Citat:
Ursprungligen postat av
Kayana
Hade jag velat ha en Mac hade jag köpt en. Har de blivit helt kreativt bankrutt borta på Microsoft? Ser ut som fan.
Tycker det är för bedrövligt att MICROSOFT bestämmer över nästan hela världen vilket system vi ska ha och att vi måste byta ut våra datorer titt som tätt. Vad var det för fel på win 7s utsende eller på xp. Det hade bara varit att köra vidare med detta för home användare och ha olika för pro och advance etc men att hela tiden ha kvar samma grund utbud.
Man kan inte ens i win 11 ändra startmeny den ligger fast därnere och går inte att ha uppe eller på sidan. Kollade på win 12, den verkar bli rosa. Vill EU göra något bra Ställ krav på Microsoft.