2023-01-23, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Korta ner det där till tre-fyra rader så blir din dynga en smula mer balanserad.
Balanserad?
Står för allt jag skrev.
Det är patetiskt att ränna runt och dra ryggtatueringar, spela tv-spel och kolla på anime och manga vid 40-års ålder. Dulny är en förväxt tonårskille.
Citat:
Det är ett faktum att det finns många vita i Latinamerika (inte bara i Argentina) och rimligen har Dulny en relation med en vit latinamerikan.
Tack, jag bor i USA sedan länge och vet precis hur det ser ut i Lat(r)in-amerika.
Gillar man mestiser så är det väl kanon. Kan köpa horor för 10 dollar. Sydamerika är världens rövhål.
Kanon att springa runt som vit "gringo" och vifta med lite pengar och få latinas flockandes runt en.
Citat:
Skulle det vara värre än att vara tillsammans med en svensk feminist? Nej.
Alternativen är svensk feminist eller latina alltså?
Jag tycker det är komiskt med tanke på Dulnys tidigare ställningstagande i rasfrågan. "Köttmysterier" etc. Svårt för hyckleriet. Men to each their own.

Citat:
Sen får du nog bestämma dig i familjebildningsfrågan. Det kan inte vara förkastligt både att vara barnlös och att skaffa barn.
Så alternativet är att skaffa barn med en latina eller inte skaffa barn alls?
Återigen, det handlar om hur det går starkt emot Dulnys tidigare inställning.

Det finns mängder med bra europeiska tjejer, men den förvuxta tonåringen Dulny har inte mycket att erbjuda en kvinna utöver Anime-serier och dataspel.
Då får han gå en annan väg. Helt okay för mig, men det blir pinsamt med tanke på hur han tidigare tagit stark ställning mot just detta.

Fortsätt nu era månatliga donationer till Herr Ds avkomma!
Citera
2023-01-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Tack, jag bor i USA sedan länge och vet precis hur det ser ut i Lat(r)in-amerika.
Gillar man mestiser så är det väl kanon. Kan köpa horor för 10 dollar. Sydamerika är världens rövhål.
Kanon att springa runt som vit "gringo" och vifta med lite pengar och få latinas flockandes runt en.

Varför utgår du från att han har ett förhållande med en mestis? Mest sannolikt är det en vit kvinna. Men det hade ju inte passat in i din rant. Ingen är för övrigt imponerad över att du bor i rassörjan USA.

Citat:
Alternativen är svensk feminist eller latina alltså?
Jag tycker det är komiskt med tanke på Dulnys tidigare ställningstagande i rasfrågan. "Köttmysterier" etc. Svårt för hyckleriet. Men to each their own.

Det kan absolut vara alternativen ibland för en svensk man. Jag klandrar ingen som väljer en vit latinamerikan framför en svensk feminist. Och "latina" betyder inte nödvändigtvis icke-vit, vilket du vet.

Citat:
Så alternativet är att skaffa barn med en latina eller inte skaffa barn alls?
Återigen, det handlar om hur det går starkt emot Dulnys tidigare inställning.

Spela gärna dum du. Det jag kommenterade gällde att du kritiserar både Herr D när han skaffar barn (han gör det inte på rätt sätt, tydligen) och Dulny när han inte skaffar barn. Du får bestämma dig.

Man kan kritisera både Dulny och Herr D för olika saker men du fjantar dig mest och är emotionellt investerad i frågan på ett patetiskt och omanligt sätt.
Citera
2023-01-27, 08:36
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Det är bra att Chrizz Dallllnnny kommit ut som fullständig snuskgubbe. Han kan verkligen inte låta bli att berätta om alla nya förhållanden han har, och informera om hur han har ett väldigt aktivt sexliv numera. Varför tror Dalllny att folk vill veta detta?

Dallny har också backat från sitt tidigare "rasistiska" beteende i podden och menar nu på att han har egentligen alltid uppskattat mångkultur och att människor blandas. De tidigare "övertygelser" han haft har han lämnat därhän, det var inte vem han egentligen var/är, och frågan är om det ens var övertygelser till att börja med.

Dallny är en mycket knepig och med största sannolikhet en väldigt sjuk individ. Hans "vänner" har låtit han flyta iväg i någon slags meningslös tillvaro, och samtidigt hyllat honom för detta som en "hjälte", "hjälten Dulny", "baserad" osv och som varit ett knark för Dulnys egna självbild. Riktiga vänner hade insett sjukdomsbilden och försökt hjälpa honom för längesedan. Men eftersom det inte är riktiga vänner vi talar om här, men endast åskådare som har skrattat åt vad som går att likna vid en bilkrasch i slow-motion, så har Dulny funnit sig bekväm i den nya tillvaron i allt det som han tidigare påstod sig hata. Han har blivit det han hatat, och på så vis har alla dessa år av mobbning blivit en projicering av vad han själv idag är.

Det är lite ödets ironi över det hela.
Senast redigerad av ForbrytarenAnnie 2023-01-27 kl. 08:38.
Citera
2023-01-27, 14:32
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Det är bra att Chrizz Dallllnnny kommit ut som fullständig snuskgubbe. Han kan verkligen inte låta bli att berätta om alla nya förhållanden han har, och informera om hur han har ett väldigt aktivt sexliv numera. Varför tror Dalllny att folk vill veta detta?

Dallny har också backat från sitt tidigare "rasistiska" beteende i podden och menar nu på att han har egentligen alltid uppskattat mångkultur och att människor blandas. De tidigare "övertygelser" han haft har han lämnat därhän, det var inte vem han egentligen var/är, och frågan är om det ens var övertygelser till att börja med.

Dallny är en mycket knepig och med största sannolikhet en väldigt sjuk individ. Hans "vänner" har låtit han flyta iväg i någon slags meningslös tillvaro, och samtidigt hyllat honom för detta som en "hjälte", "hjälten Dulny", "baserad" osv och som varit ett knark för Dulnys egna självbild. Riktiga vänner hade insett sjukdomsbilden och försökt hjälpa honom för längesedan. Men eftersom det inte är riktiga vänner vi talar om här, men endast åskådare som har skrattat åt vad som går att likna vid en bilkrasch i slow-motion, så har Dulny funnit sig bekväm i den nya tillvaron i allt det som han tidigare påstod sig hata. Han har blivit det han hatat, och på så vis har alla dessa år av mobbning blivit en projicering av vad han själv idag är.

Jag lyssnar på VP kanske två gånger om året men har han verkligen sagt detta ?
(Kan du hänvisa till exakt minut och avsnitt så får du guldstjärna)
Citera
2023-01-29, 21:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför har Herr D's pubquiz fått enbart 1 stjärna i betyg på poddtail?

Hur går snacket i sväret?
Citera
2023-02-01, 17:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie

Tog och lyssnade på några av de senaste avsnitten, efter att ha haft ett långt uppehåll från Vita Pillret. Känner inte igen mig i det du beskriver dock. Men jag kanske har missat de avsnitten.

I något avsnitt nyligen berättade han om hur han blev ghostad av en tjej, som han sen såg göra en livestream på Twitch eller liknande. Kan inte minnas att jag hört honom berätta om något förhållande dock. Att han dejtar kan väl knappast vara olagligt. Inte ens nationalister är väl emot dejting. Eller tror du att han har förespråkat arrangerade äktenskap och bortgiften? På något sätt måste man ju träffa sin framtida partner.

Att det skulle handla om ett aktivt sexliv har jag missat. Det är såklart klandervärt om det är fallet. Men det är väl samtidigt inte helt ovanligt att folk har sex innan äktenskapet, tyvärr.

Sedan har jag inte heller hört honom förespråka mångkultur. Vad vet jag, det kanske han gör. Men det känns som att du har lyssnat på en annan Dulny än den jag har hört i Vita Pillret.
Citera
2023-02-01, 17:44
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Har lyssnat ikapp en del när jag legat sjuk i flunsan, och skrattsalvorna avlöste varandra!

Så Dulny flänger nu runt i latinamerika där han numera bor.
Han talar mycket positivt om dessa latinos och latinas, många "ser ut som jag" och han ränner runt med diverse latina-luder. Blev doxad i senaste avsnittet med hahaha..att han har latina-flickvän.
Var väl ingen skandinavisk tjej som ville ha denna kortväxta jättebebis som spenderar dagarna tittandes på Netflix, Mangaserier och spelandes dataspel.

Han har också tydligen dragit en stor fet taturering på ryggen av Yggdrasil när han är närpå 40 år gammal.
Denna drar han omkring med i latinamerika och plockar upp latinamerikanska tjejer som har så "fina bakdelar".

Swish, donationer bla bla. För att finansera denna arbetslösa, barnlösa karls dekandenta 40-års kris.
Vem fan är Herr D egentligen? Märklig individ.
Är "trad" som han säger, men uppfostrar en försörjer en annans karls barn som en äkta cuck.
Denna Frida, som också är trad men har barn med olika män
Konstant gravid och i behov av pengar, swish, blöjfonden. Vilket skämt.

Ja grattis, Herr D. Du har lyckats skaffat barn som alla andra.
Det mest naturliga i världen. Extremt tröttsamt att älta det i vartenda avsnitt.

I barnlöse Dulnys ögon måste han dock ses som hjäte.
Vilken jävla shitshow.

Livet är större än dig själv Dulny. Större än Netflix, dataspel och strandhäng.
Att sätta andra framför sig själv är definationen av att vara en man.
Ta hand om sin familj, uppfostra sina barn. Det är en jävla kamp och ingen dans på rosor.

Det har Dulny givetvis ingen aning om (då han fastnad i sena tonåren).
Lyssnade av en händelse också nyligen på några avsnitt, efter en lång paus.

Kudos till Dulny att han lämnat Sverige och vidgar sina vyer ute i stora världen. Att höra honom vara i Sydamerika gör mig inspirerad och glad för hans skull. Livet är för kort för att bara hänga runt på samma plats.

Lite trist attityd dock att du likställer latinos med luder. Vet inte om han uttryckligen har sagt att han ränner runt med luder? Känns mer som något du hittar på.

Sen vet jag inte om i vilken utsträckning han (fortfarande) tittar på Netflix och spelar dataspel? Inte helt ovanligt att folk gör sådant på fritiden förvisso. Men du kanske vet att det rör sig om abnormalt stor mängd?
Citera
2023-02-03, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lyssnade av en händelse också nyligen på några avsnitt, efter en lång paus.

Kudos till Dulny att han lämnat Sverige och vidgar sina vyer ute i stora världen. Att höra honom vara i Sydamerika gör mig inspirerad och glad för hans skull. Livet är för kort för att bara hänga runt på samma plats.

Lite trist attityd dock att du likställer latinos med luder. Vet inte om han uttryckligen har sagt att han ränner runt med luder? Känns mer som något du hittar på.

Sen vet jag inte om i vilken utsträckning han (fortfarande) tittar på Netflix och spelar dataspel? Inte helt ovanligt att folk gör sådant på fritiden förvisso. Men du kanske vet att det rör sig om abnormalt stor mängd?

Det är förståeligt att Chris tröttnade på att sitta i en risig lägenhet i söderort med det enda att göra att sitta i gamerstolen och misslyckas med att "mema". Utsikterna om han återvänder till Sverige ser inte annorlunda ut. Gubbarna i Älgarås kan inte försörja en till.
Citera
2023-02-03, 11:18
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är förståeligt att Chris tröttnade på att sitta i en risig lägenhet i söderort med det enda att göra att sitta i gamerstolen och misslyckas med att "mema". Utsikterna om han återvänder till Sverige ser inte annorlunda ut. Gubbarna i Älgarås kan inte försörja en till.
Precis, respekt åt honom att han gjorde något åt sin tillvaro. Många som istället bara fortsätter härja på, klaga, och aldrig gör något åt sina liv. Hur kul är det att bo i Stockholm med skjutningar med automatvapen på andra sidan ens gata, särskilt om man har lite som håller en sig kvar vad gäller familj. Kan man lika gärna dra ett tag.
Citera
2023-02-04, 16:21
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför har Herr D's pubquiz fått enbart 1 stjärna i betyg på poddtail?

Hur går snacket i sväret?

Kan det ha att göra med att det suger?

Hur länge ska ”Herr Ja” vara bisittare?
Citera
2023-02-07, 10:51
Medlem
Hugin86s avatar
Vad hände med han erik som var bisittare ? Tyckte att han alltid var skön, tränings kille och lite kött hjärna, men alltid rolig lyssna på. Herr D är ganska tråkig enligt mig, Dulny är rätt rolig och har poänger lite då och då
Citera
2023-02-07, 19:07
Medlem
CougheeBrothas avatar
Ja Erik var så jävla mkt bättre, jag saknar dock Gustav tiden fan va mys det var pepesad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in