Citat:
Ursprungligen postat av
Xedome
Ja, håller med iofs. Men det var så skönt att han hängde på och att se honom glad. Men du har nog rätt. Vem skulle Göran kunna passa ihop med, tro..? Om någon här. 🤔
Ja vad hade stackarn för val? Han var nog tvungen att hänga på.
Pia?
Rose-Marie?
Ewa?
Eva?
Shirley?
Annica?
Hade jag haft den åldern inne hade jag valt Björn

Men han e nog död när jag väl är där.