2023-01-22, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tror inte precis du kan göra mycket. Här du av dig till avdelningen han sitter på kommer de inte svara, sekretess och sånt du vet.

Däremot verkar alla tro att alla på rättpsyk är farliga, vet killar som är bipolära eller har andra psykiska problem som gjort något bus under något skov. Typ en bekant snodde pengar från en släkting när han var manisk och hamnade på rättpsyk. Hade inte precis gett fängelse om han var frisk.

Han knarka lite innan han åkte in, på avdelningen verkar han utvecklat ett tungt missbruk. Det flödar av droger, skulle jag någonsin behöva en ny langare så har man förstått att rättpsyk är som ett dagis för nsrkomamäner.

Första tiden där var han neddrogad av diverse psykofarmaka. Sista tiden var det allt från Weed till sub och tjack.

Beror nog på var man bor men, vet inte precis hur du skulle komma i kontakt med någon som sitter där. Svängde förbi någon gång med uen liten påse haribo-nappar och en red bull.
Personalen var bra otrevlig och anklaga mig för att försöka smuggla in något. Medan man kunde se ena skötaren snorta linor med någon intagen....

Fuck höra senare att personslen ätit upp godiset. Hade jag vetat det hade jag väl droppat LSD i påsen...

Men det är rätt märkligt att vilja ragga på rättpsyk. Är det något kontrollbehov att du vill veta vad snubben finns om dagarna?

Det är väl bara att göra om det och den här gången så har du stoppat LSD på godiset?
Citera
2023-01-22, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzypuff
Men tack, äntligen någon som förstår, åtminstone lite, varför jag dras till den här människan. TE är svinsnygg, framförallt på den bilden du la upp här samt på ett par andra bilder därute. Om jag nu i den bästa av världar skulle lyckas få uppmärksamhet från den här personen skulle jag fan kunna leva med risken att bli mördad, han är värd det.

Yup, han har autism (och säkert en del annat).
Ja vem fan är jag att snacka som brevade Ander? Men jag har också gått i terapi för att kunna avsluta våldsamma relationer och vet vilket helvete de innebär, därför försökte jag rädda dig. Miste nästan livet av min senaste som var schizofren med introvert psykopati. Ingen snäll grabb som dessutom inte gick att bli av med utan lurar omkring då o då fortfarande.

Sådana som T tror oftast att en familj kan rädda dem men det vänder till våldsamheter när de förstår att partnern inte kan lindra deras problem. Du är människa och kan inte bota hans tillstånd. I början kommer han höja dig till skyarna på den vackraste piedestal, men när han långsamt irriterar sig på att du inte kunde bota honom, kommer hatet little by little sippra and that aint pretty, därför försökte jag rädda dig men vi har också alla våra lärdomar att lära och därför saker att gå genom.

Har du tur kanske han är lika nojig som Ander och bangar efter ett fåtal brev bara. De är ju paranoida de här grabbarna vilket på sitt sätt är förståeligt då de får ta emot mycket hot. I just Anders fall var det ju ganska illa iom att han slaktade djur.
Senast redigerad av Vildblom 2023-01-22 kl. 17:03.
Citera
2023-01-22, 17:01
Avslutad
Ham där snygg?! Ewwww 🤮

Hans blick give creepy vibes

Han verkar dum och utan självkontroll.

Om han var så smart hade han agerad på ett helt annat nivå. Du vill inte ha en man som inte har lärt självkontroll och kan behärska sig. Nu har han fått uppmärksamhet livet ut för att agera som en dåre.

Citat:
Men tack, äntligen någon som förstår, åtminstone lite, varför jag dras till den här människan. TE är svinsnygg, framförallt på den bilden du la upp här samt på ett par andra bilder därute. Om jag nu i den bästa av världar skulle lyckas få uppmärksamhet från den här personen skulle jag fan kunna leva med risken att bli mördad, han är värd det.

Yup, han har autism (och säkert en del annat).
Citera
2023-01-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ja vem fan är jag att snacka som brevade Ander? Men jag har också gått i terapi för att kunna avsluta våldsamma relationer och vet vilket helvete de innebär, därför försökte jag rädda dig. Miste nästan livet av min senaste som var schizofren med introvert psykopati. Ingen snäll grabb som dessutom inte gick att bli av med utan lurar omkring då o då fortfarande.

Sådana som T tror oftast att en familj kan rädda dem men det vänder till våldsamheter när de förstår att partnern inte kan lindra deras problem. Du är människa och kan inte bota hans tillstånd. I början kommer han höja dig till skyarna på den vackraste piedestal, men när han långsamt irriterar sig på att du inte kunde bota honom, kommer hatet little by little sippra and that aint pretty, därför försökte jag rädda dig men vi har också alla våra lärdomar att lära och därför saker att gå genom.

Har du tur kanske han är lika nojig som Ander och bangar efter ett fåtal brev bara. De är ju paranoida de här grabbarna.

Tack för att du delar med dig, låter såklart hemskt. Ska definitivt tänka över det du skriver innan jag beslutar mig för vad jag ska göra.
Citera
2023-01-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Ham där snygg?! Ewwww 🤮

Om han var så smart hade han agerad på ett helt annat nivå. Du vill inte ha en man som inte har lärt självkontroll och kan behärska sig. Nu har han fått uppmärksamhet livet ut för att agera som en dåre.

Smaken är olika, i mina ögon är han otroligt fin.

Håller inte med om att han verkar dum, får snarare intrycket av att han är en intelligent person. Kan möjligtvis hålla med om att han saknar självkontroll.
Citera
2023-01-22, 17:18
Avslutad
Citat:
Smaken är olika, i mina ögon är han otroligt fin.

Håller inte med om att han verkar dum, får snarare intrycket av att han är en intelligent person. Kan möjligtvis hålla med om att han saknar självkontroll.

Det har du rätt i 😊 Smaken är olika.
Citera
2023-01-22, 17:22
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Normal/vanilj ger mig en dålig smak i munnen, får mig att tänka på släcka lampan, säga godnatt och vända sig åt varsitt håll i sängen, parmiddagar, konstutsällningar o.dy. Inget fel med det nån gång ibland, men behöver mer, mycket mer.

Har fortfarande kvar nyfikenheten från barndomen, var senast i går ute i naturen och hittade ett nya intressanta saker, samma sak när det kommer till "annat", "leka" och utforska är det som gäller även där

Har du otrygg desorienterad anknytning? Jag kan känna igen vissa tankegångar från när jag var mycket, mycket yngre, även om jag inte letade efter dömda människor direkt. Det finns ju en skala från att leta efter någon som redan är på rättpsyk till "vanlig". För min del tror jag att mycket handlade om att jag inte visste hur jag skulle agera med icke traumatiserade eller "normala" människor, och att relationer med dem skrämde mig, för det kändes som de skulle komma att kräva något av mig som jag inte kände till hur man gav då jag aldrig sett det när jag väste upp. Jag vet inte hur det är för dig, du kanske själv har en personlighetsstörning eller två, eller så har du bara vuxit upp med någon som har det.

Efter att både vuxit upp med, haft relationer med personlighetsstörda, varit vän med samt arbetat på rättpsyk tycker jag själv att de utöver att de är människor som alla andra, inte är mystiska eller särskilt intressanta, personlighetsstörningen i dem är ju väldigt lika och tar över mycket av grundpersonligheten, och i längden är det svårt att ha en nära relation ens som vän eller lita på någon som totalt saknar empati och inte kan älska någon på riktigt.
Citera
2023-01-22, 17:34
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Har du otrygg desorienterad anknytning? Jag kan känna igen vissa tankegångar från när jag var mycket, mycket yngre, även om jag inte letade efter dömda människor direkt. Det finns ju en skala från att leta efter någon som redan är på rättpsyk till "vanlig". För min del tror jag att mycket handlade om att jag inte visste hur jag skulle agera med icke traumatiserade eller "normala" människor, och att relationer med dem skrämde mig, för det kändes som de skulle komma att kräva något av mig som jag inte kände till hur man gav då jag aldrig sett det när jag väste upp. Jag vet inte hur det är för dig, du kanske själv har en personlighetsstörning eller två, eller så har du bara vuxit upp med någon som har det.

Efter att både vuxit upp med, haft relationer med personlighetsstörda, varit vän med samt arbetat på rättpsyk tycker jag själv att de utöver att de är människor som alla andra, inte är mystiska eller särskilt intressanta, personlighetsstörningen i dem är ju väldigt lika och tar över mycket av grundpersonligheten, och i längden är det svårt att ha en nära relation ens som vän eller lita på någon som totalt saknar empati och inte kan älska någon på riktigt.

Tror du har missat helt vad det handlar om, jag har inte vuxit upp med någon som har problem och ej heller själv haft problem, tvärtom, haft långa förhållanden som har givit mig mycket, bl.a. flera barn.
Men vill inom förhållande ha mer då mina sexuella preferenser är såna, det är inte svårare än så
Citera
2023-01-22, 20:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
För att den helt enkelt inte är viktig för mig. Skriv eller skriv inte, jag skiter faktiskt i vilket. Jag har fått svar på det jag frågade efter i tråden och därmed är saken utagerad för min del.
Men du skriver i ett diskussionsforum där vem som helst får skriva. Räknade du med att alla skulle stryka dig medhårs?
Citera
2023-01-22, 20:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Ham där snygg?! Ewwww 🤮

Smaken är ju olika men den pykiskt störde nazisten är ju långt ifrån bildskön. Han ser lika tokig ut som han är.
Citera
2023-01-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Men du skriver i ett diskussionsforum där vem som helst får skriva. Räknade du med att alla skulle stryka dig medhårs?

Verkligen inte, men det är inte som att andras åsikter kommer få mig att ändra uppfattning. Förstår inte riktigt vad folk stör sig på, det är bara jag som blir drabbad om saker skulle gå fel.
Citera
2023-01-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Smaken är ju olika men den pykiskt störde nazisten är ju långt ifrån bildskön. Han ser lika tokig ut som han är.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in