Citat:
Ursprungligen postat av
raggarsvin90
Man speglar inte från exakta mitten. Det ser du ju om du tittar på någon av bilderna.
Lite olika spegelskärning på varje bild. Ockulta symboler ska inte vara alltför enkla att upptäcka. Du får själv noga studera en originalbild (som är lika roterade som bilderna jag länkade). Tvivlar du på att du kommer få samma resultat?
Säger inte att bilderna på något vis bevisar jorden form. Därmed är denna diskussion relevant
Fast ockulta symboler har definitivt inget med jordens form att göra, du lovade en metod för att bevisa att samtliga bilder på jorden är fejk. Ska jag tolka detta som att du inte har en metod för att avgöra om bilder är fejk eller ej?
Angående att hitta symboler i saker så finns det gott om förklaringar på varför människan hittar sådana överallt, inte den förklaring du vill ha men det har med hur vår hjärna fungerar och inget magiskt.
Så då verkar vi ju vara överens om att det inte finns en metod för att avgöra om bilder på jorden är fejk eller ej med hjälp av speglar.
Som jag påpekade så körde jag speglingen från samtliga punkter, jag tror ju inte på något ockult som du med många andra verkar göra så jag har oerhört svårt att fantisera ihop en bild så som du ser.
Bara för att nämna ett fenomen som fungerar likadant som det du här vill påvisa så är det EVP.
När någon väl förklarat för dig vad det är du ska höra så kommer du alltid höra detta, samma med dessa bilder du får serverat vad det är du ska se och hjärnan bygger upp det du förväntas att se.
Tror du att du fixar fram symbolerna på en bild jag ger dig?
Så vad har det för relevans hur vår hjärna bygger upp förväntningar och hur jordens form är?
Beroende på dina tidigare referenser så ser du antingen en anka eller kanin.
Anka eller kanin?
Så nu kan vi avsluta tramset med att symboler hit och dit har med jordens form att göra.