2023-01-22, 01:36
Medlem
Bollapinsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Tittar in på denna tråd och konstaterar att den har långt över 10000000 miljoner visningar enligt FB.
Innan jag ägnar tråden tid söker jag svar på frågan varför har den blivit en av de största som hänt FB ?
Mkt glad för väl underbyggt svar från Er och Mods, här får alla ge svar. Tack
Det är nog en blandning av allt. En illa behandlad fru och mamma som äntligen tagit mod till sig och ville ansöka om skilsmässa, ett äktenskapskontrakt från helvetet och en man med alla möjliga motiv. Gärningsmannsprofil som passar. En mann som var så snål att han vek det använda matpapperet och stoppade det i bröstfickan för återanvändning. Så ja, det finns många ingredienser här. Men tänk om han er oskyldig: inga bevis.
Citera
2023-01-22, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
Det är nog en blandning av allt. En illa behandlad fru och mamma som äntligen tagit mod till sig och ville ansöka om skilsmässa, ett äktenskapskontrakt från helvetet och en man med alla möjliga motiv. Gärningsmannsprofil som passar. En mann som var så snål att han vek det använda matpapperet och stoppade det i bröstfickan för återanvändning. Så ja, det finns många ingredienser här. Men tänk om han er oskyldig: inga bevis.

Er du milliardær og bruker matpapiret to ganger så er du gæern, ikke engang fattige gjør det
Citera
2023-01-22, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Er du milliardær og bruker matpapiret to ganger så er du gæern, ikke engang fattige gjør det

Snikk bedrar visdom som betyr: Å spare penger uten å tenke gjennom konsekvensene kan bli dyrt.

Og dette

En manns død er en annen manns brød som betyr: En persons ulykke er en annens lykke.
Senast redigerad av Braskamin58 2023-01-22 kl. 02:37.
Citera
2023-01-22, 03:37
Medlem
Hvis det stemmer så er det noe sykelig. Altså gjerrigheten og sparemanien.
Citera
2023-01-22, 03:54
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
mitt inntrykk er at stikk motsatt var at th oppfordret barna til ikke å kalle moren 000000.

Ja, det kan være det som hun mener.
Da tenker jeg at TH har kalt henne nullet, og så har barna tatt etter, uten at de helt har skjønt hva deg gjorde. Men hvis det var det hun egentlig sa, så skal vel det la seg redigere. Politiet er vel interessert i en underskrift. Får håpe vi får en oppklaring en dag, kanskje i retten, med mindre at media får referatforbud.
Citera
2023-01-22, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, noen her ønsker visst å tåkelegge og omformulere hva dette egentlig dreier seg om, slik vi bl.a. ser Lorentsen febrilsk holder på med.

Det negative kallenavnet ble først nevnt i forumet her. Senere ble det faktisk bekreftet av media at det dreier seg om en nedsettende karakteristikk av AE. Det er også en grunn til at TV2 valgte å sladde kallenavnet. En hyggelig omtale hadde ikke blitt gjemt bak XXX.

Nei, jeg har ikke forsøkt å tåkelegge. Jeg forholder meg til det som står i brevet.

Vet du at TH ba barna å kalle AE et nedsettende kallenavn? Vet du at datteren lyver i brevet?
Citera
2023-01-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nei, jeg har ikke forsøkt å tåkelegge. Jeg forholder meg til det som står i brevet.

Vet du at TH ba barna å kalle AE et nedsettende kallenavn? Vet du at datteren lyver i brevet?

Hvem som introduserte kallenavnet skal jeg ikke skrive noe om her, men man kan jo bare tenke seg hva slags stemning TH bidro til å skape i S4 da han stadig terpet på AE og hvordan dette smittet over på barna. Dårlig stemning kan som kjent gi seg utslag i ulike ting. Når det gjelder ditt andre spørsmål om HHB2 så går jeg ikke inn på din tolkning av brevet fordi din fremstilling vedrører ikke poenget i saken.
Senast redigerad av Jayce 2023-01-22 kl. 11:06.
Citera
2023-01-22, 11:10
Medlem
Citat:
Hvem som introduserte kallenavnet skal jeg ikke skrive noe om her, men man kan jo bare tenke seg hva slags stemning TH bidro til å skape i S4 da han stadig terpet på AE og hvordan dette smittet over på barna. Dårlig stemning kan som kjent gi seg utslag i ulike ting. Det nedverdigende kallenavnet ble forøvrig ikke bare nevnt, men skal også ha blitt uttrykt gjennom en gestikulering med hånden for å gjøre det ekstra ubehagelig for AE.

Når det gjelder ditt andre spørsmål om HHB2 så går jeg ikke inn på din tolkning av brevet fordi din fremstilling vedrører ikke poenget i saken.

"Man kan jo tenke seg en slags stemning?" Hvorfor kan du ikke svare på to enkle spørsmål?
Citera
2023-01-22, 11:23
Medlem
Citat:
"Man kan jo tenke seg en slags stemning?" Hvorfor kan du ikke svare på to enkle spørsmål?

Jeg svarte ganske tydelig på spørsmålene, men svarer selvsagt bare i forhold til hva saken handler om og ikke hvordan du vil fremstille det.
Citera
2023-01-22, 11:44
Medlem
Citat:
Jeg svarte ganske tydelig på spørsmålene, men svarer selvsagt bare i forhold til hva saken handler om og ikke hvordan du vil fremstille det.

Da tolker jeg det som at svaret var "nei" på begge spørsmålene, men du har dine egne tanker om hva som kan ha skjedd.
Citera
2023-01-22, 11:47
Medlem
Citat:
Da tolker jeg det som at svaret var "nei" på begge spørsmålene, men du har dine egne tanker om hva som kan ha skjedd.

Din diskusjonsteknikk fører neppe noen vei i forhold til selve saken, så hva du tolker i den ene eller annen retning gir ikke et riktig svar.
Citera
2023-01-22, 12:03
Medlem
Citat:
Din diskusjonsteknikk fører neppe noen vei i forhold til selve saken, så hva du tolker i den ene eller annen retning gir ikke et riktig svar.

Jeg forsøker å få fakta på bordet. Det du driver med minner mest om en svertekampanje mot de pårørende i saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in