Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-04-05, 16:31
  #25
Medlem
sjukaste jag varit med om . Hur hade det varit om det vore tvärtom?
Citera
2023-04-26, 04:55
  #26
Medlem
piptazs avatar
Har precis kikat klart på säsongen.
Vet inte vad jag ska säga. Riktig skräptv som jag inte kan sluta kolla på. Man tänkte ju bara från första minuten att inga kommer bli ihop på riktigt. Det är för skruvat.

Fan vad snygg Gabriel är dock, aj aj. Vilka ansiktsdrag och vilken kropp. Att han har magtröjor kan vi dock diskutera, inte smickrande på honom. Eller någon man?
Citera
2023-04-26, 04:59
  #27
Medlem
piptazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Du får se en 55-årig blond ”milf” med silikonbröst i stringbikin som försöker dra hem en mulatt till rummet.

Hahaha skrek högt av din kommentar. Så sant så sant.

Alltså när brudar, speciellt äldre, har en tunn och benig bröstkorg och sen lägger två enorma stenhårda implantat? Euw. Nej.
Citera
2023-04-26, 07:53
  #28
Medlem
godboys avatar
Jag lessnade rätt snart på programmet, såg typ tre avsnitt och ingenting hände, de bara satt o tjatade och söp.

Så har det hänt något kul, har någon knullat?
Citera
2023-04-26, 08:20
  #29
Medlem
AuticaMinores avatar
Fattar inte grejen riktigt? Vad söker dessa ungherrar hos damer gamla nog att vara deras förälder? En ersättare för just lilla mamsingen kanske? Måste ju röra sig om en åldersskillnad på minst 25 år där.
Citera
2023-04-28, 21:51
  #30
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Är det någon som ser Milf Manor? Vad tycker ni? Vilken milf är hetast? Vilken är minst het?
Vilken milf kommer gifta sig med vilken hunk?! Är tvserien på riktigt, eller är den fejk? Många frågor, men ännu inga svar....



Tv-serien går att följa nedan, bara första avsnittet ligger uppe då detta inlägg postas (ingen svensk text, sorry alla older ladies):

https://ww1.123moviesfree.net/season...-1-1630854721/
Jag kollar på den och gillar den så här långt - jag har sett fram till avsnitt 8. Lite cringe ibland när mammorna inte riktigt har en gräns vad som är ok att säga eller göra framför sin son. Svårt att veta hur fake det är men det är säkert överdrivet inför kamerorna.
Jag är kvinna och tycker killarna är alla gulliga och trevliga men inte speciellt brådmogna så jag har svårt att se långvariga förhållanden med dessa milfar. Speciellt när milfarna säger sig vilja ha mogna män Den enda som är mogen för sin ålder är Jose och också den som är mest poppis och den jag tror, så här långt, har störst chans till ett faktiskt förhållande och inte bara en boytoy.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback