2023-01-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vadå tror du inte att hennes nytvättade i kläder i badkaret med Ättika och Vatten inte luktar gott? Samt samma gamla klänning hon bär på sig var dag när hon säkert kissar/blir kissad utav hennes ligg.

Nu ligger hon dessutom hemma i matförgiftning efter att ha slurpat i sig sina icke-tillagade musslor (var såklart musslor och inte ostron, my bad). Hon kunde först inte skilja på om det var magsjuka eller bakfylla haha. Illa.
Citera
2023-01-23, 15:02
Medlem
Kamacamakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus

Nu ligger hon dessutom hemma i matförgiftning efter att ha slurpat i sig sina icke-tillagade musslor (var såklart musslor och inte ostron, my bad). Hon kunde först inte skilja på om det var magsjuka eller bakfylla haha. Illa.
Var har du den informationen ifrån? Jag hittar inte några uppdateringar från Gräddis
Citera
2023-01-23, 15:12
Avslutad
Citat:

Hennes live igår var vedervärdig förresten. Åt ostron i sitt smutsiga kök, slickade fingrar och tallrikar med håret i maten och den gröna tungan mer utanför munnen än inuti.

Citat:

Hahaha detta är ju bara för bra.
Citera
2023-01-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
Var har du den informationen ifrån? Jag hittar inte några uppdateringar från Gräddis

Hon har en story på TikTok där hon berättar att hon är sjuk, och jag såg hennes live i fredags där hon sörplade smutsig och otillagad mat.
Citera
2023-01-24, 04:39
Medlem
Kamacamakans avatar
Citat:
Hon har en story på TikTok där hon berättar att hon är sjuk, och jag såg hennes live i fredags där hon sörplade smutsig och otillagad mat.
Vad heter hon nu på TikTok? Den jag följde försvann och jag hittar inte någon ny profil på henne
Citera
2023-01-24, 07:01
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

Sakta håller hon på att förvandlas till en kvinnlig Gollum.
Citera
2023-01-24, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
Vad heter hon nu på TikTok? Den jag följde försvann och jag hittar inte någon ny profil på henne

pia_nyberg_international

Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen

Haha japp. Och kommentarsfältet är fullt med unga kvinnor som kallar henne "vacker" och "stark" och bekräftar hennes sjuka världsbild av att världen är så dum mot henne.
Citera
2023-01-24, 12:33
Medlem
Nu undrar detta psykfall om man kan få en "nikotinchock" av att ha fått sin fitta slickad av en som hade en snus inne samtidigt.

Citera
2023-01-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Nu undrar detta psykfall om man kan få en "nikotinchock" av att ha fått sin fitta slickad som hade en snus under läppen samtidigt.

Ett steg närmare att få barnen tillbaka
Citera
2023-01-24, 13:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
pia_nyberg_international

Haha japp. Och kommentarsfältet är fullt med unga kvinnor som kallar henne "vacker" och "stark" och bekräftar hennes sjuka världsbild av att världen är så dum mot henne.
Dem som bekräftar hennes världsbild är ju antingen troll eller lika sjuka som henne.
Citera
2023-01-24, 14:54
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vadå tror du inte att hennes nytvättade i kläder i badkaret med Ättika och Vatten inte luktar gott? Samt samma gamla klänning hon bär på sig var dag när hon säkert kissar/blir kissad utav hennes ligg.

Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen

Det är så fantastiskt kul att läsa kommentarerna i denna tråd.

Själv orkar jag inte se hennes videor längre knappt, hon får mig att vilja kräkas.
Citera
2023-01-24, 16:26
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick

Det är så fantastiskt kul att läsa kommentarerna i denna tråd.

Själv orkar jag inte se hennes videor längre knappt, hon får mig att vilja kräkas.

Gilla du inte den senaste videon där hon beklagar där hon inte har råd med en advokat? Hon satt ju i sina sexiga 18 åriga magtröja där man såg hennes snygga fläsk hänga utan för byxorna

Men hon är väl nog sexigast när hon klämmer på sina hängiga 48 åriga tant pattar i sina lives tror jag efter ett glas vin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in