Citat:
Ursprungligen postat av
GG99Slayer
liker måten du ordlegger deg på, "siktelsen frafaller", på bevisets stilling da eller?
Ikke f.eks at Aeh blir funnet og TH reinvasket eller noe slikt?
Bare siktelsen frafaller er TT kjempe fornøyde,
Merker hvor allergiske TT er mot føle sympati for den som faktisk er offeret her nemlig Aeh.
du og norrrmann burde starte en podcast, der dere kan snakke om "hvor bra mennesker dere er"
At AE blir funnet, å TH reinvasket er usansynlig. Derfor er det mest nærliggende å tippe på bevisets stilling ja. Årene går, og de får ikke noe spesifikt på TH, annet en indisier, så er det klart at siktelsen kommer til å frafalle.
Vi kan vel alle være enig i at ting skurrer ved både TH, TEH osv osv, men det skal bevises dette her.
Dere ser også helt bort fra at politiet i seneste intervju fremdeles fastslår at de jobber etter flere hovedhypoteser, dere mener vel at de sier det bare for å si det.
Offeret har min dypeste medfølelse, å jeg håper saken blir oppklart, uansett hvem som står bak. Men nå er det flere offer her.. Barn, barnebarn, slekt å familie. Men du mener vel hele slekta har vært med på å fjerne AEH fra denne jord, i ekte pastor Helge Fossmo style.
Podcast utgår, jeg har en helt annen utdanning. Men det er hyggelig å høre at du synes jeg er ett godt menneske, skal sette det på cv`n.