Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-23, 17:37
  #205
Medlem
Tänka sig; SÄPO väntade 4,5 år innan man anmälde det hela.

Och givetvis hade det absolut ingenting alls att göra med att det gällde justitieministern och hans fru
Korruption har vi ju inte i Sverige har vi fått lära oss.
__________________
Senast redigerad av GrevenFB 2023-01-23 kl. 17:39.
Citera
2023-01-23, 18:03
  #206
Avstängd
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinstpasikt
Haha, visst fan visade det sig vara Mogges brud. Någon som är förvånad? https://www.friatider.se/morgan-joha...as-dataintrang

Vilket för 51 gången visar att Whistleblower1 är en bluff som inte vet någonting.
Citera
2023-01-23, 18:25
  #207
Medlem
Maxistens avatar
Min tes är att detta uppdagades först 2022 och att internkontrollen initierades när Morgan angav samröre med henne. Eftersom Säpo hade ansvar för personskyddet för Morgan när de blev ihop, hör det till rutin att rapportera in personer i hans närhet. Ni vet det Maggan missade att göra med sin svartavlönade städ-vikarie. Säpo kollar upp alla personer som man vet har samröre med en person de skyddar.

Ovan tes förklarar inte varför de dröjde med polisanmälan till efter valet. Oavsett om det är pga en S lojal Säpo-anställd eller pga f.d. justitieministen själv är det korruption.
Citera
2023-01-23, 18:26
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Med tanke på tiden att upptäckas i Sverige, förvånar mig.
Har alltid trott att Sverige varit i framkant på datorområdet.

På sjuttiotalet hade man personliga kort på Lokala Skattemyndigheten för att logga in.
Idag råder det en lekstuga inom alla myndigheter.

I mina ögon, är det myndigheter som ansvarar för säkerheten i vårt land som har den färggladaste pajaskostymen.
Vad menar du? Tror att det inte finns personliga inloggningskort för anställda på Säpo? Tror du måhända att en genomsnittlig anställd på Säpo utför fler dataslagningar idag än vad en skattjänsteman gjorde på 70-talet?
Citera
2023-01-23, 18:58
  #209
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Säpo-anställd med koppling till toppolitiker utreds för brott (2018)

Ny rubrik: Säpo-anställd med koppling till Morgan Johansson (s) utreds för brott (2018)

/Mod
Citera
2023-01-23, 20:05
  #210
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxisten
Min tes är att detta uppdagades först 2022 och att internkontrollen initierades när Morgan angav samröre med henne. Eftersom Säpo hade ansvar för personskyddet för Morgan när de blev ihop, hör det till rutin att rapportera in personer i hans närhet. Ni vet det Maggan missade att göra med sin svartavlönade städ-vikarie. Säpo kollar upp alla personer som man vet har samröre med en person de skyddar.

Ovan tes förklarar inte varför de dröjde med polisanmälan till efter valet. Oavsett om det är pga en S lojal Säpo-anställd eller pga f.d. justitieministen själv är det korruption.
Klart dom väntade efter valet skulle ju inte vara bra med en sån rubrik till Mini Mogge son nyss hade dumpat Annika. det hade ju inte varit fördel så att säga.
Citera
2023-01-23, 21:20
  #211
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Säpo-anställd med koppling till Morgan Johansson (s) utreds för brott (2018)

Ny rubrik: Säpo-anställd kvinna, gift med Morgan Johansson (s), utreds för brott (2018)

/Mod
Citera
2023-01-23, 21:39
  #212
Medlem
Kan det varit Mogge som velat ha ut kunskap om någon och nämnt det i sänghalmen?
Citera
2023-01-23, 21:50
  #213
Medlem
DreamTwisters avatar
Enligt sosselogik borde alltså dvärgen från Höganäs KU-anmälas nu?
Citera
2023-01-23, 21:56
  #214
Medlem
Men herregud.
Citera
2023-01-23, 22:21
  #215
Medlem
Offices avatar
Vad ser kvinnorna hos Morgan? Han är så uppenbart genomkorrupt och äcklig men ändå verkar han få napp hela tiden.

Det här med ”kvinnlig intuition” ger jag inte många ören för.
Citera
2023-01-23, 22:37
  #216
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vospominaniye
Kaka söker maka. Snacka om äktenskapstycke. Två kriminella, som hand i handske.

Känns sådär att vara skattebetalare och veta att jag betalar bägge dessa kriminella snyltares löner, pension och avgångsvederlag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback