2023-01-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Någonstans i början av denna tråd var det en medlem som berättade om hunden och att L ska ha skyllt på hunden och om ett tält som en av pojkarna berättat i förhör om.

Dessa uppgifter har visat sig stämma.

Dock finner jag inte inläggen eller medlemmen.

Någon som minns?

Inlägg 913
Citera
2023-01-23, 21:18
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Någonstans i början av denna tråd var det en medlem som berättade om hunden och att L ska ha skyllt på hunden och om ett tält som en av pojkarna berättat i förhör om.

Dessa uppgifter har visat sig stämma.

Dock finner jag inte inläggen eller medlemmen.

Någon som minns?

Tältet nämns väl inte någonstans?
Citera
2023-01-23, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Tältet nämns väl inte någonstans?

Jo.

Tältet nämndes i inlägg 913, dvs relativt tidigt i tråden.

I förhör med polisen, enligt FUP, berättar en av pojkarna om ett tält men jag vill minnas att det tolkades som att det var sänghimeln på spjälsängen som pojken beskrev.

Jag kan ha fel.
Citera
2023-01-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Inlägg 913
(FB) Spädbarn misshandlat till döds i östra Sörmland – pappan häktad (2022-07-25)
Citera
2023-01-23, 21:41
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Jo.

I förhör med polisen, enligt FUP, berättar en av pojkarna om ett tält men jag vill minnas att det tolkades som att det var sänghimeln på spjälsängen som pojken beskrev.

Jag kan ha fel.

Jamen inte i förhör? Dessutom, varför skulle han ge sig ut i ett tält och skaka barnet?
Citera
2023-01-23, 21:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Jo.

Jag kan ha fel.

I inlägget skriver ju vederbörande att polisen koncentrerar sig med frågor kring tältet. Detta stämmer ju inte riktigt med FUPen. Och precis som du så minns jag att det menades sänghimmel
Däremot stämmer ju mycket i inlägget vilket gör att jag tror som hen skriver att hen VET. Kan förstås undra vem som så tidigt VET så mycket om vad som sägs i förhör?
Citera
2023-01-23, 22:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Jo.

Jag kan ha fel.
Du har rätt.
Polisen frågar Robin om han vet något om dom planerat att tälta.
Det gör han inte
Robin pratar sedan med sina pojkar och frågar då om det fanns något tält.
Han ringer sedan och berättar för polisen vad Vincent svarat.

Det här står i förundersökningen om det
På frågan om Robin hört om några planer om att de ska iväg och campa svarar Robin att
han har något vagt minne om det. Att de kanske skulle tälta på Kolmården för en och en halv
månad sedan.

Robin ringer polisen
Robin förklarar att han i tidigare förhör fått fråga om något tält. Han frågade Vincent om det
fanns något tält och fick till svar att det enda tält Vincent känner till är det Junie har över sin
säng. Robin har uppfattat detta som en sänghimmel.
Citera
2023-01-23, 22:08
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du har rätt.
Polisen frågar Robin om han vet något om dom planerat att tälta.
Det gör han inte
Robin pratar sedan med sina pojkar och frågar då om det fanns något tält.
Han ringer sedan och berättar för polisen vad Vincent svarat.

Det här står i förundersökningen om det
På frågan om Robin hört om några planer om att de ska iväg och campa svarar Robin att
han har något vagt minne om det. Att de kanske skulle tälta på Kolmården för en och en halv
månad sedan.

Robin ringer polisen
Robin förklarar att han i tidigare förhör fått fråga om något tält. Han frågade Vincent om det
fanns något tält och fick till svar att det enda tält Vincent känner till är det Junie har över sin
säng. Robin har uppfattat detta som en sänghimmel.

Nu klarnande det, de skulle ju till Jönköping och tälta oxå, Så Isabella kunde ta hem V i lugn och ro
Väldigt skruvat detta, då Isabella även skickar sms "Jag älskar dig" till Lukas
Citera
2023-01-24, 09:19
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Nu klarnande det, de skulle ju till Jönköping och tälta oxå, Så Isabella kunde ta hem V i lugn och ro
Väldigt skruvat detta, då Isabella även skickar sms "Jag älskar dig" till Lukas

Dessutom hade I & L sex med varandra på sjukhuset berättade sjukhuspersonal som vårdade J. Dom kom tydligen in på rummet precis då, så hon varierade sig med vem hon var intim med beroende på vem som fanns tillgänglig..
Citera
2023-01-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Dessutom hade I & L sex med varandra på sjukhuset berättade sjukhuspersonal som vårdade J. Dom kom tydligen in på rummet precis då, så hon varierade sig med vem hon var intim med beroende på vem som fanns tillgänglig..

Om jag förstod det rätt så var väl det när J föddes ? Tror jag läste nått om det i orosanmälan.
Citera
2023-01-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall

Nej nej nej, detta gällande när de var på BB vid J födelse. Umgänget med V däremot var när J vårdades och sedan avled.
Citera
2023-01-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Nej nej nej, detta gällande när de var på BB vid J födelse. Umgänget med V däremot var när J vårdades och sedan avled.

Precis du har helt rätt, J var 2 dgr gammal, när detta sexet som sjukvårdspersonal kom på dem med ,alltså 2 dgr efter förlossningen hade de sex på BB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in