Jag har börjat lyssna en del på podden "
frågar åt en kompis" som hon driver med sin "Den Evigt Fast I Målbrottet bisittaren Fjantus Hedström"..
Det är något med Keyyo som gör att det blir så angenämt att lyssna på henne, speciellt när hon svär, -"
Din Lilla Jävel" på dalmål från henne är som ett sammetslent balsam för själen, älskar't
Men det är mycket man inte vet om den underbara människan och som hon medvetet verkar hemlighålla för oss... Hur ser kärlekslivet ut t.ex? Spelar hon på egen planhalva eller kanske bägge två?
Hon pratar som att hon är straight och har haft pojkvänner men mig veterligen så har hon aldrig officiellt och publikt tillkännagett något förhållande med någon kille.. Hon är ju minst sagt känd och flitigt förekommande så det känns lite lurt detta, någon som kan bekräfta en relation hon haft med det motsatta könet?
En annan sak som också just slog mig är att hon måste vara god för tiotals miljoner och "set for life" redan s.a.s, trots sin unga ålder med tanke på alla inkomstkällor och uppdrag hon haft och hela tiden får... Så hur rik är hon egentligen?

....