Citat:
Ursprungligen postat av
Baraettfan96
Vad avgör en till att vara en dålig människa , hur vet man om man är narcissistisk? Jag har inte varit en ängel alla dagar , jag har gjort misstag som påverkat oskyldiga , om man ångrar sig sen var det väl meningen att man inte menade det man gjorde , är man fortfarande en dålig människa för att man råkar ha en kort stubin? Allt är ett experiment alla reagerar olika för alla tänker och känner olika , så vem ska man skylla på? Människan , eller den som skapade människan? Om den som skapade DNA visste om att det skulle bli en människa som i sin tur gör misstag , var det då en bra idé att skapa DNA ? & om då den som skapade allt visste om hur det skulle bli är skaparen smart eller gör skaparen allt detta till ett underhållande tv program? Om det är så , så är väl skaparen ingen god skapare om du ser allt elände som händer runt världen, men då kan skaparen säga ”jag har faktiskt skapat gott också” så vem avgör vad skaparen är (god eller ond) och om då skaparen är god (ifall skaparen skulle vara god) varför utrotar inte skaparen allt elände? Vore det rättvist? Eller är skaparen god för att skaparen ger alla människor 1000.000 chanser att förändras varje dag fast vi än gör fel på fel på fel på fel. Kommer karusellen nånsin ta slut?
He, he - har du tagit tjack? Låter som det när du skriver. Alex och Alva lurar och blåser ju sina lyssnare hela tiden. Håller aldrig vad de lovar. Folk tröttnar efter ett tag. Folk som sett upp till dem tidigare känner sig lurade. Är du med? Alla som knarkar är bara i sin egen värld. Tänker bara på sig själv. Alva ljuger ju lika mycket som Alex. Totalt opålitliga. Hade jag varit i deras kläder hade jag börjat vara jävligt noga med att hålla det jag säger. Försöka bygga upp tilliten igen på något vänster. Nu har ju Alex chansen. På fredag säger han att albumet kommer. Ingen tror honom. Här har han ju ett bra tillfälle att bevisa sig positivt. Absolut. Ord spelar ingen roll - handling du vet.