2023-01-23, 16:09
Medlem
greta75s avatar
Tycker mig ha stött på många Viktor genom åren och även om han är korkad så drar han bra med tjejer, det tvekar jag inte på.

Har inte svårt att se att Cia eller Karin till slut faller för honom. Eller någon av Sandrorna.
2023-01-23, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag skulle inte ens tagit i honom med tång!
Men smaken är väl som baken, delad.

Instämmer, skulle inte heller göra det, han framstår bara som elak.
2023-01-23, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Eller så berättade Karin det till Julia?
Jag tänker att Farmarna fick ta avsked av Julia när hon hade hämtat sig, så det kan mycket väl ha varit Karin eller Andreas. Nån som inte ville att Julia skulle välja Viktor till storbonde.
2023-01-23, 16:39
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tror inte det är nån som vet helt säkert om alla stora/kända elitidrottare i världen har någonsin tagit preparat, men att ta två elitidrottare som exempel på personer som absolut inte tagit preparat i hela sina liv är skrattretande. Och jo jag tycker visst hon är väldigt nära på att vara ett freak. Kolla på dem här bilderna: https://imgur.com/HrsljX0 https://imgur.com/a/BK2u25v
Men som sagt jag säger bara vad jag tror, jag känner ju inte henne.

Många av deltagarna har gjort sina insta privata när farmen började sändas på TV, och den största anledningen till det är för att det är på det sättet man får flest följare.

Folk har en tendens att vilja göra produktionen(chefen) nöjd. "kolla, jag är duktig. Jag ska göra bra show åt er för programmets skull". Det beror helt enkelt på hur stor av en people pleaser man är och om man vill ha mycket TV- tid, det behöver inte vara avtalat på det sättet som du verkar tro.

Hon är en vältränad tjej med bra gener. Fullt möjligt att nå den fysiken för en kvinna utan preparat. Tror du låter dig luras av att hon har rätt maskulina drag i ansiktet med ett brett käkparti.
Oddsen att precis alla elitidrottare någon gång dopat sig är lika med noll. Att många gör det, absolut. Men att påstå att precis alla, dvs 100%, elitidrottare dopar/har dopat sig är ett inte så genomtänkt påstående enligt mig.

Har bara svårt att förstå vad Victor skulle få ut av att framstå den idiot som han nu framstår som i programmet.
Tror att han till stor del är sig själv men gör sig säkerligen lite till eftersom det är TV.
2023-01-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag tror inte han klarar av att locka några produktionsbolag att plocka upp honom. Möjligtvis kan han få vara med i några fler dokusåpor men det kommer att stanna vid det isf.
Så klart blivande influencern, platsar Margaux och flesta i den kategorin.
Han ska leda våra ungdomar framöver. Lysande framtid iaf hans del
2023-01-23, 17:11
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Hon är en vältränad tjej med bra gener. Fullt möjligt att nå den fysiken för en kvinna utan preparat. Tror du låter dig luras av att hon har rätt maskulina drag i ansiktet med ett brett käkparti.
Självklart är det möjligt, men nu pratar vi om vad som är troligt och inte vad som är möjligt. Och nej det har inget med hennes käkparti att göra, utan hennes enorma muskler.
Citat:
Oddsen att precis alla elitidrottare någon gång dopat sig är lika med noll. Att många gör det, absolut. Men att påstå att precis alla, dvs 100%, elitidrottare dopar/har dopat sig är ett inte så genomtänkt påstående enligt mig.
Nu ska vi inte bli för "autistiska" här och börja ta allt så ordagrant och börja prata om 100% hit och dit. Håller man på med nån idrott på elitnivå och är så pass stor att man är känd inom det så har man antagligen testat nån preparat. Det tror jag du förstår också, så börja inte mäta ord nu
Citat:
Har bara svårt att förstå vad Victor skulle få ut av att framstå den idiot som han nu framstår som i programmet.
Tror att han till stor del är sig själv men gör sig säkerligen lite till eftersom det är TV.
Som sagt, han är antagligen lite av en people pleaser och ville göra producenten nöjd, dessutom ville han själv ha mycket TV-tid, att han ser så dålig ut var antagligen inte nått han räknade med utan trodde han skulle se mer ut som en charmig och duktig spelare. Och därför gick han med på "manuset".
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-23 kl. 17:26.
2023-01-23, 17:12
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Tycker mig ha stött på många Viktor genom åren och även om han är korkad så drar han bra med tjejer, det tvekar jag inte på.

Har inte svårt att se att Cia eller Karin till slut faller för honom. Eller någon av Sandrorna.

Har du stött eller stött på?
2023-01-23, 17:51
Medlem
Ridnes avatar
Nu är jag övertygad om att Viktor skådespelar.. Frågan är om han gör det på eget bevåg eller på uppdrag av produktionen? Jag kan inte för mitt liv tro att han gör detta utan att veta vad han pysslar med. Han kastar ur sig det ena kvinnoförnedrande efter det andra och spelar över om att han är Guds Gåva till kvinnan. Tror kanske att han gjort en deal med produktionen och får betalt för att skapa drama och kontroverser för tittarsiffror och löpsedlar. Skulle vara trist om han verkligen är så korkad som han vill få oss att tro om man säger så..

Jag såg att Blondie och vad hans följeslagare nu hette matade journalister som ringde med en massa lögner och påhitt som journalisterna sedan skapade rubriker och cash på. Kanske samma sak med Viktor. Produktionen ger honom lite punkter på hur han ska agera och bete sig sen spelar han rollen. Vem vet vem vet..
2023-01-23, 17:51
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Stora förväntningar inför blondies son gör intåg
Christoffer verkar inte vara rädd för att säga sina åsikter. Skulle hans käft glappa utan att han tänkt ut före han säger något, då risk han trampar folk på tårna och det blir drama och han får folk emot sig.

Trailer inför denna vecka
2023-01-23, 17:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Han har nog inte ryggrad till att gå och be om ursäkt till Julia. Han var kanske ledsen för kritiken han har fått sen det sändes på tv men inte för vad han faktiskt gjorde.

Sen är det synd att han nu ska försöka charma den nya tjejen från torpet men förhoppningsvis lyckas det inte eftersom Julia hade sagt till henne att hon har en flört med Viktor. Det var så pinsamt när han hällde den där hinken med vatten över sig innan han gick fram för att hälsa. 😂 Det är dags att han kommer ner från sina höga hästar.
Väldigt roligt var det när den nya tjejen sa att det verkade som att hissen inte gick ända upp hos Viktor. Haha det var verkligen att sätta huvudet på spiken! 👏

Håller med dig - superkul att Cia har hajjat läget med Farmens "Marcello"
2023-01-23, 17:57
Medlem
Finns inte en chans att han spelar. Man ser ju tomheten i hans blick när de igår satt o pratade...han är ju helt blåst.
Fatta vad diagnoser det finns på honom, total avsaknad av empati och hans beteende mot programledaren var ju pinsamt

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu är jag övertygad om att Viktor skådespelar.. Frågan är om han gör det på eget bevåg eller på uppdrag av produktionen? Jag kan inte för mitt liv tro att han gör detta utan att veta vad han pysslar med. Han kastar ur sig det ena kvinnoförnedrande efter det andra och spelar över om att han är Guds Gåva till kvinnan. Tror kanske att han gjort en deal med produktionen och får betalt för att skapa drama och kontroverser för tittarsiffror och löpsedlar. Skulle vara trist om han verkligen är så korkad som han vill få oss att tro om man säger så..

Jag såg att Blondie och vad hans följeslagare nu hette matade journalister som ringde med en massa lögner och påhitt som journalisterna sedan skapade rubriker och cash på. Kanske samma sak med Viktor. Produktionen ger honom lite punkter på hur han ska agera och bete sig sen spelar han rollen. Vem vet vem vet..
2023-01-23, 18:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Instämmer, skulle inte heller göra det, han framstår bara som elak.

Han är elak och helt kall inför vad andra känner dvs han har INGEN som helst empati för andras känslor och dessutom, så berättar han det rakt ut i synk men även till Eddie = Oerhört grymt beteende och det var därför jag tidigare har skrivit i tråden att han faktiskt uppvisar narcissistisk personlighetsstörning (NPD = Narcissistic Personality Disorder. ) och till och med Grandios* NPD.

Det är vad han visar upp i TV till tittarna som följer det hela ...

Till tjejerna så berättar han inte detta fast för t ex Eddie, JC, Andreas och Sebastian pratar han rakt ut om sitt beteende och det gör väldigt gärna en person som uppvisar Grandios* NPD. Dessa ser och förstår inte hur illa allt de gör andra människor då de saknar det som de flesta människor har - empatiska känslor för andra. Därför - känner de inte heller skamkänslor för att de "känner inte som vi övriga" normalt gör då de inte har likadant känsloregister helt enkelt. Det handlar INTE om intelligens (de har ofta bra IQ) men INTE något EQ som många tror och de kan lätt spegla/apa efter ett EQ så att andra blir lurade och då faktiskt inte inser att en NPD:are INTE har EQ som vi/de flesta andra människor har.

*Det finns lite olika NPD: Grandios, Lesser osv.

Jag tycker det är OERHÖRT märkligt att Eddie ens håller Victor om ryggen och vill att han ska vinna Farmen - när Eddie VET hur illa han gjort mot Julia och att Victor tänker göra likadant mot de andra tjejerna inne på Farmen - osmakligt tycker jag i varje fall!

Annat:
Jag har sprungit på ett par länkar från skvallertidningen Hänt som jag lägger in och som kanske någon kan tycka är intressant att läsa om. Den ena länken om orsaken till Maddes avhopp och förklaring om hur det VERKLIGEN var bakom kulisserna. Den andra länken handlar om Wincents relation till Paolo.

https://www.hant.se/noje/farmen-2023-lakarens-varning-innan-maddes-avhopp/9027584

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/farmen-wincent-bryter-tystnaden-om-paolo-roberto-tidigare-kollegans-kritik/ar-AA16DZQh?ocid=mailsignout&pc=U591&cvid=53284dc42d2 142b4a8dbc962f5fe1085
Senast redigerad av CS128 2023-01-23 kl. 18:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in