2023-01-22, 19:33
Medlem
SexgalenZombies avatar
Är det någon som ser Milf Manor? Vad tycker ni? Vilken milf är hetast? Vilken är minst het?
Vilken milf kommer gifta sig med vilken hunk?! Är tvserien på riktigt, eller är den fejk? Många frågor, men ännu inga svar....

Citat:
Shit pomme dú frite, tänk att sila igenom alla ansökningar tills man hittar 8 kåta mammor som alla har varsin hunk till son, som vill flörta och doppa i andra morsor medan deras egna mamma bor i huset, och sedan lyckas få med alla söner på tåget att ställa upp på detta, som också sänds på tv, utan att mammorna har någon aning! Vilken överaskning!

Jag tror om något att man sourcat killar först som är intresserade och har ansökt, som har en morsa som de tror kunde passa, och som de i sin tur fått med på spektaklet för att de ska få vara med i serien. "Morsan till och med jag tycker att du behöver lite stock sedan farsan stack, och de bjuder på alkohol. Tänk vilket kul familjeminne, men du måste säga till om du har sex med någon för den sängen rör jag inte sen"

Tv-serien går att följa nedan, bara första avsnittet ligger uppe då detta inlägg postas (ingen svensk text, sorry alla older ladies):

https://ww1.123moviesfree.net/season/milf-manor-season-1-1630854721/
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-01-22 kl. 19:36.
Citera
2023-01-22, 20:44
Medlem
6stringlevins avatar
Dekadensen vet inga gränser. Bara ensamma människor, som saknar normala relationer som man måste rättfärdiga kan delta i dessa program.

Tv forumet förvånar mig mycket. Man verkar bara titta dokusåpor gjorda för gul-blend-lena.
Jag känner inte alls igen mig i övriga diskussioner vi har. I och får sig så kan man läsa på flashback hur nyttig mat från McDonals är och folk vet inte att bre-äckligt är ett margarin.
Citera
2023-01-22, 23:29
Medlem
over9ks avatar
Mm det är ju 100% sant eftersom det är på tv.
Citera
2023-01-22, 23:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Charlene ser lovande ut, big natural
Citera
2023-01-23, 09:38
Medlem
DonaldBidens avatar
Fan vad dekadent, det är ju nästan bara skräcködlor!
Citera
2023-01-23, 10:04
Medlem
Hahah det roliga var ju att alla grabbarna hade sin egen morsa där. Morsorna är alltså Milfarna grabbarna ska datea. Givetvis inte just sin egen morsa utan nån av de andra
Så alla grabbar kommer se sin morsa bli raggad/hånglad av nån grabb i deras ålder. Och morsorna kommer se sin lille son bli förförd av en kvinna som är jämn gammal med dem själva.

Kan kännas väldigt weird
Citera
2023-01-23, 10:09
Medlem
Hussefars avatar
Kollade på theguardians artikel. Där fanns två intros.

Ser ju lovande ut om man ser det för det skräp det är.
Citera
2023-01-23, 10:41
Medlem
Är det som big brother, att vi får se lite naket?
Citera
2023-01-23, 17:02
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obey.cannibal
Är det som big brother, att vi får se lite naket?

Du får se en 55-årig blond ”milf” med silikonbröst i stringbikin som försöker dra hem en mulatt till rummet.
Citera
2023-01-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Är det någon som ser Milf Manor? Vad tycker ni? Vilken milf är hetast? Vilken är minst het?
Vilken milf kommer gifta sig med vilken hunk?! Är tvserien på riktigt, eller är den fejk? Många frågor, men ännu inga svar....

Tv-serien går att följa nedan, bara första avsnittet ligger uppe då detta inlägg postas (ingen svensk text, sorry alla older ladies):

https://ww1.123moviesfree.net/season/milf-manor-season-1-1630854721/
För något år sedan följde jag en liknande länk och fick virus som f-n i telefonen, bland annat blev kalendern helt förstörd (gick inte längre att lägga in påminnelser och den började skicka konstiga notiser trots att jag har avaktiverat den funktionen). Jag tog bort hela kalendern. Nu när jag klickade på den här länken säger min kära Iphone att jag måste installera kalendern igen för att kunna se serien. Vilket jag givetvis inte vågar göra.
Citera
2023-01-24, 19:11
Medlem
SexgalenZombies avatar
Här finns avsnitt 2:

https://evempeness.monster/shows/play/25375242-milf-manor-2023?mid=17&sid=&sec=42bb490b08d22e19cd1776635e462 fdf77a7bb6b&t=1674583761#S1-E2-210956
Citera
2023-01-24, 19:15
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
För något år sedan följde jag en liknande länk och fick virus som f-n i telefonen, bland annat blev kalendern helt förstörd (gick inte längre att lägga in påminnelser och den började skicka konstiga notiser trots att jag har avaktiverat den funktionen). Jag tog bort hela kalendern. Nu när jag klickade på den här länken säger min kära Iphone att jag måste installera kalendern igen för att kunna se serien. Vilket jag givetvis inte vågar göra.

Jag använder Brave browser, som tar bort all reklam och all irriterande skit, så för mig fungerar allt felfritt. Inga som helst virus eller konstigheter eller ens reklam. Vet inte om den finns till iPhone dock....

Du får nog upp fejkade websidor, sk popups, dessa brukar det bara vara att ignorera och stänga ned.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in