Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-24, 19:30
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Jag använder Brave browser, som tar bort all reklam och all irriterande skit, så för mig fungerar allt felfritt. Inga som helst virus eller konstigheter eller ens reklam. Vet inte om den finns till iPhone dock....

Du får nog upp fejkade websidor, sk popups, dessa brukar det bara vara att ignorera och stänga ned.
Tack, så snällt att du informerade om det!
Citera
2023-01-24, 20:03
  #14
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Dekadensen vet inga gränser. Bara ensamma människor, som saknar normala relationer som man måste rättfärdiga kan delta i dessa program.

Tv forumet förvånar mig mycket. Man verkar bara titta dokusåpor gjorda för gul-blend-lena.
Jag känner inte alls igen mig i övriga diskussioner vi har. I och får sig så kan man läsa på flashback hur nyttig mat från McDonals är och folk vet inte att bre-äckligt är ett margarin.

Ja denna tvserie är extremt dekadent. Föräldrar som verkar ha gränslösa relationer med sina barn, och bjuder in dom i sitt sexliv. Jag ser den mest för att undersöka hur äldre kvinnor som ligger med yngre män skildras i dagens populärkultur, Så mina motiv är andra än gul-blend-Lenas (som antagligen drömmer att hon fick delta i någon sån här serie).

En motsvarande tvserie med män som är 50-60 år gamla som paras ihop med 20-25 åriga kvinnor och förväntas pumpa på dom om nätterna hade knappats varit möjlig att producera. Jag fascineras just av de olika måttstockarna för män och kvinnor.
Citera
2023-02-05, 09:41
  #15
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
En motsvarande tvserie med män som är 50-60 år gamla som paras ihop med 20-25 åriga kvinnor och förväntas pumpa på dom om nätterna hade knappats varit möjlig att producera. Jag fascineras just av de olika måttstockarna för män och kvinnor.
Exakt min tanke. Undrar när/om det vänder. Eller vänder, behöver det ju inte göra, men planas ut kanske. Känns som att det kan bli svårt de kommande 25 åren iallafall, PK-ismen är nog för djupt rotad nu tyvärr.
Citera
2023-02-09, 17:59
  #16
Medlem
Sett första 4 avsnitten.
Kan bli bra men varit lite försiktigt hittills.
Citera
2023-02-18, 02:37
  #17
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
För något år sedan följde jag en liknande länk och fick virus som f-n i telefonen, bland annat blev kalendern helt förstörd (gick inte längre att lägga in påminnelser och den började skicka konstiga notiser trots att jag har avaktiverat den funktionen). Jag tog bort hela kalendern. Nu när jag klickade på den här länken säger min kära Iphone att jag måste installera kalendern igen för att kunna se serien. Vilket jag givetvis inte vågar göra.
Detta lät väldigt långsökt lol
Citera
2023-02-26, 17:03
  #18
Medlem
godboys avatar
MILF manor finns nu på Discovery+ (vem är förvånad)
Citera
2023-02-27, 11:26
  #19
Medlem
Vidrigt vidrigt vidrigt
Vem fan vill dejta en tant när morsan är med och dejtar någon i ens egen ålder?
Det finns en del man vill ha för sig själv
Citera
2023-02-27, 13:49
  #20
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Milf betyder ju att man vill knulla i plural, men övergången till att dejta och bli
ett ageplay par förstår jag inte?
Citera
2023-03-08, 21:09
  #21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Linda Isaksson ger sig in i lika perversa undertoner men för städade Tv4
https://metromode.se/noje/min-mamma-...lla-deltagare/
Lika förtappat allting
Citera
2023-03-08, 21:13
  #22
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
MILF manor finns nu på Discovery+ (vem är förvånad)

Jäkligt trist hur den kanalen ballat ur.
Sådan där skit var ju bara på MTV förr.
Citera
2023-03-30, 18:46
  #23
Medlem
Har sett dom fem första avsnitten och det har ju inte hänt jättemycket ännu men visst lite drama är det. Men har svårt att se att det ska gå att göra så många säsonger med detta om det är så här svagt.
Citera
2023-03-30, 23:21
  #24
Medlem
kulturstrategs avatar
Skummade igenom några avsnitt. Händer väldigt lite. Och merparten av killarna ger bög-vibbar. Asiaten vars mamma legat med hans bästa vän är garanterat bög t.ex(han erkände ju i samma veva att han fått pink eye för att han slickat rövhål).

Förövrigt inte en enda milf med. Undernärda de flesta av dem med kass ansiktsstruktur och avsaknad av höfter. Några ser rent förjävliga ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback