett svar någon som ljuger ger. Tidigare har han visat upp bitcoins värda 60 miljoner euro, vad hände med dem? Olof K må ha en del cash, men knappast så mycket som han vill ge sken av. Typisk mytoman.
Och dom pengarna han har att göra av med, dom går ju uppenbarligen till att hålla frugan vid hans sida.
Citera
2023-01-26, 14:44
Avslutad
Citat:

Jag känner en GREK som heter Kyros i efternamn..
Citera
2023-01-26, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Jag känner en GREK som heter Kyros i efternamn..

Jag trodde också det var grekiskt först, men i Olofs fall är det tydligen persiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in