2023-01-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Gilla du inte den senaste videon där hon beklagar där hon inte har råd med en advokat? Hon satt ju i sina sexiga 18 åriga magtröja där man såg hennes snygga fläsk hänga utan för byxorna

Men hon är väl nog sexigast när hon klämmer på sina hängiga 48 åriga tant pattar i sina lives tror jag efter ett glas vin

Jag är 100% säker på att det hon har på överkroppen i den videon är ett örngott.

Nere har hon trosor utanpå shortsen
Citera
2023-01-24, 23:35
Medlem
Detta är inte roligt alls utan bara tragiskt. Jag ställer diagnosen schizofreni.
Citera
2023-01-25, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Detta är inte roligt alls utan bara tragiskt. Jag ställer diagnosen schizofreni.

Frontallobsdemens verkar annars vara en lågoddsare enligt tråden
Citera
2023-01-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus

Mycket intressant. Tror sån kan påskyndas av alkohol och hon verkar ju ha fungerat bättre inte alltför långt tillbaka i tiden.
Citera
2023-01-25, 16:46
Medlem
Plastartikels avatar
Vad jobbar människan med eller har jobbat med?
Hur gamla är hennes ungar?
Har inte riktigt full koll, såg något klipp i början av hennes tiktok "karriär" men pallade inte se mer än så.
Är hon såhär puckad på riktigt?
Citera
2023-01-27, 16:53
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
För ung för det tror jag, snarare bipolär gissningsvis.
Citera
2023-01-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick

Kommer det så plötsligt i vuxen ålder? Hon var ju fungerande fram tills rätt nyligen
Citera
2023-01-27, 23:13
Medlem
Citat:

Citat:
One main difference between frontal lobe dementia and Alzheimer's disease is that, on average, frontal lobe dementia first presents itself significantly earlier in life. Frontal lobe dementia symptoms usually appear between 45 and 65 years of age, while the majority of Alzheimer's cases occur in those over 65
källa
Citera
2023-01-29, 11:37
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
källa
Intressant.

Hade Lennart Bladh frontallobsdemens, fick han någon diagnos?
Hon är ju den kvinnliga versionen av honom.
Citera
2023-01-29, 11:40
Medlem
Citat:
Intressant.

Hade Lennart Bladh frontallobsdemens, fick han någon diagnos?
Hon är ju den kvinnliga versionen av honom.

Som jag minns det misstänkte många i tråden att LB drabbats av just frontallobsdemens. När han till sist fick vård var det med antipsykotisk behandling, vilket tolkades som att vården uteslutit frontallobsdemens.
Senast redigerad av flushbuch 2023-01-29 kl. 11:47.
Citera
2023-01-29, 11:49
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Som jag minns det misstänkte många i tråden att LB drabbats av just frontallobsdemens. När han till sist fick vårt var det med antipsykotisk behandling, vilket tolkades som att vården uteslutit frontallobsdemens.
Googlade precis och det verkar som att han gjorde en undersökning men att läkaren inte hittade frontallobsdemens.

Men de är väldigt lika han och Gräddis! Tror vi kommer få se fler sådana här lirare när it-generationen blir äldre och drabbas av sjukdomar.
Citera
2023-01-29, 11:52
Medlem
Citat:
Googlade precis och det verkar som att han gjorde en undersökning men att läkaren inte hittade frontallobsdemens.

Men de är väldigt lika han och Gräddis! Tror vi kommer få se fler sådana här lirare när it-generationen blir äldre och drabbas av sjukdomar.

Jo, troligen. Det nya är inte människor som drabbas av sådant, det nya är att de drabbas med sin selfie-stick redo i handen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in