2023-01-21, 16:58
Medlem
Tips! I podden "Snacka reality" finns två avsnitt om årets farmen, där de i det ena ringer upp Viktor, och i det andra pratar med Julia. Mycket intressant, särskilt att höra Julias version.
2023-01-21, 17:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Är du bög? Sandra Ö har definitivt bytt kön. Och har "hon" inte det är hon nog fan den fulaste tjejen hag har sett. Riktigt WT. Förstört kroppen med tatueringar och har kropp som en jävla bodybuilder. Fyfan vad äckligt. Din smak är fan vedervärdig. T.o.m. Madde är snyggare.
Det finns en uppsjö av avantgarde levande män med identisk hjärntvättad smegmasmak här på flashback, men jag diggar din avatar ändå!
Jag vet att det kan vara svårt att acceptera, men man behöver inte vara transa för att vara kvinna och se ut som en bodybuilder i kroppen. Jag vet inte, men jag tror inte att hon att hon ä det, för kvinnor kan ha maskulina ansiktsdrag och inte se ut som Julia som din taskiga kvinnosyn selekterar för

Jag håller med dig om att tatueringar förstör, men då får man uppskatta andra detaljer som överväger
i helhetsintrycket
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-21 kl. 17:34.
2023-01-21, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Är du bög? Sandra Ö har definitivt bytt kön. Och har "hon" inte det är hon nog fan den fulaste tjejen hag har sett. Riktigt WT. Förstört kroppen med tatueringar och har kropp som en jävla bodybuilder. Fyfan vad äckligt. Din smak är fan vedervärdig. T.o.m. Madde är snyggare.

Ja. Ja. Ja. Och Ja.

Jävligt ful tjej. Jag får upp kräk I munnen av att se hennes kropp och det extremt lilla huvudet i förhållande till kroppen.

Hade hon varit blå hade hon varit som tagen ur en avatarscen.
2023-01-21, 23:31
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Tips! I podden "Snacka reality" finns två avsnitt om årets farmen, där de i det ena ringer upp Viktor, och i det andra pratar med Julia. Mycket intressant, särskilt att höra Julias version.

Kan du sammanfatta åt oss som inte orkar lyssna på podden?
2023-01-22, 02:02
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hissen stannar i skrevhöjd.

Hahaha ja där satte du huvudet på spiken!
2023-01-22, 07:39
Medlem
Upp med en hand alla som är sugna på Victor och hans slemproppspersonlighet!! Han kommer behöva skriva en till bok där han berättar om sin personliga resa till en heeelt ny personlighet för det finns fan inte en normalbegåvad tjej i det här avlånga landet som tar i honom med tång efter det här...
2023-01-22, 10:37
Medlem
Ang. Söndagens avsnitt

Senast redigerad av plecto 2023-01-22 kl. 10:54.
2023-01-22, 10:50
Avslutad
Fettot Sebbe är en stor fegis som borde lärt sig av alla åren som mobbad att inte bilda pakt!
2023-01-22, 10:50
Avslutad
Viktor är en narcissistisk personlighet på alla plan !
2023-01-22, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Upp med en hand alla som är sugna på Victor och hans slemproppspersonlighet!! Han kommer behöva skriva en till bok där han berättar om sin personliga resa till en heeelt ny personlighet för det finns fan inte en normalbegåvad tjej i det här avlånga landet som tar i honom med tång efter det här...

Victor gör bort sig. Gör bort sig. Gör bort sig. Igen, igen & igen.

Tycker nästan lite synd om denna urdumma grabb.
2023-01-22, 11:00
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Ang. Söndagens avsnitt

Senast redigerad av Heribald.Snygge 2023-01-22 kl. 11:13.
2023-01-22, 11:00
Avslutad
Hade det inte varit för Jan-Christer hade jag stängt tvn för länge sen.

Han har en stencool personlighet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in