Citat:
Ursprungligen postat av
Kattenguldfisn23
Så det är mer normalt att sitta och skriva med pleti och kreti istället, mer normalt att be om träningskläder när ens barn ligger och kämpar för livet, mer normalt att sitta och ljuga för nya killen för att inte förlora honom osv?
I min värld är det mer normalt att göra som Lukas än att bara bry sig om mobilen.
Hans familj visste om allt så vad mer skulle han orka prata med dem om då? Träningskläder eller?
Håller verkligen med dig i din åsikt.
Tänker också på det som har framkommit i FUP:en angående vad ambulansmännen tycker angående L , någon utav dem anser att han verkar så lugn och ointresserad då de jobbar med J.
Inte konstigt alls tycker jag, L förklarar för FHl i sitt förhör, jag kan inget om sjukvård, varför skulle jag då vara ute i köket, jag tillför inget där.
Helt logiskt i min värld i alla fall, varför stirra runt i ett kök under tiden de har fullt upp med att få ingång J , eller ställa en massa frågor, är det något de undrar över så får de väl ropa på L, han befann ju sig i deras omedelbara närhet, det gjorde de ju vid något tillfälle då de behövde veta hennes vikt, han gick ju ut till bilen och hämtade hennes viktbok.