Citat:
Ursprungligen postat av
Siegfrid
Eller hur de nu gör, försök få tag på en admin när du är inloggad på rätt enhet.
Varifrån, eller hur, har du fått för dig att jag måste vara "inloggad på rätt enhet" för att admin ska kunna hjälpa till med att återställa mitt lösenord? Jag kan vara helt offline för att han ska göra detta. Nu är ju admin ganska frånvarande och gör i stort sett ingenting här, men han behöver bara logga in i vBulletin inställningarna (alltså adminversionen), gå in på min profil där och klicka på send password email reset, och därefter är det klart. Det är möjligt att admin5 kan göra detta också, om han har fått samma permissions som admin. Eftersom admin är tekniskt inkompetent så har han antagligen gett admin5 och övriga admins samma rättigheter som han har, så admin5 kan med stor sannolikhet också göra detta.
Som det verkar i dagsläget så är det inte bara krångel med att byta lösenord manuellt från kontrollpanelen, utan även det att det inte funkar att be om ett nytt lösenord via mailen. Det kan vara så att dessa två buggar är relaterade, och att när buggen för lösenord patchas, då funkar också password email reset, eller så måste de fixas var för sig.