Ja. Men mitt inlägg var bara för att tidigare postare inte hade maskat namnet ordentligt.
Hans inlägg var det första som nämnde personen.
Oklart hur säker uppgiften är.
Har denna restaurangägaren någon koppling till Dalen eller handlar detta om något annat?
Han fick stryk av en svensk äldre snubbe som inte tillhör nåt gäng direkt även om han är connectad med många tunga killar.
Jag tror inte det ligger bakom men man vet ju aldrig.
BO hade betett sig illa mot en tjej i nån butik och svensken gick emellan. Då väntade BO utanför med nån kompis. Det skulle han inte gjort.
Vet inte om det ovan maskade namnet verkligen är BO men det namnet återfinns på Lexbase. Om det stämmer skulle BO isf vara 43år, folkbokförd i Spånga samt civilstånd gift.
Kan du förklara detta uttalande? Gissade du bara eller? Du återkom aldrig i tråden med namn eller mer info.
av respekt skriver jag inte ut namn då jag inte är säker på om det är en rätt person som har avlidit eller om det har blivit en klassisk fel skjutning. den egentliga måltavlan skall passa in på beskrivningen jag gav. är dock osäker på denna. men att det kommer från kurdens håll är i varje fall klart
Personen som dog kan vara ngn som har koppling till restaurang Kebabkhane Kurdistan i Huvudsta...
Kebabrestaurangen har haft påhälsning av diverse aktiva gäng i Solna/norrort/västerort och även av de större MC-klubbarna.
Ifall att det du antar är korrekt, samt att det namn som tidigare angetts i tråden som BO 43 år gammal också stämmer, så är detta den person som står som ensam styrelseledamot för Kebabkhan Kurdistan AB som äger kebabrestaurangen sedan 2016.
Namnet Ri4d H4idar Must4fa (4=a) har angetts tidigare i tråden.
Han flyttade (efter 10 år) ifrån en lgh i ett höghus i Sundbyberg till ett småhus i Spånga för ett år sedan med sin 11 år yngre hustru.
av respekt skriver jag inte ut namn då jag inte är säker på om det är en rätt person som har avlidit eller om det har blivit en klassisk fel skjutning. den egentliga måltavlan skall passa in på beskrivningen jag gav. är dock osäker på denna. men att det kommer från kurdens håll är i varje fall klart
Så du gissade bara. Det är okej att erkänna att man kan ha fel ibland. Verkar ha varit en kurdisk krögare som blev skjuten enligt tråden.
Är R*w* M*jid Kurdiske rävens riktiga namn eller har han tagit det? När man söker på "R*w* M*jid" så står det att det är ett kodnamn för en person känd för att ha varit inblandad i kurdernas kamp i Turkiet. Är det samma person eller syftar det på en annan person längre tillbaka i tiden? (* = a)?
Ifall att det du antar är korrekt, samt att det namn som tidigare angetts i tråden som BO 43 år gammal också stämmer, så är detta den person som står som ensam styrelseledamot för Kebabkhan Kurdistan AB som äger kebabrestaurangen sedan 2016.
Namnet Ri4d H4idar Must4fa (4=a) har angetts tidigare i tråden.
Han flyttade (efter 10 år) ifrån en lgh i ett höghus i Sundbyberg till ett småhus i Spånga för ett år sedan med sin 11 år yngre hustru.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!