Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Vad tyckte du var de värsta mardrömmarna där inne för dig personligen?
Behåller några mardrömmar för mig själv men ett par exempel
Mental mardröm: Maktlösheten över eget och andras öde, att människor jag brydde mig om kunde bli eller t om blev skadade/sjuka. Det är väl alltid så i livet men i kåkbubblan är det annorlunda. Intensivare, mer övertydligt hur jävla hjälplös man ibland är.
Mardrömsnojor: Tanken på att bli "skickad" var något av en noja, inte för att det någonsin kunnat bli aktuellt, men nån "tänk om"-tanke finns väl alltid där. Att bli spöad och behöva gråta ut hos vakterna för att sen komma till en ny avdelning helt sönderslagen. Näe. Brr. Glad att jag inte är någon som "flaggar på, på natten"...
Situationsmardröm: Mådde riktigt dåligt en dag. Hade druckit för mycket kaffe och var helt skakig. Under arbetspasset så satt jag och snackade med grabbarna från grannhuset och dom testade mig lite.
Var bland annat nån som sa "Om du vill så slänger vi en filt över stängslet* så du kan klättra över" Tänkte att "jag är väl ingen quitter heller" och retade upp mig maximalt så jag ställde mig upp och sa "Nu räcker det." och bytte tröja för att ändra mitt utseende och därigenom humör. Fungerade, så jag satte mig igen och alla var lite rädda(min uppfattning) för mig.
Det var en mardröm dels för jag va så skör den dagen och dels för att fan vet, det bara va det. Hade inte kunnat hantera den situationen bra när jag va yngre, kanske därför.
*Ja, jag sett OZ. Kanske därför jag blev sur