Citat:
Balanserad? Står för allt jag skrev.
Det är patetiskt att ränna runt och dra ryggtatueringar, spela tv-spel och kolla på anime och manga vid 40-års ålder. Dulny är en förväxt tonårskille.
Citat:
Tack, jag bor i USA sedan länge och vet precis hur det ser ut i Lat(r)in-amerika.Gillar man mestiser så är det väl kanon. Kan köpa horor för 10 dollar. Sydamerika är världens rövhål.
Kanon att springa runt som vit "gringo" och vifta med lite pengar och få latinas flockandes runt en.
Citat:
Alternativen är svensk feminist eller latina alltså?
Jag tycker det är komiskt med tanke på Dulnys tidigare ställningstagande i rasfrågan. "Köttmysterier" etc. Svårt för hyckleriet. Men to each their own.
Citat:
Så alternativet är att skaffa barn med en latina eller inte skaffa barn alls?Återigen, det handlar om hur det går starkt emot Dulnys tidigare inställning.
Det finns mängder med bra europeiska tjejer, men den förvuxta tonåringen Dulny har inte mycket att erbjuda en kvinna utöver Anime-serier och dataspel.
Då får han gå en annan väg. Helt okay för mig, men det blir pinsamt med tanke på hur han tidigare tagit stark ställning mot just detta.
Fortsätt nu era månatliga donationer till Herr Ds avkomma!
när han är närpå 40 år gammal.