2023-01-24, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Han gjorde bort sig med lögner,överdrifter och visade upp sin tonårs narcissistiska sida.
Folk såg igenom honom. Det hände.
Förresten en sak till , ”om skaparen ser experimentet på långt avstånd och ser att det går åt helvete , är det inte rätt sadistiskt att låta det fortsätta
Citera
2023-01-24, 17:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vad avgör en till att vara en dålig människa , hur vet man om man är narcissistisk? Jag har inte varit en ängel alla dagar , jag har gjort misstag som påverkat oskyldiga , om man ångrar sig sen var det väl meningen att man inte menade det man gjorde , är man fortfarande en dålig människa för att man råkar ha en kort stubin? Allt är ett experiment alla reagerar olika för alla tänker och känner olika , så vem ska man skylla på? Människan , eller den som skapade människan? Om den som skapade DNA visste om att det skulle bli en människa som i sin tur gör misstag , var det då en bra idé att skapa DNA ? & om då den som skapade allt visste om hur det skulle bli är skaparen smart eller gör skaparen allt detta till ett underhållande tv program? Om det är så , så är väl skaparen ingen god skapare om du ser allt elände som händer runt världen, men då kan skaparen säga ”jag har faktiskt skapat gott också” så vem avgör vad skaparen är (god eller ond) och om då skaparen är god (ifall skaparen skulle vara god) varför utrotar inte skaparen allt elände? Vore det rättvist? Eller är skaparen god för att skaparen ger alla människor 1000.000 chanser att förändras varje dag fast vi än gör fel på fel på fel på fel. Kommer karusellen nånsin ta slut?

He, he - har du tagit tjack? Låter som det när du skriver. Alex och Alva lurar och blåser ju sina lyssnare hela tiden. Håller aldrig vad de lovar. Folk tröttnar efter ett tag. Folk som sett upp till dem tidigare känner sig lurade. Är du med? Alla som knarkar är bara i sin egen värld. Tänker bara på sig själv. Alva ljuger ju lika mycket som Alex. Totalt opålitliga. Hade jag varit i deras kläder hade jag börjat vara jävligt noga med att hålla det jag säger. Försöka bygga upp tilliten igen på något vänster. Nu har ju Alex chansen. På fredag säger han att albumet kommer. Ingen tror honom. Här har han ju ett bra tillfälle att bevisa sig positivt. Absolut. Ord spelar ingen roll - handling du vet.
Citera
2023-01-24, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
He, he - har du tagit tjack? Låter som det när du skriver. Alex och Alva lurar och blåser ju sina lyssnare hela tiden. Håller aldrig vad de lovar. Folk tröttnar efter ett tag. Folk som sett upp till dem tidigare känner sig lurade. Är du med? Alla som knarkar är bara i sin egen värld. Tänker bara på sig själv. Alva ljuger ju lika mycket som Alex. Totalt opålitliga. Hade jag varit i deras kläder hade jag börjat vara jävligt noga med att hålla det jag säger. Försöka bygga upp tilliten igen på något vänster. Nu har ju Alex chansen. På fredag säger han att albumet kommer. Ingen tror honom. Här har han ju ett bra tillfälle att bevisa sig positivt. Absolut. Ord spelar ingen roll - handling du vet.

Amuse kan krångla , när det stod 5 dagar kvar (alltså till nyår) skulle min låt släppas , fick vänta tre veckor till.
Citera
2023-01-24, 20:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Jag har sagt det förut och säger det igen - jag tror att han kommer ta livet av sig när detta album floppar.

Noll % på att det sker. Han skulle hellre punda på tills han blir gammal.
Citera
2023-01-24, 21:19
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Noll % på att det sker. Han skulle hellre punda på tills han blir gammal.

Det är ju lätt (och hyfsat osmakligt) att leka hobbypsykolog på nätet, men faktum kvarstår att narcissister löper hög risk att bli suicidala när de tappar ansiktet.
Citera
2023-01-25, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Fy fan vilket träsktroll! Flottet i håret har till och med ramlat ner på näsan. Hon ser ut som en gammal avdankad strippa som gör allt för att försöka vara sexig och få uppmärksamhet igen🫠

Fyfan...hade någon sagt att det där på bilden föddes som "Robert" hade jag inte tvivlat på det.
Citera
2023-01-25, 13:04
Medlem
Mummuts avatar
Snälla säg att jag ser fel. Är det North face sytt på hans ”Gucci” jacka i storyn nu?
Citera
2023-01-25, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Snälla säg att jag ser fel. Är det North face sytt på hans ”Gucci” jacka i storyn nu?

Haha ja den är ju helt klart fake iaf. En Northface x Gucci jacka går loss på en jävligt stor prislapp. Det har den här pundaren knappast råd med
Citera
2023-01-25, 14:01
Medlem
Emelitos avatar
Citat:

Vilken story? printscreen!
Citera
2023-01-25, 14:13
Medlem
Citat:
Söker du på den jackan är trycket på vänstra sidan hans på högra..
Citera
2023-01-25, 14:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Klart den arbetslösa dagdrivaren köpt en jacka för 50 lax, han är ju klaaar brushan
Citera
2023-01-25, 18:46
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Värsta grova ryktet? Tvärtom faktiskt. Han har misshandlat kvinnor(bevis finns), han har misshandlat pensionärer på kåken(bevis finns), han har råkat dödat en helt oskyldig person.

Han har alltid varit en clown i andras ögon och kommer vara det i framtiden också.

Det är bara han själv som har försökt bygga upp en "gangsterfasad" genom sina storys på youtube, tex från Kumla. Folk som har suttit med honom har bekräftat att allting antingen är ren bullshit eller kryddat så in i helvete.

Nåväl. Jag lyssnade lite på hans teasers från nya albumet, varenda låt var förbannat dålig. Han måste nog steppa upp rejält om varenda låt ska hamna på top50 spotify som han har gapat om så många gånger.

Jag har sagt det förut och säger det igen - jag tror att han kommer ta livet av sig när detta album floppar.
Han hade auran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in