Är det någon som ser Milf Manor? Vad tycker ni? Vilken milf är hetast? Vilken är minst het?
Vilken milf kommer gifta sig med vilken hunk?! Är tvserien på riktigt, eller är den fejk? Många frågor, men ännu inga svar....
Citat:
Shit pomme dú frite, tänk att sila igenom alla ansökningar tills man hittar 8 kåta mammor som alla har varsin hunk till son, som vill flörta och doppa i andra morsor medan deras egna mamma bor i huset, och sedan lyckas få med alla söner på tåget att ställa upp på detta, som också sänds på tv, utan att mammorna har någon aning! Vilken överaskning!
Jag tror om något att man sourcat killar först som är intresserade och har ansökt, som har en morsa som de tror kunde passa, och som de i sin tur fått med på spektaklet för att de ska få vara med i serien. "Morsan till och med jag tycker att du behöver lite stock sedan farsan stack, och de bjuder på alkohol. Tänk vilket kul familjeminne, men du måste säga till om du har sex med någon för den sängen rör jag inte sen"
Tv-serien går att följa nedan, bara första avsnittet ligger uppe då detta inlägg postas (ingen svensk text, sorry alla older ladies):
https://ww1.123moviesfree.net/season/milf-manor-season-1-1630854721/