2023-01-23, 22:59
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu är jag övertygad om att Viktor skådespelar.. Frågan är om han gör det på eget bevåg eller på uppdrag av produktionen? Jag kan inte för mitt liv tro att han gör detta utan att veta vad han pysslar med. Han kastar ur sig det ena kvinnoförnedrande efter det andra och spelar över om att han är Guds Gåva till kvinnan. Tror kanske att han gjort en deal med produktionen och får betalt för att skapa drama och kontroverser för tittarsiffror och löpsedlar. Skulle vara trist om han verkligen är så korkad som han vill få oss att tro om man säger så..

Jag såg att Blondie och vad hans följeslagare nu hette matade journalister som ringde med en massa lögner och påhitt som journalisterna sedan skapade rubriker och cash på. Kanske samma sak med Viktor. Produktionen ger honom lite punkter på hur han ska agera och bete sig sen spelar han rollen. Vem vet vem vet..
Precis som att det skulle spela någon roll huruvida han är fläng eller spelar fläng. Snäppet värre faktiskt om han är så jävla korkad så han tar på sig en roll som kokko.
2023-01-23, 23:27
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag tycker det är OERHÖRT märkligt att Eddie ens håller Victor om ryggen och vill att han ska vinna Farmen - när Eddie VET hur illa han gjort mot Julia och att Victor tänker göra likadant mot de andra tjejerna inne på Farmen - osmakligt tycker jag i varje fall!
Eddie är inte med i Farmen för att hjälpa Viktor att vinna - nej, nej! Det är möjligt att han har lyckats lura Viktor att tro det och att de har en hemlig deal om att dela på kosingen men Eddie är en blatte som gladeligen blåser den blåögda blåsta Viktor. Eddie vet att Viktor kommer att ryka när han väl står på golvet i tinget och skulle Eddie mot förmodan vinna Farmen så blåser han garanterat Viktor på dealen om det nu finns en sådan. Ja vad skulle bruschorna annars säga?!
2023-01-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Eddie är inte med i Farmen för att hjälpa Viktor att vinna - nej, nej! Det är möjligt att han har lyckats lura Viktor att tro det och att de har en hemlig deal om att dela på kosingen men Eddie är en blatte som gladeligen blåser den blåögda blåsta Viktor. Eddie vet att Viktor kommer att ryka när han väl står på golvet i tinget och skulle Eddie mot förmodan vinna Farmen så blåser han garanterat Viktor på dealen om det nu finns en sådan. Ja vad skulle bruschorna annars säga?!
Victor hoppas jag åker ut snarast möjligt, den vidriga människan!!!
2023-01-24, 00:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tova kan inte använda sig av det hon läser i boken. Sedan så består ofta kunskapstävlingar av att uppakatta volym eller vikt. Något som Tova inte klarar av. Människan är helt tom i huvudet. Skulden för grenval skall läggas på Julia som inte tar egna beslut. Att skylla på Viktor är detsamma som att omyndigförklara Julia.
Kunskapstävlingar är en bred gren.
Hennes man Richard som var med i Farmen 2021, de har nog diskuterat strategi.
Tova spelar nog dum.
2023-01-24, 01:06
Medlem
Viktor har fattat det som alla män förr eller senare inser: HAN som har legat mest vinner!
2023-01-24, 01:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Kunskapstävlingar är en bred gren.
Hennes man Richard som var med i Farmen 2021, de har nog diskuterat strategi.
Tova spelar nog dum.

Tror inte alls hon spelar dum. Hon känns som lågbegåvad
2023-01-24, 01:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Viktor har fattat det som alla män förr eller senare inser: HAN som har legat mest vinner!
Ja om man är 15 år. Gäässsp
2023-01-24, 02:22
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Håller med dig - superkul att Cia har hajjat läget med Farmens "Marcello"

Hahaha farmens Marcello den var bra! Mycket bättre än farmens Casanova som han själv kallar sig .😂 Med tanke på att Julia sa i någon podd att han blir värre efter att hon åkt undrar jag ifall hon menar att någon mer tjej faller för honom. Jag fattar inte vem det skulle vara, Cia och Karin har väll sett hur han är? Och fler unga tjejer finns det väll inte?
2023-01-24, 03:00
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Nä klarar inte farmen iår , den efterblivna pakten med bondeturken/viktor dödar programmet. Säkert produktionen son sa till Julia hur det ligger till.

Stör mig enormt på det falska fettot som lven han är med i den sk pakten och går o smörar för Karin osv nä fyfan. Av killarna är det just nu bara skådespelaren(snickargurun vvs kungen elektrikern kocken osv) som verkar vettig tyvärr nä fyfan
2023-01-24, 05:03
Medlem
Ridnes avatar
Tycker Viktor är rolig med sina korkade kommentarer. Samma sak med Tova.. Till och med Sandra Ö. är ju rätt intressant i underhållningssyfte eftersom hon är så bossig och bitter. Det skapar drama vilket är bra.
Hur kul hade det varit om alla på Farmen var lika mjäkiga som han den där Sebastian som vill framstå som godheten själv och bara går runt och fjäskar och putsar sin gloria? Skulle vara skittrist att titta på.. Nej hoppas dramamänniskorna får vara kvar länge!
2023-01-24, 07:17
Medlem
Den "armlöse" syrianen smider planet mest hela tiden.. Nu gick allt åt helvete ändå, men han verkar tro att han ändå hat en plan B, och även en C plan.
Pajasen Victor gick från segerviss Alfahane till Looser på mindre än 2 sekunder... Från härskande och skrockande till psykiskt nedbruten av sveket ifrån halmkompisen...
2023-01-24, 07:37
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Den "armlöse" syrianen smider planet mest hela tiden.. Nu gick allt åt helvete ändå, men han verkar tro att han ändå hat en plan B, och även en C plan.
Pajasen Victor gick från segerviss Alfahane till Looser på mindre än 2 sekunder... Från härskande och skrockande till psykiskt nedbruten av sveket ifrån halmkompisen...

Haha! Ja, deras desperation är så tydlig. Eddie springer efter Viktor och skäller på honom för att han tycker att han beter sig fel och Viktor både är nedbruten och säger att han tänker spela nedbruten för att försöka vädja till Karins medkänsla och därför bjuda in honom i sänghalmen.

Viktors syn på hur kvinnor fungerar är fascinerande. Han har verkligen inte fattat nåt. Och Karin är slugare än pakten tror. De tror att de har en trojansk häst i storbondestugan medan Karin bjudit in Tova för att försöka splittra pakten. Karin är väl medveten om att Tova ska försöka manipulera henne. Vi får väl se vem som lyckas bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in