2023-01-25, 10:38
  #73
Medlem
Lars Melander och Maria… Eller Wilhelm.
Citera
2023-01-25, 11:19
  #74
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jo iofs så skrattade han men tror inte på någon äkta *love* där. Dom är för olika. Lite fel att pussla ihop dom två kan jag tycka. Finns ju bättre tanter.. Göran e min favorit
Maria hette flamsan va? Jag skulle nog pusslat ihop henne med den här gubben som flirtar med allt och alla ( Minns inte vad han heter) .. Lars Melander hette han
Fast dom väljer ju lite själva vilka dom vill vara med. Göran verkar inte vara den som *tar för sig* Utan tar det som blir över.

Ja, håller med iofs. Men det var så skönt att han hängde på och att se honom glad. Men du har nog rätt. Vem skulle Göran kunna passa ihop med, tro..? Om någon här. 🤔
Citera
2023-01-25, 11:25
  #75
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ja, håller med iofs. Men det var så skönt att han hängde på och att se honom glad. Men du har nog rätt. Vem skulle Göran kunna passa ihop med, tro..? Om någon här. 🤔

Ja vad hade stackarn för val? Han var nog tvungen att hänga på.

Pia?
Rose-Marie?
Ewa?
Eva?
Shirley?
Annica?

Hade jag haft den åldern inne hade jag valt Björn Men han e nog död när jag väl är där.
Citera
2023-01-25, 11:27
  #76
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Pia?
Rose-Marie?
Ewa?
Eva?
Shirley?
Annica?

Hade jag haft den åldern inne hade jag valt Björn Men han e nog död när jag väl är där.

Hahaha 😃

Han verkar mysig. Någorlunda normal.
Citera
2023-01-25, 11:28
  #77
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja vad hade stackarn för val? Han var nog tvungen att hänga på.

Pia?
Rose-Marie?
Ewa?
Eva?
Shirley?
Annica?

Hade jag haft den åldern inne hade jag valt Björn Men han e nog död när jag väl är där.
Merja? Omtänksam och rättfram..🤔
edit. Måste kolla vem som heter vad.
Citera
2023-01-25, 11:29
  #78
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Hahaha 😃

Han verkar mysig. Någorlunda normal.

Ja.
Jag gillar även Otti men tror hon e för *vass* Otti passar inte med någon av dessa gubbar.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-01-25 kl. 11:42.
Citera
2023-01-25, 11:31
  #79
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Merja? Omtänksam och rättfram..🤔
edit. Måste kolla vem som heter vad.

Den lilla Finskan? Jag vet inte? Det e något hos henne jag inte gillar.
Citera
2023-01-25, 11:31
  #80
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja.
Jag gillar även Otti men tror hon e för *vass* Otti passar inte men någon av dessa gubbar.
Håller med.. Fast tänkte på han stockholmaren med utländsk bakgrund först. De hade npn flört i början, tror jag. Men tror att hon är för intellektuell.
Citera
2023-01-25, 11:32
  #81
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Den lilla Finskan? Jag vet inte? Det e något hos henne jag inte gillar.

Ja. Aah.. Intressant. Krystad? Men jag tror att hon kanske är sån..?
Citera
2023-01-25, 11:37
  #82
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ja. Aah.. Intressant. Krystad? Men jag tror att hon kanske är sån..?

Kan inte sätta fingret på vad det är. Det är för mycket av något.
Det e så gulligt och perfekt och bla bla.. Det känns som ett Julbord man är mätt på.
Citera
2023-01-25, 11:38
  #83
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Kan inte sätta fingret på vad det är. Det är för mycket av något.
Det e så gulligt och perfekt och bla bla.. Det känns som ett Julbord man är mätt på.
Ja. Nu när du säger det.
Citera
2023-01-25, 13:09
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Den lilla Finskan? Jag vet inte? Det e något hos henne jag inte gillar.
Skenhelig.
(Och kognitiv svikt?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in