Citat:
Ursprungligen postat av
nena2000
Märkligt nog har jag inte särskilt mycket illa att säga om dem. Det är starka målmedvetna tjejer som jobbar på bra och är där för att vinna. Har inte märkt speciellt att de har mobbat någon om man inte räknar att Sandra Ö var lite kort i tonen mot Tova och uttalade sig i synken att hon ogillade hennes stil. Men det hade jag nog också gjort, pladdrar och kvittrar och spelar allmänt dum men inte särskilt arbetsvillig, i alla fall var hon inte det när Sandrorna var på Farmen. Sen att störa sig på folks utseende är lågt, jag är inget fan av tatueringar men jag ser mer till människorna och deras prestationer
Håller helt med dig! Jag uttryckte nåt positivt om Sandrorna tidigare här i tråden och fick väldigt mycket skit för det. Jag ser det mest som att väldigt många människor, inte bara män utan också kvinnor, har väldigt svårt för starka och självständiga kvinnor och därför finner en massa fel på dem och kallar dem för t.ex. mobbare. En man med samma beteende som Sandrorna brukar sällan få samma reaktioner.
Och nu när jag skrivit detta så kommer jag antagligen att bli beskylld för att var en jävla PK-feminist.