2022-12-24, 20:56
Medlem
Ja, helt enkelt.. Vill skriva kärleksbrev till en person som sitter på rättspsyk men har ingen aning om var han sitter. Hur får man reda på det? Det är viktigt då det kan vara mitt livs kärlek det gäller.
Citera
2022-12-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Och kvinnor förundras över att de blir ihjälslagna

Men överdriv, det är inte Martin Jonsson vi pratar om här
Citera
2022-12-24, 22:55
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzypuff
Ja, helt enkelt.. Vill skriva kärleksbrev till en person som sitter på rättspsyk men har ingen aning om var han sitter. Hur får man reda på det? Det är viktigt då det kan vara mitt livs kärlek det gäller.

Är det verkligen så smart?
Förstår att du kanske tänker att det är en bra match i och med att du själv inte mår helt hundra.

Är det inte bättre du träffar en person som själv är hyfsat stabil?

Jag förstår att det kan kännas tryggt att träffa en sån person om man har din bakgrund. Men det lär knappast bli bra.
Det är lätt att dra sig till det man känner till.
Gör dig själv en tjänst och ta hand om dig och din personliga utveckling istället, så du själv kan bli stabil och träffa din livs kärlek utanför rättsspyk.
Citera
2022-12-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Är det verkligen så smart?
Förstår att du kanske tänker att det är en bra match i och med att du själv inte mår helt hundra.

Är det inte bättre du träffar en person som själv är hyfsat stabil?

Jag förstår att det kan kännas tryggt att träffa en sån person om man har din bakgrund. Men det lär knappast bli bra.
Det är lätt att dra sig till det man känner till.
Gör dig själv en tjänst och ta hand om dig och din personliga utveckling istället, så du själv kan bli stabil och träffa din livs kärlek utanför rättsspyk.

Förmodligen inte, attraheras dock inte av "normala" män längre utan vill ha ett psykfall i mitt liv då jag delar samma tankar som dem. Men fattar vad du menar!
Citera
2022-12-25, 02:38
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:

Var försiktig, rättspsyk då är det illa!
Citera
2022-12-25, 21:00
Avslutad
Citat:

Då får du snabba på ! No time to waste here

Förresten, "Kan vara" låter inte så övertygande

Om du kan hitta runt i Flashback då burde Google vara rena rama för dig. Lycka till
Citera
2022-12-25, 21:53
Medlem
Fan får "han misshandlar mig varje helg men han är snäll innerst inne" vibbar av detta.

Ge fan i galningarna, finns gott om snälla, bra personer.

Hatar kvinnomisshandlare, skulle vilja ge dem ett nackskott, men också många korkade fruntimmer som inte lämnar dem i tid...
Citera
2022-12-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Fan får "han misshandlar mig varje helg men han är snäll innerst inne" vibbar av detta.

Ge fan i galningarna, finns gott om snälla, bra personer.

Hatar kvinnomisshandlare, skulle vilja ge dem ett nackskott, men också många korkade fruntimmer som inte lämnar dem i tid...

Har aldrig blivit misshandlad av en kille och skulle såklart aldrig leva med någon som misshandlar mig. Men kom på att även om jag skulle hitta den här personen och det skulle leda till något så är det svårt att ha en relation med någon som sitter inlåst. Får drömma vidare
Citera
2022-12-25, 22:26
Medlem
Citat:
Har aldrig blivit misshandlad av en kille och skulle såklart aldrig leva med någon som misshandlar mig. Men kom på att även om jag skulle hitta den här personen och det skulle leda till något så är det svårt att ha en relation med någon som sitter inlåst. Får drömma vidare

Bara nyfiken, vad lockar? Har du någon önskan att "fixa honom" för att känna dig bättre? Dömer inte, vill bara förstå. Eller är det spännande att vara med någon som kan snappa och bli farlig?
Citera
2022-12-25, 22:34
Medlem
Citat:

Detta kanske kan hjälpa dig jag vet inte, men om man önskar sända brev till en intagen hos kriminalvården men inte vet vilken anstalt personen sitter på skriver man tex

Intagen Jan jansson
Kv huvudkontor
Postnr
Norrköping

Så vidarebefordrar dom det därifrån.
Tänker det borde gå att göra precis likadant för att få tag i någon som sitter Rättspsyk?
Citera
2022-12-25, 22:46
Medlem
Tror inte precis du kan göra mycket. Här du av dig till avdelningen han sitter på kommer de inte svara, sekretess och sånt du vet.

Däremot verkar alla tro att alla på rättpsyk är farliga, vet killar som är bipolära eller har andra psykiska problem som gjort något bus under något skov. Typ en bekant snodde pengar från en släkting när han var manisk och hamnade på rättpsyk. Hade inte precis gett fängelse om han var frisk.

Han knarka lite innan han åkte in, på avdelningen verkar han utvecklat ett tungt missbruk. Det flödar av droger, skulle jag någonsin behöva en ny langare så har man förstått att rättpsyk är som ett dagis för nsrkomamäner.

Första tiden där var han neddrogad av diverse psykofarmaka. Sista tiden var det allt från Weed till sub och tjack.

Beror nog på var man bor men, vet inte precis hur du skulle komma i kontakt med någon som sitter där. Svängde förbi någon gång med uen liten påse haribo-nappar och en red bull.
Personalen var bra otrevlig och anklaga mig för att försöka smuggla in något. Medan man kunde se ena skötaren snorta linor med någon intagen....

Fuck höra senare att personslen ätit upp godiset. Hade jag vetat det hade jag väl droppat LSD i påsen...

Men det är rätt märkligt att vilja ragga på rättpsyk. Är det något kontrollbehov att du vill veta vad snubben finns om dagarna?
Citera
2022-12-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Bara nyfiken, vad lockar? Har du någon önskan att "fixa honom" för att känna dig bättre? Dömer inte, vill bara förstå. Eller är det spännande att vara med någon som kan snappa och bli farlig?

Han har alla de fysiska attribut jag attraheras av hos män och sen är han intelligent vilket jag finner extremt attraktivt. Sen känner jag igen mig mycket hos mig själv i hur han ser på världen och fungerar vilket gör att jag känner någon form av samhörighet tror jag. Det kan säkert vara så som någon annan skrev här att man dras till det man känner igen sen tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in