2023-01-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
smakproven ifrån Limitless han posta på IG låter faktiskt lovande, det måste man ge han faktiskt...

Benägen att hålla med 😁 Får se om han förvaltar detta nu, eller om han är förlorad för evigt.
Citera
2023-01-23, 23:58
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Benägen att hålla med 😁 Får se om han förvaltar detta nu, eller om han är förlorad för evigt.

Han låter som en efterbliven elefant som stönar

Finns inget bra i hans ” gangster rap ”
Citera
2023-01-24, 06:18
Avslutad
När kommer albumet
Citera
2023-01-24, 09:21
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
När kommer albumet

På fredag enligt Alex själv men det har ju lovats saker förut som aldrig hände.
Citera
2023-01-24, 09:29
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Han låter som en efterbliven elefant som stönar

Finns inget bra i hans ” gangster rap ”
Håller med!
Det går inte att lyssna på Alex musik längre, det enda som kommer upp i huvudet när man hör honom är hur barnslig, knarkande, hur tuff och låtsaskriminell han försöker vara.
Kräks.

Sanningen är att ingen vill ha med pajasen och göra längre..😴
Senast redigerad av Gold94 2023-01-24 kl. 09:32.
Citera
2023-01-24, 13:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Håller med!
Det går inte att lyssna på Alex musik längre, det enda som kommer upp i huvudet när man hör honom är hur barnslig, knarkande, hur tuff och låtsaskriminell han försöker vara.
Kräks.

Sanningen är att ingen vill ha med pajasen och göra längre..😴

Sant, jag menar, finns ju många som ibland bryter mot lagen men som inte ses som kriminella. Kriminell för mig är någon som har den livstilen och lever på det genom något nätverk som säljer knark och utför våldsbrott, skjutningar etc. INTE någon som pundar och lurar till sig pengar för att finansiera sitt missbruk. Då är man en pundare. Alla pundare lever så. Säljer lite, snattar mycket, luras etc. I mina ögon är inte Kenta på centralen en kriminell. Däremot 17 åringar som lever på att deala knark åt någon vuxen kriminell. Typ.
Citera
2023-01-24, 13:43
Avslutad
Alex ceesay hade värsta grova ryktet innan youtube kom in i bilden VAD HÄNDE 🤡
Citera
2023-01-24, 14:06
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Sant, jag menar, finns ju många som ibland bryter mot lagen men som inte ses som kriminella. Kriminell för mig är någon som har den livstilen och lever på det genom något nätverk som säljer knark och utför våldsbrott, skjutningar etc. INTE någon som pundar och lurar till sig pengar för att finansiera sitt missbruk. Då är man en pundare. Alla pundare lever så. Säljer lite, snattar mycket, luras etc. I mina ögon är inte Kenta på centralen en kriminell. Däremot 17 åringar som lever på att deala knark åt någon vuxen kriminell. Typ.

Tack, så jävla bra skrivet, du tar orden ur min mun.
Det bästa vore om någon skulle
Citera
2023-01-24, 16:35
Medlem
Citat:

Värsta grova ryktet? Tvärtom faktiskt. Han har misshandlat kvinnor(bevis finns), han har misshandlat pensionärer på kåken(bevis finns), han har råkat dödat en helt oskyldig person.

Han har alltid varit en clown i andras ögon och kommer vara det i framtiden också.

Det är bara han själv som har försökt bygga upp en "gangsterfasad" genom sina storys på youtube, tex från Kumla. Folk som har suttit med honom har bekräftat att allting antingen är ren bullshit eller kryddat så in i helvete.

Nåväl. Jag lyssnade lite på hans teasers från nya albumet, varenda låt var förbannat dålig. Han måste nog steppa upp rejält om varenda låt ska hamna på top50 spotify som han har gapat om så många gånger.

Jag har sagt det förut och säger det igen - jag tror att han kommer ta livet av sig när detta album floppar.
Citera
2023-01-24, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Värsta grova ryktet? Tvärtom faktiskt. Han har misshandlat kvinnor(bevis finns), han har misshandlat pensionärer på kåken(bevis finns), han har råkat dödat en helt oskyldig person.

Han har alltid varit en clown i andras ögon och kommer vara det i framtiden också.

Det är bara han själv som har försökt bygga upp en "gangsterfasad" genom sina storys på youtube, tex från Kumla. Folk som har suttit med honom har bekräftat att allting antingen är ren bullshit eller kryddat så in i helvete.

Nåväl. Jag lyssnade lite på hans teasers från nya albumet, varenda låt var förbannat dålig. Han måste nog steppa upp rejält om varenda låt ska hamna på top50 spotify som han har gapat om så många gånger.

Jag har sagt det förut och säger det igen - jag tror att han kommer ta livet av sig när detta album floppar.
Gud så du skriver , hoppas inte han gör det Gud förbjud.. alla har rätt till en chans , hoppas han ändras till det bättre ”kan man faktiskt skriva”.
Citera
2023-01-24, 16:57
Medlem
Citat:

Han gjorde bort sig med lögner,överdrifter och visade upp sin tonårs narcissistiska sida.
Folk såg igenom honom. Det hände.
Citera
2023-01-24, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Han gjorde bort sig med lögner,överdrifter och visade upp sin tonårs narcissistiska sida.
Folk såg igenom honom. Det hände.
Vad avgör en till att vara en dålig människa , hur vet man om man är narcissistisk? Jag har inte varit en ängel alla dagar , jag har gjort misstag som påverkat oskyldiga , om man ångrar sig sen var det väl meningen att man inte menade det man gjorde , är man fortfarande en dålig människa för att man råkar ha en kort stubin? Allt är ett experiment alla reagerar olika för alla tänker och känner olika , så vem ska man skylla på? Människan , eller den som skapade människan? Om den som skapade DNA visste om att det skulle bli en människa som i sin tur gör misstag , var det då en bra idé att skapa DNA ? & om då den som skapade allt visste om hur det skulle bli är skaparen smart eller gör skaparen allt detta till ett underhållande tv program? Om det är så , så är väl skaparen ingen god skapare om du ser allt elände som händer runt världen, men då kan skaparen säga ”jag har faktiskt skapat gott också” så vem avgör vad skaparen är (god eller ond) och om då skaparen är god (ifall skaparen skulle vara god) varför utrotar inte skaparen allt elände? Vore det rättvist? Eller är skaparen god för att skaparen ger alla människor 1000.000 chanser att förändras varje dag fast vi än gör fel på fel på fel på fel. Kommer karusellen nånsin ta slut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in