2023-01-25, 02:18
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Har inte sett ikapp alla avsnitt ännu men alltså den där Viktor. Riktigt sjuk och obehaglig att titta på.
Så han flänger runt och raggar, som en helt manisk person. Skämmer ut sig framför kameror och deltagare. Han beter sig verkligen MANISK, han raggar t om på programledaren... Måste vara riktigt sjuk så som han skämmer ut sig i tvn.
Det finns liksom inga gränser för honom, och vadå vill vinna farmen. Han vill ju bara ligga.
Usch, något måste gått riktigt snett med honom
Han blir bara värre asså.
2023-01-25, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
Dawkins var ju rolig och underhållande. Viktor är bara falsk och manipulativ.

Håller verkligen med! Mest obehagligt att se.

Han påstår ju tydligen nu att han blivit vinklad fel av produktionen, men vadå kan någon insatt förklara för mig hur mycket de kan vinkla egentligen? För orden han sagt och det han om andra deltagare har han väl sagt? Och det jag fattat av vad han sagt så uttrycker han sig som bara en empatistörd individ hade gjort. Snart kommer han väl påstå att det är en deepfake också... Men som sagt är föga insatt i hur det går till när de vinklar.
2023-01-25, 03:41
Medlem
Orjisols avatar
Jaha han är blondies son på riktigt? Trodde det bara var ett skämt
2023-01-25, 05:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Håller helt med. Utan Eddie, Viktor och Sandrorna vore det ingenting. Jag som aldrig kollat Farmen tidigare är nu helt uppslukad 🤣😅🫣

Eller hur?? Det är ju drama man vill ha
2023-01-25, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hela skiten är styrd av prod.teamet och hur de vill ha det. Släng in några penningkåta idioter på Farmen och som av egen fri vilja väljer att hålla käften tills säsongen är slut...ja då har vi som sitter & glor BRA TV!
Nu ska jag ventilera.
Eddie är värsta självbelåtna skitstöveln.
Viktor har en allvarlig personlighetsstörning.
Päivie är finsk.
Cia är smartare än man kanske kan tro.
Andreas är oxå lite smartare än vad man kan tro.
JC är skåning ut i fingerspetsarna och rätt finurlig.
Sebastian är en lismande och falsk jävel.
Tova är antingen smart eller fullständigt puckad.
Karin är smart. Om hon är smart nog att splittra VENS-pakten återstår att se.

VENS-pakten tror jag kommer implodera av sig självt.
2023-01-25, 09:02
Medlem
Vilka mobbare Sandrorna är, klarar inte av att se sånt..🤮 de är så måna om att ha ett attraktivt yttre men de borde verkligen jobba på sitt inre, för där utstrålar ingen skönhet alls.
2023-01-25, 09:02
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
VENS-pakten tror jag kommer implodera av sig självt.

Ja, nu återvänder Nebil från Torpet och han har ju en väldigt pragmatisk inställning till pakten. Han pratar med alla och är lojal endast mot sig själv. Han kommer inte att känna att han måste rädda vare sig Eddie eller Viktor.
2023-01-25, 09:16
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Har inte sett ikapp alla avsnitt ännu men alltså den där Viktor. Riktigt sjuk och obehaglig att titta på.
Så han flänger runt och raggar, som en helt manisk person. Skämmer ut sig framför kameror och deltagare. Han beter sig verkligen MANISK, han raggar t om på programledaren... Måste vara riktigt sjuk så som han skämmer ut sig i tvn.
Det finns liksom inga gränser för honom, och vadå vill vinna farmen. Han vill ju bara ligga.
Usch, något måste gått riktigt snett med honom

Kommer säkert fram en massa om han sen när programmet är slut..
2023-01-25, 09:23
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Vilka mobbare Sandrorna är, klarar inte av att se sånt..🤮 de är så måna om att ha ett attraktivt yttre men de borde verkligen jobba på sitt inre, för där utstrålar ingen skönhet alls.

Inte så mycket yttre skönhet heller så.
2023-01-25, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777

Märkligt nog har jag inte särskilt mycket illa att säga om dem. Det är starka målmedvetna tjejer som jobbar på bra och är där för att vinna. Har inte märkt speciellt att de har mobbat någon om man inte räknar att Sandra Ö var lite kort i tonen mot Tova och uttalade sig i synken att hon ogillade hennes stil. Men det hade jag nog också gjort, pladdrar och kvittrar och spelar allmänt dum men inte särskilt arbetsvillig, i alla fall var hon inte det när Sandrorna var på Farmen. Sen att störa sig på folks utseende är lågt, jag är inget fan av tatueringar men jag ser mer till människorna och deras prestationer
2023-01-25, 12:02
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Märkligt nog har jag inte särskilt mycket illa att säga om dem. Det är starka målmedvetna tjejer som jobbar på bra och är där för att vinna. Har inte märkt speciellt att de har mobbat någon om man inte räknar att Sandra Ö var lite kort i tonen mot Tova och uttalade sig i synken att hon ogillade hennes stil. Men det hade jag nog också gjort, pladdrar och kvittrar och spelar allmänt dum men inte särskilt arbetsvillig, i alla fall var hon inte det när Sandrorna var på Farmen. Sen att störa sig på folks utseende är lågt, jag är inget fan av tatueringar men jag ser mer till människorna och deras prestationer

Håller helt med dig! Jag uttryckte nåt positivt om Sandrorna tidigare här i tråden och fick väldigt mycket skit för det. Jag ser det mest som att väldigt många människor, inte bara män utan också kvinnor, har väldigt svårt för starka och självständiga kvinnor och därför finner en massa fel på dem och kallar dem för t.ex. mobbare. En man med samma beteende som Sandrorna brukar sällan få samma reaktioner.

Och nu när jag skrivit detta så kommer jag antagligen att bli beskylld för att var en jävla PK-feminist.
2023-01-25, 12:07
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Stackars Tova började ju faktiskt gråta för att hon kände sig utfryst utav Sabdrorna. Tror nog dom är lite smått rasistiska 🤮🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in