2022-10-18, 16:10
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vad äter hon för gott på bilden?
Ser lite ut som raggarballe med svängdörr, som Ronny & Ragge sa.
Citera
2022-10-29, 06:20
Medlem
Keyyo ska leda dejtingptogrammet Hotell romantik tillsammans med Erik Ekstrand

https://www.expressen.se/noje/aldre-dejtar-pa-alphotell--har-ar-svts-nya-karleksserie/
Citera
2022-11-21, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vad äter hon för gott på bilden?
Vem fan kollar på vad hon äter?? Men nån sorts korv hon är ju korv älskare av rang.
Det var förresten jättekul när hon " uppfann" en massa muskler med korv namn i Komiker utan gränser , tex chorizo muskeln och kabanoss muskeln.
Senast redigerad av BHJS 2022-11-21 kl. 12:29.
Citera
2022-12-19, 13:40
Medlem
123....s avatar
Jag har börjat lyssna en del på podden "frågar åt en kompis" som hon driver med sin "Den Evigt Fast I Målbrottet bisittaren Fjantus Hedström"..

Det är något med Keyyo som gör att det blir så angenämt att lyssna på henne, speciellt när hon svär, -"Din Lilla Jävel" på dalmål från henne är som ett sammetslent balsam för själen, älskar't

Men det är mycket man inte vet om den underbara människan och som hon medvetet verkar hemlighålla för oss... Hur ser kärlekslivet ut t.ex? Spelar hon på egen planhalva eller kanske bägge två?
Hon pratar som att hon är straight och har haft pojkvänner men mig veterligen så har hon aldrig officiellt och publikt tillkännagett något förhållande med någon kille.. Hon är ju minst sagt känd och flitigt förekommande så det känns lite lurt detta, någon som kan bekräfta en relation hon haft med det motsatta könet?

En annan sak som också just slog mig är att hon måste vara god för tiotals miljoner och "set for life" redan s.a.s, trots sin unga ålder med tanke på alla inkomstkällor och uppdrag hon haft och hela tiden får... Så hur rik är hon egentligen? ....
Senast redigerad av 123.... 2022-12-19 kl. 13:43.
Citera
2023-01-21, 13:48
Medlem
Jag brukar runka varje dag till henne,hon har ofta tight vit tshirt på sig.snyggt när man ser bhn lysa genom😊 bodde granne med henne för ca 5år sen. "Råkade" ta med en av hennes bhar från tvättstugan 😊skönt att spruta i den men önska ja fick göra det medans jag bröstknulla henne ist🙏🏻
Citera
2023-01-21, 13:54
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busig8623
Jag brukar runka varje dag till henne,hon har ofta tight vit tshirt på sig.snyggt när man ser bhn lysa genom😊 bodde granne med henne för ca 5år sen. "Råkade" ta med en av hennes bhar från tvättstugan 😊skönt att spruta i den men önska ja fick göra det medans jag bröstknulla henne ist🙏🏻

Hon håller sig bra , borta från media och rampljuset när det gäller lättklätt eller läkta bilder. Ingen som vet om det finns ngot?
Citera
2023-01-21, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Hon håller sig bra , borta från media och rampljuset när det gäller lättklätt eller läkta bilder. Ingen som vet om det finns ngot?

Jag har bild på hennes bh men vet inte hur jag lägger upp den,
Citera
2023-01-21, 14:03
Medlem
https://scrolller.com/undra-vad-hon-t-nker-p-6ju8db5ts0
Citera
2023-01-21, 14:36
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busig8623
https://scrolller.com/undra-vad-hon-t-nker-p-6ju8db5ts0

Hahah jo just snyggt men du ser, hon håller sig för god för lättklädda bilder
Citera
2023-01-21, 16:21
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Hahah jo just snyggt men du ser, hon håller sig för god för lättklädda bilder
Han är mytoman. Skapat konto idag för att berätta för alla hur mycket han runkar.
Citera
2023-01-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Som alla andra slaver så kommer hon förfalla efter hon fyller 30, då de går över till babushka-stadiet (otroligt fet, ful, mustaschprydd).

Tror faktiskt hon har övervägande germanskt blod.
Citera
2023-01-22, 23:43
Medlem
Har sett Keyyo lite då och då på TV och hört på radion, men inte haft full koll på henne.
Men när jag var sjuk ett par veckor nyligen, så hittade jag bland annat BiT och lite andra program hon gjort. Tur att det finns You Tube, SVT Play och de andra streamingtjänsterna.

Hon verkar vara väldigt uppskattad i mediebranchen. Blev överraskad av att hon hunnit med så mycket när hon bara är 25 år.

Verkar vara en helt vanlig tjej som nog fick ta mycklet skit när hon kom till Sverige, lyssnade på hennes sommarprat och där berättade hon bl.a om en gång när hela klassen fick inbjudan men inte hon, känner igen mig lite själv från min skoltid, och någon här på FB skrev att det var EN gång, det vet ju inte vi.
Det bästa med denna historia är att Keyyo är "lite" kändare än denna lilla tjej som sprang runt och var snorkig i klassen. Lärde sig även svenska på ca 4 månader, visserligen som barn men ändå lära sig ett helt nytt språk som inte har så mycket gemensamt med modersmålet. Finns folk på mitt jobb som bott i Sverige 15-20 år och kan knappt göra sig förstådda.

Hade en slappardag idag och låg då och kollade på Insta, var väldigt många kändisar som gillade hennes inlägg och har just nu ca 500.000 följare, då är man rätt poppis och en You Tube kanal med dryga 300.000 pren.

Sen var det någon som undrade om hon lirade på fel planhalva eller båda. Jag tror hon lirar på rätt planhalva, men kanske har svårt att lita på någon kille efter uppväxten, eller vill kanske göra klart sin karriär först och sedan skaffa familj. Kan vara så att hon inte vill släppa till för kreti och pleti, för att sabba karriären.

Nä, jag tror denna tjej kommer att gå långt och bli lite folkkär, för jag tycker att det inte finns några divalater i henne.
Är som en vanlig Svensson, äter korv, godis och chips, behöver inte vara det dyraste i affären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in