2023-01-15, 12:24
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastapastor
Lyssnade på hennes intervju i Morgonstudion och det slog mig hur otroligt godtycklig hon är. Hon pratar om hur hon "bryter tabuer" genom att sjunga om sex som om ingen annan artist gjort det innan. Inget att se här; bara en random tonårstjej utan något unikt eller intressant att förmedla i sin konst.
Hon sjunger ju om vanligt vaniljsex med traditionella könsroller så hon bryter inga tabun. Det är ju bara vanlig partymusik för folk i Västerås.
Citera
2023-01-15, 13:04
Medlem
Mogaku-sans avatar
Såg den här fröken Snusk på tv häromdagen tidigare i veckan. Nog många unga pojkar som fantiserar om att knulla fröken Snusk medan de tuffar runt i sin epatraktor.
Citera
2023-01-15, 13:51
Medlem
Pastapastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synthboeg
Hon sjunger ju om vanligt vaniljsex med traditionella könsroller så hon bryter inga tabun. Det är ju bara vanlig partymusik för folk i Västerås.

Ja, det är min poäng. Hon måste vara väldigt godtycklig för att tro att det hon gör är banbrytande.
Citera
2023-01-15, 21:57
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Hon har gjort typ 5-6 låtar och kallar sig artist? Bitch please. snarare one hit wonder. sett, hört, sen vet ingen nåt mer om dedär lilla ludret mer. musiken låter som en blandning mellan preppig popmusik och fjortisdunk 2023 dessutom.

i hennes låt sjunger hon också om att hon e oskuld och vill att nån ska sätta på henne.
Citera
2023-01-16, 09:10
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Jag tycker musiken är väldigt platt. Den generiska melodin kunde man ju ha överseende om det var roliga texter men det är ju bara fantasilöst dravel
Citera
2023-01-16, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Troligen. Men det är nog inte med någon stor marginal. Skulle väl gissa på att hon är mellan 18-22.

Jag skulle gissa att hon är max 15år. Man ser i hennes vloggar eller videos på youtube att hon bara hänger med folk som ser ut att va runt 13- 15 år. Hon verkar ha med sin ''bästis'' på sina spelningar och hon ser ut att va runt 14år. Sen hör man hur omoget hon pratar och tycker man ser att hon är sjukt ung.
Citera
2023-01-16, 16:56
Medlem
Pastapastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
Jag skulle gissa att hon är max 15år. Man ser i hennes vloggar eller videos på youtube att hon bara hänger med folk som ser ut att va runt 13- 15 år. Hon verkar ha med sin ''bästis'' på sina spelningar och hon ser ut att va runt 14år. Sen hör man hur omoget hon pratar och tycker man ser att hon är sjukt ung.

Det är omöjligt att hon inte fyllt 18 då det skulle vara olagligt för ett skivbolag att sälja musik där en minderårig sjunger öppet om sex på det sättet.
Citera
2023-01-16, 16:57
Medlem
Pastapastors avatar
Edit
Senast redigerad av Pastapastor 2023-01-16 kl. 16:58. Anledning: Råkade posta två gånger
Citera
2023-01-16, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastapastor
Det är omöjligt att hon inte fyllt 18 då det skulle vara olagligt för ett skivbolag att sälja musik där en minderårig sjunger öppet om sex på det sättet.

Öh va? driver du eller.. Du har helt missat hur världen ser ut? Allt handlar om att sexuallisera barn så mycket det går och släppa fri pedofiler. Vafan skulle dom bry sig om att nån under 18 sjunger om sex xD
Finns jävla massa barn som sjunger om sex.

Underåriga visas ju för fan nakna i filmer serier, musik videos, överallt. Och finns massa barn som sjunger om sex. Sluta tro att världen är en oskyldig plats, det har den aldrig varit.
Citera
2023-01-16, 20:43
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet

Jag gissar på att hon är äldre än så. Hennes image är väl att framstå som liten fjortistjej som åker EPA.
Citera
2023-01-17, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Såg den här fröken Snusk på tv häromdagen tidigare i veckan. Nog många unga pojkar som fantiserar om att knulla fröken Snusk medan de tuffar runt i sin epatraktor.

Är du tillräckligt gammal för att komma ihåg Therese "Drömhus" Grankvist?

Stor på 90-talet.
Citera
2023-01-17, 10:15
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Är du tillräckligt gammal för att komma ihåg Therese "Drömhus" Grankvist?

Stor på 90-talet.
Har säkert hört henne på radion under 90-talet. E-type definitivt, The Cardigans och Da Buzz mfl.
Var 7 år 1995.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in