2023-01-25, 13:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Skenhelig.
(Och kognitiv svikt?)

Precis. Du satte rätt ord. Skenhelig
Citera
2023-01-25, 13:54
Medlem
Fantastiskt program tycker jag!

Men är lite orolig för det perfekta paret Monica och Rooger att han är lite för på. Pratar om att älska och flytta ihop efter två dygn.

Otroligt fint att se det senaste paret dansa i stugan. Den först hysteriska damen lugnade ner sig och de verkade funnit varandra på ett respektfullt sätt.
Citera
2023-01-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Fantastiskt program tycker jag!

Men är lite orolig för det perfekta paret Monica och Rooger att han är lite för på. Pratar om att älska och flytta ihop efter två dygn.

Otroligt fint att se det senaste paret dansa i stugan. Den först hysteriska damen lugnade ner sig och de verkade funnit varandra på ett respektfullt sätt.
Tänker något liknande om Monica och Roger. Ok, han verkar hipp och intellektuell med sina glasögon… men lite sliskig under attributen. Lite som Lars Melander.
Monica kanske vill ha något annat…
Latinokillarna är mysiga.
Senast redigerad av Collectcall 2023-01-25 kl. 15:42.
Citera
2023-01-25, 16:27
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Tänker något liknande om Monica och Roger. Ok, han verkar hipp och intellektuell med sina glasögon… men lite sliskig under attributen. Lite som Lars Melander.

Tror inte Roger är som Lars Melander, han verkar vilja hålla sig till en.
Ja latinoskillen/arna är ju nåt att bita i, konstigt att de inte är mer omsvärmade.
Citera
2023-01-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Tror inte Roger är som Lars Melander, han verkar vilja hålla sig till en.
Ja latinoskillen/arna är ju nåt att bita i, konstigt att de inte är mer omsvärmade.
Roger inser att han har gjort ett klipp. Monica skulle vara omsvärmad om hon fick chansen. De som fladdrar runt är inte nöjda med menyn 😎
Citera
2023-01-25, 17:56
Medlem
Citat:

Jag tänker tvärtom om Lars Melander. Verkade sliskig i första avsnittet, men har växt och framstår som ganska charmig. Har säkert varit don juan i yngre dar. Han hade väl siktat in sig på att dansa med Monica innan hon drog ut till stugan?
Citera
2023-01-25, 18:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
fp
Citera
2023-01-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag tänker tvärtom om Lars Melander. Verkade sliskig i första avsnittet, men har växt och framstår som ganska charmig. Har säkert varit don juan i yngre dar. Han hade väl siktat in sig på att dansa med Monica innan hon drog ut till stugan?
Får erkänna att jag blandade ihop Lars Melander, som är lite spenslig, hade en mamma som varnade honom för fruntimmer osv, med en helt annan tjomme. Ingen skugga på Lars (än)
Citera
2023-01-26, 09:22
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Roger inser att han har gjort ett klipp. Monica skulle vara omsvärmad om hon fick chansen. De som fladdrar runt är inte nöjda med menyn 😎

Ja han håller hårt i henne. Lite för hårt kanske? Hon verkar snäl. Alltför snäll? Typiskt kvinnligt att foga sig. Men kanske hon tycker om Roger på riktigt.
Citera
2023-01-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ja han håller hårt i henne. Lite för hårt kanske? Hon verkar snäl. Alltför snäll? Typiskt kvinnligt att foga sig. Men kanske hon tycker om Roger på riktigt.
Monica har en sympatisk personlighet. Men att hon skulle vara alltför snäll undrar jag. De som har den läggningen brukar ge ett mer tilltufsat intryck. (Dvs man ser inte ut som Monica om man är 71 år och alltför snäll. Möjligtvis har man lärt sig flyta ovanpå, en icke föraktlig förmåga)
Kanhända Roger är, sin frifräsarattityd till trots, lite för enkel för henne? Skulle bli mer gnistor med vissa andra…
Bara spekulationer förstås.

Edit: tog mig friheten att svara, såg att inlägget inte var riktat till mig
Senast redigerad av Collectcall 2023-01-26 kl. 16:19.
Citera
2023-01-26, 18:50
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Monica har en sympatisk personlighet. Men att hon skulle vara alltför snäll undrar jag. De som har den läggningen brukar ge ett mer tilltufsat intryck. (Dvs man ser inte ut som Monica om man är 71 år och alltför snäll. Möjligtvis har man lärt sig flyta ovanpå, en icke föraktlig förmåga)
Kanhända Roger är, sin frifräsarattityd till trots, lite för enkel för henne? Skulle bli mer gnistor med vissa andra…
Bara spekulationer förstås.

Edit: tog mig friheten att svara, såg att inlägget inte var riktat till mig

Alltid roligt med svar 😀
Jo han verkar jordnära Roger, Monica lite mer fin i kanten? Men det vore roligt om det blir åtminstone ett hållbart kärlekspar och då ligger de två nog bäst till.
Citera
2023-01-27, 07:00
Medlem
Får man se nå knulla i den här showen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här