2023-01-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Var inte orolig, kamrat. Din glädje nu kommer förbytas till sorg när Turkiet godkänner oss efter valet.

Såna som du är alltid räddast av alla!

Endast den rädde ropar efter hjälp,precis som du,,eller är Ryssen ett svepskäl för dig?
Då trillar iofs polletten ner angående ditt vurmande då du får betalt,kamrat 😊
Citera
2023-01-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDiot5
Tror jag inte dugg på. Erdogan har något ihop med Putin. Han hade bromsat vår Natoansökan oavsett om Palundan hade bränt koranen eller inte.

Såklart använder sig turken av ALLT han kan för att pressa,,han är TURK
Citera
2023-01-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Hade vi inte haft ryss spionen på svensk mark hade det inte hänt, oavsett yttrandefrihet eller ej.
Jag tror på yttrandefriheten, om jag vill stå på torget och skrika att Ulf Kristersson är en djävla dvärg så ska jag få göra det, eller hur?

Rysspionen?menar du Paludan?

Samma här,så inte fan ska vi låta några jävla turkar diktera över våra lagar och vår yttrandefrihet.
Citera
2023-01-23, 19:14
Medlem
28 länder av 30 har godkänt Sverige för Nato-medlemsskap. Ungern närmar sig, Turkiet nekar (vilken överraskning).

Varför inte bara utesluta Turkiet ur Nato? Ett jävla land kan ju inte stänga dörren när 28 har sagt ja.
Citera
2023-01-23, 19:20
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm007
Rysspionen?menar du Paludan?

Samma här,så inte fan ska vi låta några jävla turkar diktera över våra lagar och vår yttrandefrihet.

Precis, utvisa Paludan och porta Erdogan på livstid. Den där dvärgen Ulf Kristersson skämmer ut Sverige när han slickar Erdogans röv.

Tre idioter som tillsammans med Putin borde sluta att existera.
Citera
2023-01-23, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Det tror jag inte.

Ha lite is i hatten nu, byfånen Erdogan använder endast sin NATO block för att visa sig handlingskraftig och viktig. Han tror han ska vinna valet på det sättet. USA har tappat tålamodet och Blinken har tagit den lille muslimen i öronen och sagt att han ska skynda på godkännandet. Han får några månader på sig.

Det har fått byfånen att flytta det tänkta valet i Turiket ifrån Juni till Maj.

https://gna.org.gh/2023/01/erdogan-moves-turkeys-elections-forward-to-may-14/

USA kanske vill ha ett kontrakt på 100 F35 och Gripen nedlagt innan Sverige får vara med.
Citera
2023-01-23, 19:37
Medlem
cazzofigas avatar
Finland ska skita helt i Sverige, gå med i Nato och låt mupp Svenskar strida för sig själv!
Citera
2023-01-23, 19:40
Medlem
cazzofigas avatar
Satans Svenskar knyter näven i fickan, men när det gäller är vi små gretor!
Citera
2023-01-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cazzofiga
Finland ska skita helt i Sverige, gå med i Nato och låt mupp Svenskar strida för sig själv!

Jag har aldrig trott att Sverige behöver gå med i Nato. Sverige är så skyddat av omkringliggande länder iallafall. Däremot Finland skulle ha brhövt gå med redan -91 när Jeltsin var lite rund under fötterna.

Men jag håller med att vi i Finland borde gått med utan Sverige så hade vi varit med nu.
Citera
2023-01-23, 20:46
Medlem
cazzofigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transportern
Jag har aldrig trott att Sverige behöver gå med i Nato. Sverige är så skyddat av omkringliggande länder iallafall. Däremot Finland skulle ha brhövt gå med redan -91 när Jeltsin var lite rund under fötterna.

Men jag håller med att vi i Finland borde gått med utan Sverige så hade vi varit med nu.

Lyssna på dig själv, alla ska komma och rädda oss Svenskjävlar när det kniper!Fy fan vilket jävla
avskräde till folk vi har blivit! Dra åt helvete allihop jag emigrerar från det här skitlandet!
Politiker ljuger väljarna rakt i ansiktet före valet, Svenne knyter näven i fickan, nästa val kommer dom
säkert hålla sina löften..........Nä jag gör som Greta, bara skrattar!!!!!!
Senast redigerad av cazzofiga 2023-01-23 kl. 21:01.
Citera
2023-01-24, 07:29
Medlem
Trots ett löfte om att Sverige och Finland ska gå med i NATO gemensamt så finns det nog en gräns för hur länge som Finland är beredd att avvakta med en anslutning.

https://svenska.yle.fi/a/7-10027116
Senast redigerad av 2006 2023-01-24 kl. 07:34.
Citera
2023-01-24, 08:50
Medlem
Haubits77Bs avatar
Finland lämnar det dysfunktionella och efterblivna landet Sverige bakom sig och går in i NATO ensamma.
Bra Finland!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in