Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Det är tunn linje mellan att vara rak i kommunikationen och att vara otrevlig. Man måste ha lite känsla när man kommunicerar och förstå att man behöver anpassa sig efter mottagaren.
Att vara rak i en kommunikation betyder inte att man ska anpassa sig efter mottagaren. Att vara rak är ett tecken på att man är stark i sina åsikter. Och åsikter är man berättigad att ha. Eller?