2023-01-23, 20:40
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Hur kan man bli admin i någon barnporr/pedofilgrupp om man inte bidragit med material i den? Och sen vet vi ju inte vad som händer i utvalda delar av cattloggarna som vi eventuellt inte får se?

Nu har jag ingen aning om ämnet men kan det vara så att man får gå med ändå? Hur får man annars tag på sådant bajs, känns lite som ett hönan eller ägget scenario
Citera
2023-01-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Du sitter bara och fantiserar. Upp med bevis.

Det är dumpen sjävla som påstår att de har en admin i någon pedofilgrupp.
Citera
2023-01-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Det är dumpen sjävla som påstår att de har en admin i någon pedofilgrupp.

Dumpen har aldrig delat barnporr, om du ska påstår något får du bevisa det din tönt.
Citera
2023-01-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Dumpen har aldrig delat barnporr, om du ska påstår något får du bevisa det din tönt.

Skulle inte förvåna mig det minsta om Dumpen egentligen är en förtäckt pedofilring som delar barnporr dagarna i ända.
Citera
2023-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Det här med pedofilerna är så utspritt att om Dumpen hade tillräckligt med resurser då skulle de satt dit 10000 snuskgubbar per dag.
Jag var med min son på simhallen i helgen och det var en som satt på bänken i 60 årsålder och filmade öppet småbarnen i bassängen.
Han brukar hänga i simhallen nu några dagar per vecka och alla vet om det men ingen gör något!

Vilken simhall?
Alla simhallar har skärmförbud och foto filförbud där jag bor.
Stora anslag, går inte missa
Citera
2023-01-23, 22:41
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Minns ni den hårdhänte vaktgäddan Erns Rohm? Vi säger grattis, då det var exakt ett år sedan han hängdes ut.

23 JANUARI, 2022
VEM ÄR ERNS ROHM? (NAPP IGEN)
https://dumpen.se/2022/01/23/vem-ar-erns-rohm-napp-igen/

Gäddans användarnamn låter misstänkt likt Ernst Röhm, en nazist som under en tid var ledare för SA.

Exempel på vad gäddan skriver i chatten:
Sen ska jag ta din oskuld med min stora kuk. Sperman ska du få i ansiktet.
Sen får du duscha för då kommer du va blodig. Hehe
Sen kör vi i röven
Men bli inte rädd för blodet. Haha
Haha. Kommer komma eftersom din mödomshinna kommer spräckas
Kalla mig pappa sen
Blir sjukt kåt av det

Bland kommentarerna på Dumpen så finns andra exempel på vad han skrivit. Dock inte till ett barn utan i en kontaktannons på en sexkontaktsida.
Det är jag som styr, lyssna och gör som du blir tillsagd. Ifrågasätt inte utan gilla läget.
Ju sötare du är desto bättre är det. Har dig gärna sittandes på huk medans jag knullar din söta lilla mun.
Som sagt, lyssna och gör som du blir tillsagd. Pappa bestämmer.

I podden "On the rull again" får vi veta mer om hur de fångade gäddan. De hade stämt träff i Ängelholm. Erns ställde massa frågor om vad flickans mamma heter, vilken skola hon gick på osv för att försäkra sig om att det var ett riktigt barn. När han inte fick svar som han kunde kontrollera så uteblev han.

Vi får även veta att han i sin roll som väktare fått beröm (och utmärkelsen "Svenska hjältar") då han var med och stoppade en bombman på Malmö central. Aftonbladet har f.ö. en artikel om detta från 14 juni 2019. Dock har han även fått klagomål från kollegor och varit anmäld för övervåld flera gånger.

I podden "Pedofilodyssén" lovade Sara och Patrik att lägga ut en sensationellt äcklig runkvideo med Erns. Hypen var enorm men någon runkvideo dök aldrig upp. Jag frågade Infolina om orsaken och så här svarade hon:

När Erns Rohms könsdelar ändå är på tal så tänkte jag citera en annan användare som beskriver dasen, så att ni som aldrig haft det tveksamma "nöjet" att se gurkan kan få en aning om vad som döljer dig bakom blurrningen.

Erns f.d. sambo bor på annan adress än han sen slutet av förra året, så hans eskapader kostade honom förhållandet också.

Förnamn 1: Samma som en seriefigur "xxxxxx the menace" av Hank Ketcham. Sveriges riksbankschef 1982–1993 hette så här i efternamn.
Förnamn 2: Samma som skådespelaren Persbrandt.
Efternamn bokstav 1-3: Pappa betyder far, mamma betyder xxx.
Efternamn bokstav 4-6: I Danmark heter Kalle Anka detta i efternamn.

Tidigare efternamn bokstav 1-4: Motsats till lång. Även synonym till fotografi.
Tidigare efternamn bokstav 5: Fiktiva karaktären Zorro brukar rista in denna bokstav här och där.

Född samma år som Roadhouse och Batman (med Jack Nicholson som Jokern) hade premiär.

Tack för denna återblick, Raymond!
Den där dasen är numer blurrad på hemsidan, men bilden av den finns tyvärr fortfarande i mitt huvud, tillsammans med tillhörande ovan nämnda frenulum.
Detta napp är ett av dem som har berört och påverkat mig mest. Jag har särskilt tänkt mycket på hans exfru, och deras barn såklart.
Jag hoppas att äcklet tar tillbaks sitt gamla efternamn istället för det som han snott av ex-frugan
Citera
2023-01-23, 22:54
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Lysturken, Raymond-Chow och cj035. Deras inlägg är alltid välkomna och det vet jag att många tycker. Dom levererar information på ett humoristiskt vis eller som en krönika. Det gör att i all bedrövelse så blir deras inlägg en liten ventil och ett glädjeämne som uppskattas enormt mycket av många inklusive mig.
Tack Bobban
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Har haft tråkigt i helgen Listan kan komma att uppdateras med tidigare gäddor.

* Polis dyker upp på konfrontationen
** Vill träffa pedofilmamman
*** Söker unga pojkar

Med reservation för att jag missat någon *

Du skulle ha det tråkigare oftare tycker jag
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Vilken simhall?
Alla simhallar har skärmförbud och foto filförbud där jag bor.
Stora anslag, går inte missa
Likt förbannat följs det inte i nån av alla simhallar.
Citera
2023-01-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Tack Bobban

Du skulle ha det tråkigare oftare tycker jag

Likt förbannat följs det inte i nån av alla simhallar.

Märkligt, man säger väl till eller påkallar personal.
Citera
2023-01-23, 23:13
Medlem
https://dumpen.se/2023/01/23/pizzabudet-som-ska-upp-i-tingsratten/

Finns FUP någonstans att läsa? Har gått bakåt i tråden men inte lyckats hitta något!
Citera
2023-01-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxichaufforen
https://dumpen.se/2023/01/23/pizzabudet-som-ska-upp-i-tingsratten/

Finns FUP någonstans att läsa? Har gått bakåt i tråden men inte lyckats hitta något!
Hittar ingen FUP men det här var land det mest tragikomiska jag läst (med hans andra gnällinlägg på pallplats) https://dumpen.se/2021/12/13/3465/
Citera
2023-01-23, 23:31
Medlem
massuppfittarens avatar
Jag hade missat denna mycket bra ledare. Väldigt uppfriskande med någon som inte smutskastar Dumpen och skyddar pedofiler, utan istället ifrågasätter kritikerna samt rättsväsendet!

https://www.gp.se/ledare/dumpen-visar-att-det-går-att-förhindra-barnövergrepp-1.88082630
Citera
2023-01-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Jag hade missat denna mycket bra ledare. Väldigt uppfriskande med någon som inte smutskastar Dumpen och skyddar pedofiler, utan istället ifrågasätter kritikerna samt rättsväsendet!

https://www.gp.se/ledare/dumpen-visar-att-det-går-att-förhindra-barnövergrepp-1.88082630
Tack för det!
Bra där Göteborgsposten!

Citat:
Adam Cwejman: Dumpen visar att det går att förhindra barnövergrepp
LedareKritiken mot pedofiljägarna på Dumpen ignorerar att verksamheten behövs så länge inte rättsväsendet löser problemet på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in