2023-01-18, 09:24
Medlem
DayNites avatar
Återigen så fortsätter Emelie Bumbi dela ut hot / mordhot på nätet
hur hon kommer udan med saker som dessa förstår jag inte

nu hotar hon Anjo + Nenne Frisk, självklart utan konsekvenser IGEN!

https://www.instagram.com/p/CnhsxVJvWav/

från bloggbevakning -->

I sin video säger hon att hon hade dödat dem eftersom de - enligt henne - sett till att hon blev av med sitt Tiktok-konto. Det enda som hindrar henne - enligt videon - är att det är olagligt att döda andra människor. Annars hade hon gjort det.

Det här är SÅ jävla sjukt, och sjukare är det som ”Anjo” berättar, om hur polisen lägger ner anmälningarna mot Emelie Bumbi, trots att hon tidigare uttalat dödshot om att hon ska skjuta ”Anjos” barn.
Senast redigerad av DayNite 2023-01-18 kl. 09:26.
2023-01-18, 15:19
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Återigen så fortsätter Emelie Bumbi dela ut hot / mordhot på nätet
hur hon kommer udan med saker som dessa förstår jag inte

nu hotar hon Anjo + Nenne Frisk, självklart utan konsekvenser IGEN!

https://www.instagram.com/p/CnhsxVJvWav/

från bloggbevakning -->

I sin video säger hon att hon hade dödat dem eftersom de - enligt henne - sett till att hon blev av med sitt Tiktok-konto. Det enda som hindrar henne - enligt videon - är att det är olagligt att döda andra människor. Annars hade hon gjort det.

Det här är SÅ jävla sjukt, och sjukare är det som ”Anjo” berättar, om hur polisen lägger ner anmälningarna mot Emelie Bumbi, trots att hon tidigare uttalat dödshot om att hon ska skjuta ”Anjos” barn.

Mycket märkligt beteende, har hon inga vänner eller familj som kan rycka in och få in henne på psyket?
2023-01-18, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonungsTrosa
Finns det några nudes på henne? hon ser rätt sjysst ut endå

Lade upp seminudes i en yt-video igår Kanske läste hon ditt inlägg?

Ju mer jag ser om och av henne ju mer tycker jag hon verkar som ett slags koncentrat sammansatt av dåliga sidor från diverse inte helt mentalt sunda exflickvänner.
2023-01-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Lade upp seminudes i en yt-video igår Kanske läste hon ditt inlägg?

Ju mer jag ser om och av henne ju mer tycker jag hon verkar som ett slags koncentrat sammansatt av dåliga sidor från diverse inte helt mentalt sunda exflickvänner.
Ja, såg en video där hon eventuellt ska skaffa onlyfans... Den dagen så blir det inte den stoltaste runken... Men men, får se
2023-01-19, 07:22
Medlem
Plastartikels avatar
Rätt konstigt egentligen att allt sjukt hon sagt och gjort inte är mer uppmärksammat i media.
Men hon borde inte ens få vara på internet.
Och att inget händer trots anmälningar är med knäppt.
Hur är det ens möjligt att hon kan sitta och häva ur sig hot osv men inget händer..
2023-01-19, 15:27
Medlem
Vet någon om Bumbi och den där snubben som gillar magmys har någon slags historia ihop, har de mötts, gjort en kollab eller dylikt? De två hade nog kunnat skapa rent episk content ihop.
2023-01-20, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Vet någon om Bumbi och den där snubben som gillar magmys har någon slags historia ihop, har de mötts, gjort en kollab eller dylikt? De två hade nog kunnat skapa rent episk content ihop.

oooh wow vilken idé, sen har dom onlyfans ihop...
alltså jag skojar inte jag hade lätt betalat 2000kr för att få den magmys videon hahahaha
2023-01-20, 19:42
Medlem
ballobass avatar
Men va fan allvarligt, vad är det som är så jävla farligt med vad Bumbi säger? Det är väl värre att idioter som Anjo, nennepilsk osv hänger på och ägnar tid åt hata tillbaka. Jävla stolpskott hela bunten.
2023-01-21, 21:22
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ja, såg en video där hon eventuellt ska skaffa onlyfans... Den dagen så blir det inte den stoltaste runken... Men men, får se
Hon finns nu på of.

https://onlyfans.com/emeliebumbi
2023-01-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon finns nu på of.

https://onlyfans.com/emeliebumbi

Folk betalar för att se en filteröverdoserad medelålders schizofren kvinna i underkläder? Men fy fan vad tragiskt.
Jag såg nyss nån ofiltrerad bild på henne på TikTok och det ser inte ens ut som samma person.
2023-01-21, 23:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Folk betalar för att se en filteröverdoserad medelålders schizofren kvinna i underkläder? Men fy fan vad tragiskt.
Jag såg nyss nån ofiltrerad bild på henne på TikTok och det ser inte ens ut som samma person.
Ja visst är det sjukt, ibland önskar man verkligen att man hade ett par pattar, vad enkelt allt skulle vara.
2023-01-22, 01:11
Medlem
Citat:
Bumbi är lesbiskt och mans hatare. Har hon sagt många ggr …

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in