2023-01-22, 20:46
Medlem
picapicans avatar
Fy fan, Slembollen är garanterat psykopat, 100%.
2023-01-22, 20:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Julia har fått östrogenpåslag (blå läppar) av testosteronsveket

Jag kände ingenting säger Victor, han är som kungen av Sverige, han måste säga sanningen
hela tiden & han förstår inte hur det låter i andras trumpeter
2023-01-22, 20:47
Medlem
Alltså jag har inga problem med att man kör spel och så i Farmen, men fan vilken jävla äcklig fitta Victor är asså, "om de hade varit någon jag varit kär i, eller brytt mig om, så hade jag så klart sprungit ner och kollat hur de är med henne" fan är de för jävla människa, han ska ut! jävla kuk jävel
2023-01-22, 20:48
Medlem
0Z8Ss avatar
Fan vad trist att Julia åkte
2023-01-22, 20:48
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tovajäveln har alltså inte pluggat
Hon låg i sängen 2 dagar och läste bondepraktikan. Så ju det har hon.
2023-01-22, 20:50
Medlem
Viktor måste vara definitionen av största slusket ever... Skämmer ut hela mans-släktet...
2023-01-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Alltså jag har inga problem med att man kör spel och så i Farmen, men fan vilken jävla äcklig fitta Victor är asså, "om de hade varit någon jag varit kär i, eller brytt mig om, så hade jag så klart sprungit ner och kollat hur de är med henne" fan är de för jävla människa, han ska ut! jävla kuk jävel
Håller med hoppas han åker ur vilken idiot
2023-01-22, 20:52
Medlem
Citat:

Vilken idiot blir så jävla less på han så fort han öppnar käften Hoppas han köra ner sig i någon som kan bränna han ordentligt vidrig
2023-01-22, 20:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Fast ingen annan sprang ju ner heller

Men det är bara onödigt att han säger saker som inte har med saken å göra, sk self report
2023-01-22, 20:53
Medlem
hyssasess avatar
Asså den där Viktor verkar ju ha en del hybris asså. Sån där snubbe som man skulle störa sig på :P
2023-01-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Vilken idiot blir så jävla less på han så fort han öppnar käften Hoppas han köra ner sig i någon som kan bränna han ordentligt vidrig

Ja, han kommer inte bli storbonde imorgon kan jag säga. Bra att Julia insåg de
2023-01-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Fast ingen annan sprang ju ner heller

Men det är bara onödigt att han säger saker som inte har med saken å göra

Nä, men de var mer hur han uttryckte sig och sen hur han betedde sig, gick och la sig som en jävla primadonna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in