2023-01-19, 09:40
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Det är mer Lennart Bladh över henne än Tom Lutmark. Innehållet i hennes videos har sällan något vettigt content utan för det mesta rena pajaserier.
Citera
2023-01-19, 17:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Eller så är man en väldigt bra, lagom uppmärksamhetssökande, skådespelerska, som kanske fick hjälp av någon kompis, som kunde agera "kronofogden". Hur skiljer du denna dokusåpa från t.ex. "Wahlgrens värld", en Norénpjäs eller Anna Odells bravader?
Så du tror på riktigt att hon har en normal lägenhet med möbler, inga ekonomiska problem och har fortfarande sina söner på halvtid?
Och den omöblerade lägenheten är bara en scen, och alla soc dokument och annat hon visar upp har hon skrivit själv?
Citera
2023-01-19, 21:28
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du tror på riktigt att hon har en normal lägenhet med möbler, inga ekonomiska problem och har fortfarande sina söner på halvtid?
Och den omöblerade lägenheten är bara en scen, och alla soc dokument och annat hon visar upp har hon skrivit själv?
Nej naturligtvis är det inte fejk. Du svarar en individ som är totalt cp-skadad bara.

Hade detta varit fejk så hade det varit betydligt bättre regisserat.
Citera
2023-01-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Glöm inte fogdens auktionstorg där lägenheten låg ute, svårt att fejka att bostaden är utmätt 🙄
Citera
2023-01-19, 23:38
Avslutad
NEJ vi vill inte se dina jävla filmer när du kissar BARN i munnen.

Det räcker nu.
Citera
2023-01-20, 00:54
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
NEJ vi vill inte se dina jävla filmer när du kissar BARN i munnen.

Det räcker nu.
Eyyy har hon legit såna videos? Då vill jag gärna se hahahah
Citera
2023-01-20, 19:20
Medlem
Jag har inte fattat, är hon seriös i sin personlighet och det hon pratar om eller är hon bara en spelad karaktär dör allt är fake?
Citera
2023-01-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamybullxxx
Eyyy har hon legit såna videos? Då vill jag gärna se hahahah

Vår dagliga påminne om att QARevenge är ett välkänt och prisbelönt troll med en diger meritlista från t.ex. LB-tråden.
Citera
2023-01-20, 21:01
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Jag har inte fattat, är hon seriös i sin personlighet och det hon pratar om eller är hon bara en spelad karaktär dör allt är fake?
Hon är seriös. Gissar på att denna tråd verkligen kommer ta fart när hon blir ännu sjukare.
Citera
2023-01-21, 01:19
Medlem
Har nu kollat igenom alla gamla klipp på arkiv gräddis eller vad det hette på YouTube, ganska stor skillnad i mående på 2021 mot idag verkar det som..

Pia är en udda fågel i bruset, synd att livet gått emot henne så mycket (självförvållat eller inte) Tycker hon har humor o helt klart ett eget uttryck mitt i allt det knäppa, svårplacerad, både tossig och träffsäker i sin satir. Synd bara allt med barnen, det är för mörkt. Jag önskar henne dock allt gott, hoppas hon får styr på saker o ting.
Citera
2023-01-21, 11:04
Medlem
Känns som att det kommer kunna gå fort utför nu när våren kommer, världen vaknar till liv och månaderna utan sönerna börjar ticka på samtidigt som de tomma vinflaskorna bygger större och större berg. Någonstans kommer ju detta sluta, jag trodde verkligen att hon skulle bli av med lägenheten och att det skulle bli punkten för vår inblick i hennes liv. Får se vad det blir istället.

Hennes live igår var vedervärdig förresten. Åt ostron i sitt smutsiga kök, slickade fingrar och tallrikar med håret i maten och den gröna tungan mer utanför munnen än inuti. Hon verkar medvetet välja mat som hon kan se riktigt grisig ut när hon äter.

Fy fan vad det ska lukta illa hemma hos henne. Och runt henne. Och på henne. Den bristande hygienen är så äcklig.
Citera
2023-01-22, 14:33
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Känns som att det kommer kunna gå fort utför nu när våren kommer, världen vaknar till liv och månaderna utan sönerna börjar ticka på samtidigt som de tomma vinflaskorna bygger större och större berg. Någonstans kommer ju detta sluta, jag trodde verkligen att hon skulle bli av med lägenheten och att det skulle bli punkten för vår inblick i hennes liv. Får se vad det blir istället.

Hennes live igår var vedervärdig förresten. Åt ostron i sitt smutsiga kök, slickade fingrar och tallrikar med håret i maten och den gröna tungan mer utanför munnen än inuti. Hon verkar medvetet välja mat som hon kan se riktigt grisig ut när hon äter.

Fy fan vad det ska lukta illa hemma hos henne. Och runt henne. Och på henne. Den bristande hygienen är så äcklig.

Vadå tror du inte att hennes nytvättade i kläder i badkaret med Ättika och Vatten inte luktar gott? Samt samma gamla klänning hon bär på sig var dag när hon säkert kissar/blir kissad utav hennes ligg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in