Minns ni den hårdhänte vaktgäddan Erns Rohm? Vi säger grattis, då det var exakt ett år sedan han hängdes ut.
23 JANUARI, 2022
VEM ÄR ERNS ROHM? (NAPP IGEN)
https://dumpen.se/2022/01/23/vem-ar-erns-rohm-napp-igen/
Gäddans användarnamn låter misstänkt likt Ernst Röhm, en nazist som under en tid var ledare för SA.
Exempel på vad gäddan skriver i chatten:
Sen ska jag ta din oskuld med min stora kuk. Sperman ska du få i ansiktet.
Sen får du duscha för då kommer du va blodig. Hehe
Sen kör vi i röven
Men bli inte rädd för blodet. Haha
Haha. Kommer komma eftersom din mödomshinna kommer spräckas
Kalla mig pappa sen
Blir sjukt kåt av det
Bland kommentarerna på Dumpen så finns andra exempel på vad han skrivit. Dock inte till ett barn utan i en kontaktannons på en sexkontaktsida.
Det är jag som styr, lyssna och gör som du blir tillsagd. Ifrågasätt inte utan gilla läget.
Ju sötare du är desto bättre är det. Har dig gärna sittandes på huk medans jag knullar din söta lilla mun.
Som sagt, lyssna och gör som du blir tillsagd. Pappa bestämmer.
I podden "On the rull again" får vi veta mer om hur de fångade gäddan. De hade stämt träff i Ängelholm. Erns ställde massa frågor om vad flickans mamma heter, vilken skola hon gick på osv för att försäkra sig om att det var ett riktigt barn. När han inte fick svar som han kunde kontrollera så uteblev han.
Vi får även veta att han i sin roll som väktare fått beröm (och utmärkelsen "Svenska hjältar") då han var med och stoppade en bombman på Malmö central. Aftonbladet har f.ö. en artikel om detta från 14 juni 2019. Dock har han även fått klagomål från kollegor och varit anmäld för övervåld flera gånger.
I podden "Pedofilodyssén" lovade Sara och Patrik att lägga ut en sensationellt äcklig runkvideo med Erns. Hypen var enorm men någon runkvideo dök aldrig upp. Jag frågade Infolina om orsaken och så här svarade hon:
När Erns Rohms könsdelar ändå är på tal så tänkte jag citera en annan användare som beskriver dasen, så att ni som aldrig haft det tveksamma "nöjet" att se gurkan kan få en aning om vad som döljer dig bakom blurrningen.
Erns f.d. sambo bor på annan adress än han sen slutet av förra året, så hans eskapader kostade honom förhållandet också.
Förnamn 1: Samma som en seriefigur "xxxxxx the menace" av Hank Ketcham. Sveriges riksbankschef 1982–1993 hette så här i efternamn.
Förnamn 2: Samma som skådespelaren Persbrandt.
Efternamn bokstav 1-3: Pappa betyder far, mamma betyder xxx.
Efternamn bokstav 4-6: I Danmark heter Kalle Anka detta i efternamn.
Tidigare efternamn bokstav 1-4: Motsats till lång. Även synonym till fotografi.
Tidigare efternamn bokstav 5: Fiktiva karaktären Zorro brukar rista in denna bokstav här och där.
Född samma år som Roadhouse och Batman (med Jack Nicholson som Jokern) hade premiär.