2023-01-25, 16:34
  #1141
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag anser alltså inte att deras beteende är elakt. De är bara raka i kommunikationen.
Det är tunn linje mellan att vara rak i kommunikationen och att vara otrevlig. Man måste ha lite känsla när man kommunicerar och förstå att man behöver anpassa sig efter mottagaren.
2023-01-25, 17:08
  #1142
Medlem
Bakarettans avatar
Viktor är en fullblodig narcissist.
Lyssna på podden "Dösnack" och deras avsnitt om narcissism & psykopati. Förklaras grymt bra hur en narcissist "fungerar". Stämmer till 100 på den gode Viktor.
Att de i prod.teamet avsiktligt plockar in deltagare som är "udda" för att de anser att det är j-vligt bra TV...DET ÄR INTE OK!
Visst..alla har ett eget ansvar för att tacka ja till att delta. Alla är vuxna människor. Alla har säkert en j-vligt krystad grej eftersom Strix lät dessa personer bli Farmare & Torpare. Vad jag ser nu är en hatstorm på sociala medier emot Viktor. Tja, han får skylla sej själv.
Nu till min poäng:
Är det detta som TV4 & Strix vill uppnå genom att låta människor med mer eller mindre idiotiska personaliteter delta i deras realitysåpor?? Typ Wincent...Vilken jävla sopa..jag får faen spykänslor när han är i bild.
2023-01-25, 17:12
  #1143
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Var väl Karin? Hon pratade ju med Tova efter förstakämptevalet och då sa väl Tova att det hela är planerat av Eddie och Viktor, att hon inte alls vill åka hem, och att andrakämpen också redan är bestämd. Där och då kan ju Karin förstå att Viktor paktar ut Julia. Att Julia valde Karin tyder ju också på att Karin berättat hur det låg till...


Varför tog hon styrka då? Nä tyder på att hon gick på allt Victor spruta ut från munnen
2023-01-25, 17:20
  #1144
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är tunn linje mellan att vara rak i kommunikationen och att vara otrevlig. Man måste ha lite känsla när man kommunicerar och förstå att man behöver anpassa sig efter mottagaren.
Att vara rak i en kommunikation betyder inte att man ska anpassa sig efter mottagaren. Att vara rak är ett tecken på att man är stark i sina åsikter. Och åsikter är man berättigad att ha. Eller?
2023-01-25, 17:25
  #1145
Medlem
Sandra G om någon är en narcissist! Hemsk människa, killar och tjejkompisar kommer och går hemma hos henne då alla lämnar så fort de ser hennes riktiga jag. Hon är snäll så länge det gynnar henne själv, så fort någon visar en tendens på att inte gå enligt hennes riktlinjer så tar det hus i helvete och det är ALLA andras fel.... så hennes attityd i farmen speglar då ändå en snällare sida av henne.

PS ang hennes hund som käkade upp hönsen.... japp de hände och dessutom hade hennes hundar ihjäl hennes kattunge som hon skaffade...
2023-01-25, 18:05
  #1146
Medlem
Om Viktor varit målvakt är det märkligt att han inte klarar fånga ett ägg som kastas överraskande till honom. Räcker med att ha bollsinne för att klara av att snabbt förstå situationen och fånga ägget som Tova kastade. Behövs ingen målvaktsvana ens.
2023-01-25, 18:31
  #1147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironheart-
Sandra G om någon är en narcissist! Hemsk människa, killar och tjejkompisar kommer och går hemma hos henne då alla lämnar så fort de ser hennes riktiga jag. Hon är snäll så länge det gynnar henne själv, så fort någon visar en tendens på att inte gå enligt hennes riktlinjer så tar det hus i helvete och det är ALLA andras fel.... så hennes attityd i farmen speglar då ändå en snällare sida av henne.

PS ang hennes hund som käkade upp hönsen.... japp de hände och dessutom hade hennes hundar ihjäl hennes kattunge som hon skaffade...


Och hur vet du det här?
2023-01-25, 18:49
  #1148
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
https://www.youtube.com/watch?v=4II6x5VC7PU

Vet inte om de där blivit länkat men här skyller viktor ifrån sig och nämner bland annat sin handbollskarriär som ett bevis på att han inte skulle vara en "kvinnohatare" , för i karriären har han alltid varit omtyckt

Verkar som han fått de hett om öronen iaf.. var in på hans fb och där är de mycket kommentarer.
https://www.youtube.com/watch?v=4II6x5VC7PU

Verkar som de spoilar när Viktor åker ut?
2023-01-25, 19:02
  #1149
Medlem
Väntar spänt på årets första Prank..... Eller inte...
2023-01-25, 19:29
  #1150
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Om Viktor varit målvakt är det märkligt att han inte klarar fånga ett ägg som kastas överraskande till honom. Räcker med att ha bollsinne för att klara av att snabbt förstå situationen och fånga ägget som Tova kastade. Behövs ingen målvaktsvana ens.
Skulle inte förvåna mig om han med flit lät ägget krascha.
2023-01-25, 19:38
  #1151
Medlem
Andreas e väl obehaglig om någon, helt uppspärrade ögon och totalt grimaschlöst ansikte. Vad är grejen med det
2023-01-25, 19:40
  #1152
Medlem
Wads avatar
”Skärt”. Herregud vad efterbliven den där jäveln är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in