2023-01-25, 19:41
Avslutad
Varför tog Viktor av sig tröjan inför tävlingen?
2023-01-25, 19:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
https://www.youtube.com/watch?v=4II6x5VC7PU

Vet inte om de där blivit länkat men här skyller viktor ifrån sig och nämner bland annat sin handbollskarriär som ett bevis på att han inte skulle vara en "kvinnohatare" , för i karriären har han alltid varit omtyckt

Verkar som han fått de hett om öronen iaf.. var in på hans fb och där är de mycket kommentarer.
Uppfuckad terminologi
Victor är ju ingen kvinnohatare, han är en patologisk kvinnoälskare

Vad bra att folk som är bekanta med varandra sedan tidigare ska intervjua varandra, objektiv journalistik
2023-01-25, 19:44
Medlem
greta75s avatar
Jo men det måste ni ju förstå att produktionsfolket som intervjuar deltagarna i syncarna är riktiga blodhundar. När de får tag på en deltagare som snackar så kör de på om och om igen och charmar/smickrar dem och creddar dem att de är roliga osv.

De flesta deltagare är väl trötta och tråkiga av naturen och rädda för kameran så de måste lära sig att DRA fram drama ur deltagarna.

Deltagare med narcissistiska drag som tex Victor och Valle (i Robinson) kan omöjligtvis kämpa emot.
Senast redigerad av greta75 2023-01-25 kl. 20:19.
2023-01-25, 19:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag förstod inte vad korvövninen gick ut på

Kan inte ens ett barn eller Tova skära upp en faluröd? utan att misslyckas
2023-01-25, 19:46
Medlem
mensverkets avatar
Hahaha att Viktor t.o.m kallar sig för århundradets snyggaste farmen-deltagare är så jävla töntigt!

Sandra Öder har fortfarande århundradets snyggaste farmen-röv!
2023-01-25, 19:47
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag förstod inte vad korvövninen gick ut på

Kan inte ens ett barn eller Tova skära upp en faluröd? utan att misslyckas

Det va ju inte med köksknivar utan breda moraknivar typ!
2023-01-25, 19:52
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jo men det måste ni ju förstå att produktionsfolket som intervjuar deltagarna i syncarna är riktiga blodhundar. När de får tag på en deltagare som snackar så kör de på om och om igen och charmar dem och creddar dem att de är roliga osv.

De flesta är väl trötta och tråkiga av naturen och rädda för kameran så de måste lära sig att DRA fram drama ur deltagarna.

Deltagare med narcissistiska drag som tex Victor och Valle (i Robinson) kan omöjligtvis kämpa emot.
Ja haha, det är roligt att Viktor säger i den där intervjun på youtube "Jag tror det kan bli värre tyvärr i de kommande avsnitten för att kamerorna var tyvärr på mig". Tillochmed enligt honom själv så är det enda problemet att produktionen inte sa till honom att hålla käften och att de hade kameror som var på 😂😂
2023-01-25, 19:55
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ja haha, det är roligt att Viktor säger i den där intervjun på youtube "Jag tror det kan bli värre tyvärr i de kommande avsnitten för att kamerorna var tyvärr på mig". Tillochmed enligt honom själv så är det enda problemet att produktionen inte sa till honom att hålla käften och att de hade kameror som var på 😂😂
En kvinnohatare/narcissist/lågintelligents värsta mardröm = när man glömmer bort att det finns kameror.
2023-01-25, 19:57
Medlem
greta75s avatar
Citat:

Har inga som helst problem att förstå detta. NU fattar han hur produktionen fuckade med honom och fick honom att prata. Det var säkerligen de som hetsade honom till diverse upptåg också.
2023-01-25, 20:02
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Har inga som helst problem att förstå detta. NU fattar han hur produktionen fuckade med honom och fick honom att prata. Det var säkerligen de som hetsade honom till diverse upptåg också.
De måste få göra sitt jobb, jag menar man filmar ju där det händer grejer.
Nej jag tycker den här bortskyllningen och offerkoftan är bland det löjligaste jag sett.
2023-01-25, 20:02
Medlem
Har Farmen haft samma intro-musik ända sedan första säsongen?
2023-01-25, 20:07
Medlem
greta75s avatar
Citat:
De måste få göra sitt jobb, jag menar man filmar ju där det händer grejer.
Nej jag tycker den här bortskyllningen och offerkoftan är bland det löjligaste jag sett.

Men det är självfallet att hans gärningar är hans eget fel.

Men man kan ju ha i bakhuvudet var all skit som händer i dessa produktioner (som vi älskar så mycket) kommer ifrån. Hade deltagarna fått välja hade de väl legat och sovit hela dagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in