2023-01-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Vet du vad. Jag skulle precis plocka fram länken. Det var chattloggarna till "pappagäddan slåss". Men döm av min förvåning, dem verkar vara bortplockade😲 Undrar varför 🤣🤣

Men länken som T postade duger gott som diskussionsunderlag.
Men oj, döm om din förvåning! Jag är inte förvånad alls så klart

Klassiskt gäddling-skitsnack.
Citera
2023-01-25, 18:18
Medlem
Dr.Katis avatar
Av ena bilden på Fejsbok att döma, är han en vänstertomte, emo, eller vad för sorts avart tillhör han?!

Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Vad fan snackar du om? Hur svårt kan det vara att skriva en rebus man fattar? Idiot.
Rik anka fattar du väl, tänk sen längst fram på en blyertspenna tex, och då inte spets!
Citera
2023-01-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Jag tycker att det är viktigt att berätta att om någon försöker utpressa dem med att sprida bilder (som de korkat nog gett honom) så är det fem miljoner gånger värre för den som har bilderna än den som skickade dem. Den "makt" som groomern låtsas ha över den minderåriga är helt inbillad - så de måste berätta omedelbart för lärare, föräldrar, kurator, polisen, etc. etc.

Jäveln kommer åka dit så det susar om det, så det finns inget för dem att vara rädda för, groomern lär knappast ens ha tid att sprida några bilder.

Sen vore det ju fantastiskt om man skulle kunna säga något så att de inte försätter sig i de situationerna, men jag tänker på flickan som hoppade framför ett tåg för att någon groomer hotade med att sprida hennes bilder. Hade hon bara berättat för någon vuxen i sin närhet hade det kunnat förhindrats.
https://www.instagram.com/reel/CnwOQtgIc-p/?igshid=MDJmNzVkMjY%3D Tips
Citera
2023-01-25, 20:32
Medlem
Pinoputchins avatar
MrSlice napp #187, ett rövhål igen. Vilket piss. Jag längtar ivrigt på en höjdargädda. En gammal knarkare ger ingen njutning för mig.
Citera
2023-01-25, 21:10
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vänstern har fått tuppjuck över detta och skriver på Twitter att det var berusade Dumpenfans som utförde aktionen. Vilken bild man får i huvudet.
Hur vet du att det är vänstern???
Citera
2023-01-25, 21:35
Medlem
mammaRunkarGrannens avatar
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/

Har Puttes dotter börjat arbeta hos dumpen? Hennes regnummer på bilen?
Citera
2023-01-25, 21:35
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Utmärkt! Har du möjlighet att fylla på listan hela vägen ner till nummer 1, den första konfrontationen med Gammelgäddan?

Som du säkert vet så började Dumpen numrera från nummer 60.

Detta borde innebära att det dessförinnan ska finnas 59 nummer, dvs 58 nummer mellan nummer 1 och nummer 60. Dock är där bara 57 nummer mellan 1-60, och då har jag räknat med de två avpublicerade (Generöse Janne55 bjuder hem 13-åring, samt mannen som tog sitt liv).

Om någon kan bringa lite klarhet i detta så är jag tacksam.

Edit: Numreringen började på nummer 91 och inte på nummer 60. Numreringen 60-91 har jag själv kommit fram till efter att ha hört Sara och Patrik nämna nummer i videorna (”du är den xxxx personen vi konfronterar…” osv.
Senast redigerad av cj035 2023-01-25 kl. 21:49.
Citera
2023-01-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hur vet du att det är vänstern???

Gillar/delar man ETC-artiklar dagligen så tolkar jag inte dessa som borgare. Möjligt att det finns nån liberal som hamnat offside men uteslutande kommunister som hetsar mot Dumpen på Twitter. In och kika så ser du själv

Om Dumpenfansen som levererat bajsblöjor varit berusade enligt analysen i vänstergruppen så är det ju förmildrande omständigheter.
Citera
2023-01-25, 21:54
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Det stämmer

På riktigt? Den som frivilligt har gift sig med honom måste ju vara lobotomerad där det gick riktigt fel. Inte för att hon har gjort något fel, det är han som är ett jävla äckel, men jag har bara så svårt att tänka mig att någon vill vara nära honom frivilligt.
Citera
2023-01-25, 22:35
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
På riktigt? Den som frivilligt har gift sig med honom måste ju vara lobotomerad där det gick riktigt fel. Inte för att hon har gjort något fel, det är han som är ett jävla äckel, men jag har bara så svårt att tänka mig att någon vill vara nära honom frivilligt.

Särskilt kul då att det står just ”äcklare” under hans profilbild på Facebook.

Spot on.
Citera
2023-01-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Gillar/delar man ETC-artiklar dagligen så tolkar jag inte dessa som borgare. Möjligt att det finns nån liberal som hamnat offside men uteslutande kommunister som hetsar mot Dumpen på Twitter. In och kika så ser du själv

Om Dumpenfansen som levererat bajsblöjor varit berusade enligt analysen i vänstergruppen så är det ju förmildrande omständigheter.
Finns nada om något sånt, att "Dumpen-fans" skulle gått på någon, jag kollade. Varför ljuger du?
Citera
2023-01-25, 23:01
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammaRunkarGrannen
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/

Har Puttes dotter börjat arbeta hos dumpen? Hennes regnummer på bilen?

Patrik prioriterar nog att supa upp sina pengar och inte spara till bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in