2023-01-21, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm
Diana skrev igår att hon gjort slut med Greken (efter att ha postat en kärleksvideo för 1v sen). Hon kanske inte fattade exakt hur kriminell Greken var. Men nu med alla skjutningar och bombningar i Stockholm sista veckan verkar det ha gått upp för Baban att det inte var så smart att dejta denna kille.

Dom är ihop och hon är fortfarande i Mexico med honom
Citera
2023-01-21, 02:48
Medlem
Vänta har jag missat något, är Greken Scar?
Citera
2023-01-21, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Vänta har jag missat något, är Greken Scar?

Nope, de är vänner. Av någon anledning har Scar setts på massa av samma platser som Diana under hösten och vintern. Därför spekulerades det att de var ett par. Sen la Baban upp en video på sin Instagram för 1v sedan för att döda spekulationerna om att hon var med Scar. Då visade det sig att folk kände igen killen i videon. Det var Greken, Scars polare. Diana tog ned videon efter ca 10 timmar men screendumps har langats här i forumet (sök på Baban och/eller Scar/Greken). Jag undrar varför Scar är med dem på delar av resan som tredje hjulet. Kanske har Greken anlitat honom som bodyguard?
Citera
2023-01-21, 03:21
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Nope, de är vänner. Av någon anledning har Scar setts på massa av samma platser som Diana under hösten och vintern. Därför spekulerades det att de var ett par. Sen la Baban upp en video på sin Instagram för 1v sedan för att döda spekulationerna om att hon var med Scar. Då visade det sig att folk kände igen killen i videon. Det var Greken, Scars polare. Diana tog ned videon efter ca 10 timmar men screendumps har langats här i forumet (sök på Baban och/eller Scar/Greken). Jag undrar varför Scar är med dem på delar av resan som tredje hjulet. Kanske har Greken anlitat honom som bodyguard?

Så hon är tillsammans med Greken, som är nära vän med Scar och dom reser tillsammans?
Citera
2023-01-21, 03:35
Medlem
Citat:
Ahaaa, jag trodde de var Scar hon dejta... nu fattar jag.
Citera
2023-01-21, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleex2212
Nån som bor i fruängen bor brevid lidl och hörde en smäll nyss från villaområdet?! nån mer som hörde ? + en bilnsom gasade på lite onödigt mycket 😝

Finns väl inga villor vid Lidl??
Citera
2023-01-21, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Så hon är tillsammans med Greken, som är nära vän med Scar och dom reser tillsammans?
Så Greken kan eventuellt varit skytten på Einar också? Scar och Greken?
Citera
2023-01-21, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persiljan
Kolla på mr koll på den adress som nämnts, så har du henne där. Googla sen vidare på hennes namn om du blir mera nyfiken.

Finns ingen bild,fb , insta på denna VN?
Citera
2023-01-21, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye

Vart hittar man denna video? Insta?
Citera
2023-01-21, 10:29
Medlem
Vad händer med mamman och barnet i såna situationer? Får dom automatiskt skyddat boende?
Citera
2023-01-21, 10:50
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikfcju
Vad händer med mamman och barnet i såna situationer? Får dom automatiskt skyddat boende?
Det får man, fan i mig, hoppas.
Citera
2023-01-21, 11:20
Medlem
Varenda händelse man läser om verkar vara riktad mot någon som var inblandad i kidnappningen och eller mordet på Einar.
Nisse som skickar soldater från himlen kan man undra? Känns som att det vilar en förbannelse över dem som gjorde honom ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in