Citat:
Ursprungligen postat av
Peterheterhan
Jag påpekade bara att det var efter ockupationen av krim eftersom du såg det som viktigt att det var innan invasionen.
Jag har inte sagt något om landsförrädare. Men jag litar inte på juden, vilket fall som helst. Precis som han järnrörskillen på samnytt.
Det gör du iofs rätt i. Jag ska berätta en grej om Chang eftersom det här är en skvallertråd.
Så den där j-vla skånebögen sitter och dealar med Putilov om den där Gamovartikeln i en chatt jag är med i och lever high life och Myra försöker ta uppmärksamheten i den där chatten med att börja snacka om att Klenell är tafsig för hon hade tydligen varit på dejt med honom eller något det är 8 år sen säkert.
iaf så tar Chang en dump från den chatten och tradear Myra som ett Pokemonkort till Putiov som Klenell och Haveristerna håller på att mobba typ 24/7. Bytet gällde någon information om Gamov mot den dumpen.
Sen fick en annan person skulden för den läckan och då sa Chang bara "höhö oj då. nä men säg att det var jag"
Så han är en förbannad drummel är vad han är. Men han är inte elak. Han är som skåningar är mest helt dum i huvudet.
Skönt ändå att se svallvågorna i det stora Stockholm. Nä men om man ska börja packa sin väska ur den här tråden nu.