Citat:
Ursprungligen postat av
Mrstardust
Ryssland har jätteproblem med Ukraina och folk tror på allvar att de samtidigt kommer invadera Sverige, Finland, Ungern, Polen, Danmark och resten av Europa.
Ja jösses, media och politiker med hybris har sannerligen satt griller i folk.
Det enda sättet de skulle kunna göra något på är att avfyra atombomber.
Och det kriget kommer bli det kortaste i världshistorien.
Ingen kommer ut som vinnare.
Din dumma jävel. NATO har satsat 100% på att stoppa ryssen i Ukraina med hela den Ukrainska befolkningen på entreprenad som infanteri / kanonmat. NATO är en samordnande organisation. Dess offensiva / defensiv förmåga består av andra anslutna länders förband.
Vilket bekvämt, dekadent och hbtq certifierat land axlar rollen efter Ukrainarna som kanonmat menar du?
Situationen är allt annat än vad vi blivit matade med i media... Herregud, vad fan har våra "ledare" egentligen gjort? Varför plöjer Ryssland ner miljarder i 2 Nordstreamledningar om syftet ändå var en sådan expansiv utrikespolitik att man ändå tänkte invadera Europa och Tyskland? Detta kommer stå kommande generationer extremt dyrt och en tröst är att mina söner är så små att de troligtvis inte hinner bli inkallade som globalisternas kanonmat.
Det fanns en tid då jag rakryggat skulle ha mött Svea rikes fiender rakt på med vapen i hand för familj och fosterland. Nu sitter fienderna inom landets gränser och agerar nickedockor åt globalisthelveten och av mig eller min familj får de inte ett uns.
Det vill nu till att vi får slut på dessa stridigheter. Era jävla kräk. Svenskarna har systematiskt förvägrats sin kultur, sin nationalsång, sin heder, sitt arv och sin fosterlandskärlek i decennier.
Nu manar satan / kabalen och globalisterna till strid. De vill åt våra söner, de vill åt våra döttrar och barn och de skiter fullständigt i Sverige eller någon annan nation för den delen heller. De talar om "våra värderingar" och "demokrati"? Vilka värderingar? Det är fan inte mina och mina närmaste värderingar. De talar plötsligt om "nationers suveränitet" men har pissat på och förnedrat samma nations suveränitet under hela min uppväxt.
Svenskar likställs nu med Nazister i Ryssland. Om Ryssen kommer behöver vi nu möta honom, och jag drar då ut i strid för min familj. Med samma gevär ska vi sen göra rent hus inom landets gränser